Digitaal Dammagazine 10x10Special...
Digitaal Dammagazine 10x10Special...
Na een lange voorbereiding is het dan eindelijk zo ver...
we gaan iets nieuws beginnen!
Je kunt je vanaf vandaag abonneren op het eerste digitale dammagazine!
Iedere maand publiceren drie Nederlandse toppers minimaal negen topdamartikelen.
In de eerste maand kun je uitgebreide partij-analyses, openingstheorie en praktische eindspelmotieven tegemoet zien. Uiteraard blikken we terug op de mooiste WK-partijen, zoals Podolski - Domchev, Tsjizjow - Georgiev en Schwarzman - Tsjizjow. Maar we hebben meer zoals twee mooie en leerzame eindspelbijdrages, het begin van een openingsserie over de Vos variant en nog meer partij analyses.
Wees snel want tot 10 juli hebben we een speciaal introductieaanbod.
Dominique
http://www.10x10special.com
we gaan iets nieuws beginnen!
Je kunt je vanaf vandaag abonneren op het eerste digitale dammagazine!
Iedere maand publiceren drie Nederlandse toppers minimaal negen topdamartikelen.
In de eerste maand kun je uitgebreide partij-analyses, openingstheorie en praktische eindspelmotieven tegemoet zien. Uiteraard blikken we terug op de mooiste WK-partijen, zoals Podolski - Domchev, Tsjizjow - Georgiev en Schwarzman - Tsjizjow. Maar we hebben meer zoals twee mooie en leerzame eindspelbijdrages, het begin van een openingsserie over de Vos variant en nog meer partij analyses.
Wees snel want tot 10 juli hebben we een speciaal introductieaanbod.
Dominique
http://www.10x10special.com
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Re: Digitaal Dammagazine 10x10Special...
Zijn dat niet de legendarische woorden waarmee Jos Staatsen de zender Sport 7 aankondigde? En als je je bedenkt dat er bijna nog niemand in geslaagd is om internetgebruikers te laten betalen voor electronische informatie, vrees ik dat het niet bij deze ene overeenkomst blijft.Dominique wrote:we gaan iets nieuws beginnen!
Re: Digitaal Dammagazine 10x10Special...
Nee, wat waren de legendarische woorden: "Wij gaan iets nieuws doen."Jan Pieter wrote:Zijn dat niet de legendarische woorden waarmee Jos Staatsen de zender Sport 7 aankondigde?Dominique wrote:we gaan iets nieuws beginnen!
He, verkeerd gequote... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
We zullen zien of het doemdenken van Jan-Pieter uitkomt.
Vanwege de grote hoeveelheid troep die op internet verschijnt, worden ledensites juist populairder, omdat kwaliteit gegarandeerd wordt.
Ik zou zeggen, probeer het gewoon.
Als je het niets vind, dan meld je je af binnen 30 dagen en je krijgt je geld terug.
Hoewel ik niet durf te zeggen dat een van de spelers met de analytische kwaliteiten van Ton Sijbrands kan wedijveren, durf ik het wel aan te beweren dat dit magazine net zo leerzaam zal zijn als "Dammen" was.
EUR 3,95 per maand is geen prijs voor de kwaliteit en kwantiteit die geboden wordt.
Dominique
Vanwege de grote hoeveelheid troep die op internet verschijnt, worden ledensites juist populairder, omdat kwaliteit gegarandeerd wordt.
Als je het niets vind, dan meld je je af binnen 30 dagen en je krijgt je geld terug.
Hoewel ik niet durf te zeggen dat een van de spelers met de analytische kwaliteiten van Ton Sijbrands kan wedijveren, durf ik het wel aan te beweren dat dit magazine net zo leerzaam zal zijn als "Dammen" was.
EUR 3,95 per maand is geen prijs voor de kwaliteit en kwantiteit die geboden wordt.
Dominique
-
NOu.... 't is zeg maar 4 euro per maand x 12 is toch bijna 48 Eurootjes...Dominique wrote:He, verkeerd gequote...
Dominique
Dan moet je't zelf nog printen als je het nog als naslagwerk wilt houden...
kost weer inkt...en papier.... hopen dat alles in een formaat is dat het ook daadwerkelijk met 1 druk op de knop geprint kan worden in een goede opmaak....
Maar de onderwerpen e.d. spreken me wel weer aan en de mensen die schrijven weten ook waar ze het over hebben.... ben dus flink aan't twijfelen op het moment.... niet over de kwaliteit van het materiaal, wel over de prijs en het (na)werk wat er is om het voor jezelf goed in de mappen te willen hebben.......
-
De enige die zich daar echt zorgen over hoeft te maken ben ik... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Geef het een kans Bert, en jij bent dan in ieder geval geen oorzaak van eventuele demotivatie van onze kant [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Edwin, ik heb een oplossing bedacht waarbij het materiaal online zichtbaar blijft voor diegenen die voor die maand abonnementsgeld betaald hebben.
Dus printen e.d. is eigenlijk niet nodig.
Hopende weer wat angst weggenomen te hebben en zieltjes te hebben gewonnen, groet ik u vanuit een nat, koud, winderig, ja, zelfs winters Australië. Krijg al zin in sinterklaas en kerst.
Geef het een kans Bert, en jij bent dan in ieder geval geen oorzaak van eventuele demotivatie van onze kant [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Edwin, ik heb een oplossing bedacht waarbij het materiaal online zichtbaar blijft voor diegenen die voor die maand abonnementsgeld betaald hebben.
Dus printen e.d. is eigenlijk niet nodig.
Hopende weer wat angst weggenomen te hebben en zieltjes te hebben gewonnen, groet ik u vanuit een nat, koud, winderig, ja, zelfs winters Australië. Krijg al zin in sinterklaas en kerst.
-
-
Je kunt je gewoonn aanmelden (creditcard of rekeningnummer overslaan)Groeneveld wrote:i wil abonnee worden via paypal.,
maar ze blijven maar zeuren over een creditcard
normaal vragen ze daar niet naar
weet iemand meer??
Vervolgens kun je na verificatie van je wachtwoord, inloggen en geld overmaken naar Paypall. Hiervoor heb je wel digitale overschrijving nodig, anders lukt het niet.
-
Nu was ik zover dat ik me toch wilde aanmelden, maar omdat ik geen gebruik maak van paypall moet ik dus 12 euro meer betalen in het jaar??Christian van der Schaaf wrote:Je kunt je gewoonn aanmelden (creditcard of rekeningnummer overslaan)Groeneveld wrote:i wil abonnee worden via paypal.,
maar ze blijven maar zeuren over een creditcard
normaal vragen ze daar niet naar
weet iemand meer??
Vervolgens kun je na verificatie van je wachtwoord, inloggen en geld overmaken naar Paypall. Hiervoor heb je wel digitale overschrijving nodig, anders lukt het niet.
Waarom kost het via gewoon internetbankieren meer dan?
(ben niet zo handig, maar internetbankieren en paypall is vast niet hetzelfde toch)
...............
Een Paypal account aanmaken is gratis en het overschrijven van geld naar je Paypal account kan gewoon met een handmatig ingevulde acceptgirokaart.
Overigens behoor ik ook tot de twijfelaars. Het is best een leuk idee en het stuk over de Vos-variant lijkt me interessant, maar € 3,95 per maand voor zo'n artikel vind ik wel veel. Kan je geen optie inbouwen dat je alleen voor dat deel betaalt dat je zien wil?
Overigens behoor ik ook tot de twijfelaars. Het is best een leuk idee en het stuk over de Vos-variant lijkt me interessant, maar € 3,95 per maand voor zo'n artikel vind ik wel veel. Kan je geen optie inbouwen dat je alleen voor dat deel betaalt dat je zien wil?
De meest gehate dammer allertijden.
In antwoord op alle vragen:
- Abonnement per artikel is niet mogelijk op dit moment. De overige artikelen zijn ook meer dan de moeite waard, hoor !
- PayPal kan idd ook op de manier zoals Christiaan beschrijft; ik zal dat op de site ook nog even beschrijven.
- PayPal abonnement verloopt volledig automatisch. Betaling via bank/girorekening wil ik enigszins ontmoedigen omdat er een boel extra werk voor mij bij komt kijken (opvolging betalingen, abonnementen actief maken en opvolgen e.d.). Als je dat wilt, kun je helaas geen gebruik maken van de tijdelijk gereduceerde prijs. Excuses voor het ongemak.
- Ik zal om iedereen de tijd te geven na te denken, aan te melden bij PayPal, geld over te maken e.d. het introductieabonnement niet op 10 juli laten aflopen, maar wat verlengen, zeg tot ong. 20 juli.
Mochten er meer vragen en/of onzekerheden zijn, laat het weten !
Met vriendelijke groeten,
Dominique
- Abonnement per artikel is niet mogelijk op dit moment. De overige artikelen zijn ook meer dan de moeite waard, hoor !
- PayPal kan idd ook op de manier zoals Christiaan beschrijft; ik zal dat op de site ook nog even beschrijven.
- PayPal abonnement verloopt volledig automatisch. Betaling via bank/girorekening wil ik enigszins ontmoedigen omdat er een boel extra werk voor mij bij komt kijken (opvolging betalingen, abonnementen actief maken en opvolgen e.d.). Als je dat wilt, kun je helaas geen gebruik maken van de tijdelijk gereduceerde prijs. Excuses voor het ongemak.
- Ik zal om iedereen de tijd te geven na te denken, aan te melden bij PayPal, geld over te maken e.d. het introductieabonnement niet op 10 juli laten aflopen, maar wat verlengen, zeg tot ong. 20 juli.
Dominique
-
Dominique wrote:In antwoord op alle vragen:
Jammer dan..... scheelt 1 abonnement..... kunt het principieel noemen, maar ik ga geen 12 euro extra betalen en ook geen extra abonnement aanvragen bij paypall.... misschien ben ik de enige nog die geen paypall abonnement heeft...dat kan ook natuurlijk.....
maar in elk geval wens ik jullie erg veel succes met jullie initiatief!!
Dominique
-
- Real name: Irene Stegeman
Edwin Twiest wrote:Dominique wrote:In antwoord op alle vragen:
Jammer dan..... scheelt 1 abonnement..... kunt het principieel noemen, maar ik ga geen 12 euro extra betalen en ook geen extra abonnement aanvragen bij paypall.... misschien ben ik de enige nog die geen paypall abonnement heeft...dat kan ook natuurlijk.....
maar in elk geval wens ik jullie erg veel succes met jullie initiatief!!
Je bent niet de enigste die geen paypall hebt. Dus ik neem um ook niet.
Dominique
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Dat is idd jammer.
Precies begrijpen doe ik het niet, want registreren bij PayPal is gratis, duurt een minuut, en het is een zeer eenvoudige manier van betalen.
Je neemt geen abonnement bij PayPal, het is een andere manier van betalen.
Je laat veel moois aan je neus voorbij gaan.
Dominique
Precies begrijpen doe ik het niet, want registreren bij PayPal is gratis, duurt een minuut, en het is een zeer eenvoudige manier van betalen.
Je neemt geen abonnement bij PayPal, het is een andere manier van betalen.
Je laat veel moois aan je neus voorbij gaan.
Dominique