WK 2007 in Hardenberg
Waarom speelt Kees in hemelsnaam 42. 24-30??? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
-
En daarmee slaat Schwarzman zijn slag!Hanco Elenbaas wrote:Kees lijkt verloren te staan.... [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]
Hij lijkt hiermee de titel voor zich op te eisen, tenzij Podolski morgen Valneris verrast en Schwarzman zelf niet voorbij Mikhalchenka komt.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
-
wat een drama [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img] nu gaat hij zelfs verliezenChristian van der Schaaf wrote:Staat Schelma intussen niet kansrijk?
Hoho, ook niet-klassiek is bijna altijd remise.roel boomstra wrote:wat een drama [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img] nu gaat hij zelfs verliezenChristian van der Schaaf wrote:Staat Schelma intussen niet kansrijk?
-
Het zou wel eens einen scwarzen Tag voor de Nederlanders kunnen worden, zoals Koeperman vroeger vertelde. Het tournooi nadert zijn einde en alledrie de Nederlanders zouden weleens kunnen verliezen [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]
-
Einen schwarzen Tag und ein Schwarzmantag [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Koops wrote:Oh, nou gaan we opeens weer uit van optimaal spel...MenO wrote:29-23 18x29 34x14 20x9 28-23 en succes met de remise Koopsie...
En we hebben een 3 om 1 op het bord!!!!
Schitterend, dat dat nog eens mag gebeuren op een WK [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Schitterend, dat dat nog eens mag gebeuren op een WK [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
[img]http://fmjd.org/dias2/save/11807058191.png[/img]
kon scholma hier niet zeer goed een winstpogingmet 2227 proberen? Lijkt me moeilijker voor Lagoda dan 1318
kon scholma hier niet zeer goed een winstpogingmet 2227 proberen? Lijkt me moeilijker voor Lagoda dan 1318
-
Mij leek 13-18, kennelijk met de bedoeling 29-23 uit te schakelen, niet zo goed. Uiteindelijk werd deze zet zijn ondergang, omdat 18 schijf 1 in de weg zat. De meest logische zet vind ik dan ook 1-7, maar ik heb er niks aan gerekend.roel boomstra wrote:[img]http://fmjd.org/dias2/save/11807058191.png[/img]