Correctie.Arjen wrote:...Damkoningin wrote:Dat kenden ze niet vandaag...MenO wrote: 1-1? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ze zagen het niet vandaag.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Correctie.Arjen wrote:...Damkoningin wrote:Dat kenden ze niet vandaag...MenO wrote: 1-1? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik begin steeds meer zin te krijgen in een potje voetbal.... [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Damkoningin wrote:Correctie.Arjen wrote:...Damkoningin wrote: Dat kenden ze niet vandaag...
Ik denk dat ik vanavond dan maar niet meega.. (of in ieder geval veel veiligsheidskleding aan doe.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] )Arjen wrote:Ik begin steeds meer zin te krijgen in een potje voetbal.... [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Damkoningin wrote:Correctie.Arjen wrote: ...
Pieter won de laatste partij met een mooie eindspelwinst; waar iedereen dacht dat het remise was, zag Pieter het toch net wat scherperhenk stoop wrote:1. 11-16 Pieter
2. 11-16 Pim
3. 11-15 Stefan
Ik mag toch aannemen dat bovenstaande suggestieve opmerking niet klopt. Ook in Den Haag willen we graag winnen. Een te slechte stand misschien?PeterHt wrote:Begreep dat Stefan Stapper nog andere verplichtingen had vandaag (in Den Haag), maar is dat meteen ook een verklaring voor het vrij vroege remise-aanbod?
Laatste ronde, nog steeds kansen op het kampioenschap en dan niets meer gokken?!
Bovendien waren de deelnemers Stefan Stapper, Roel Boomstra en MikeJaap van Galen wrote:Ik mag toch aannemen dat bovenstaande suggestieve opmerking niet klopt. Ook in Den Haag willen we graag winnen. Een te slechte stand misschien?PeterHt wrote:Begreep dat Stefan Stapper nog andere verplichtingen had vandaag (in Den Haag), maar is dat meteen ook een verklaring voor het vrij vroege remise-aanbod?
Laatste ronde, nog steeds kansen op het kampioenschap en dan niets meer gokken?!
Stefan heeft echt wel zijn best gedaan, maar hij kwam gewoon niet verder dan remise tegen Arjen.Mvds87 wrote:Bovendien waren de deelnemers Stefan Stapper, Roel Boomstra en MikeJaap van Galen wrote:Ik mag toch aannemen dat bovenstaande suggestieve opmerking niet klopt. Ook in Den Haag willen we graag winnen. Een te slechte stand misschien?PeterHt wrote:Begreep dat Stefan Stapper nog andere verplichtingen had vandaag (in Den Haag), maar is dat meteen ook een verklaring voor het vrij vroege remise-aanbod?
Koopmanschap allen niet in Den Haag aanwezig vandaag.
Uiteraard wilde Stefan graag winnen. Het remise-aanbod van hem kwam voor mij dan ook onverwacht (maar niet ongelegen). Het aanbod had echter niets te maken met andere verplichtingen. Stefan zag simpelweg geen winnende mogelijkheden meer zijn stelling.Jaap van Galen wrote:Ik mag toch aannemen dat bovenstaande suggestieve opmerking niet klopt. Ook in Den Haag willen we graag winnen. Een te slechte stand misschien?PeterHt wrote:Begreep dat Stefan Stapper nog andere verplichtingen had vandaag (in Den Haag), maar is dat meteen ook een verklaring voor het vrij vroege remise-aanbod?
Nadat ik de partij had nagespeeld en zag dat er na 42 zetten remise was overeengekomen vroeg ik me af of zo het kampioenschap niet heel makkelijk uit handen werd gegeven. De partijen van Pieter en Pim waren toen nog lang niet beslist.Jaap van Galen wrote:Ik mag toch aannemen dat bovenstaande suggestieve opmerking niet klopt. Ook in Den Haag willen we graag winnen. Een te slechte stand misschien?PeterHt wrote:Begreep dat Stefan Stapper nog andere verplichtingen had vandaag (in Den Haag), maar is dat meteen ook een verklaring voor het vrij vroege remise-aanbod?