transfer geruchten

Post Reply
Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Mar 22, 2007 22:43

blondegod wrote:Ik lees net (hiltexsite) dat Kloosterziel transfervrij is! Zou hij dat zelf wel weten? Ik heb de indruk dat Hiltex niet echt goed met z'n spelers omgaat maar ik kan het natuurlijk mis hebben
Dit is inderdaad een tijdje geleden rondgebazuind. Lemmen, Kloosterziel, Klarenbeek moeten weg.

blondegod

Post by blondegod » Fri Mar 23, 2007 05:53

Bert Zwart wrote:
blondegod wrote:Ik lees net (hiltexsite) dat Kloosterziel transfervrij is! Zou hij dat zelf wel weten? Ik heb de indruk dat Hiltex niet echt goed met z'n spelers omgaat maar ik kan het natuurlijk mis hebben
Dit is inderdaad een tijdje geleden rondgebazuind. Lemmen, Kloosterziel, Klarenbeek moeten weg.
Michiel wist (weet?) echter van niks.

ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Fri Mar 23, 2007 09:24

Bert Zwart wrote:Dit is inderdaad een tijdje geleden rondgebazuind. Lemmen, Kloosterziel, Klarenbeek moeten weg.
Zou het te maken hebben met het aanpakken van het nerdgehalte van Hiltex (zie http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?p=51312l#51312)?
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Mar 23, 2007 10:01

Nee, ik ben het er helemaal mee eens. Hiltex gaat jammer genoeg niet altijd even zorgvuldig om met zijn spelers. Niet zomaar zijn de boegbeelden Paul Oudshoorn en Johan Bastiaannet naar Bart Smit Volendam vertrokken.
Er zijn dit jaar geen goede afspraken gemaakt. Terwijl iedereen gevraagd werd te zwijgen over de nieuwe aanwinsten heeft de sponsor De Telegraaf erover ingelicht. En terwijl de coach, die ook in het bestuur zit, nog volop bezig was met de procedure om te bepalen wie er niet meer in aanmerking zouden komen voor een plaats in Hiltex 1, ging de secretaris dat alvast op zijn Hiltex-site plaatsen. Erg onzorgvuldig allemaal. Cliniclowns-werk! Verder, als Jasper iets eerder was ingelicht dan had hij achter elkaar naar DVSB gekund, waar ze hem heel graag hadden willen hebben. Nu had DVSB helaas Boelatov en Watoetin al gecontracteerd.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Mar 23, 2007 10:05

Bert Zwart wrote:
Is dat zeker? Wie heeft dat dan rondgebazuind? En zijn de spelers daar al over ingelicht?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri Mar 23, 2007 16:18

Hanco Elenbaas wrote:
Nee, ik ben het er helemaal mee eens. Hiltex gaat jammer genoeg niet altijd even zorgvuldig om met zijn spelers. Niet zomaar zijn de boegbeelden Paul Oudshoorn en Johan Bastiaannet naar Bart Smit Volendam vertrokken.
Er zijn dit jaar geen goede afspraken gemaakt. Terwijl iedereen gevraagd werd te zwijgen over de nieuwe aanwinsten heeft de sponsor De Telegraaf erover ingelicht. En terwijl de coach, die ook in het bestuur zit, nog volop bezig was met de procedure om te bepalen wie er niet meer in aanmerking zouden komen voor een plaats in Hiltex 1, ging de secretaris dat alvast op zijn Hiltex-site plaatsen. Erg onzorgvuldig allemaal. Cliniclowns-werk! Verder, als Jasper iets eerder was ingelicht dan had hij achter elkaar naar DVSB gekund, waar ze hem heel graag hadden willen hebben. Nu had DVSB helaas Boelatov en Watoetin al gecontracteerd.
Ik denk dat Jasper nog steeds erg welkom is bij DVSB. Diverse spelers staan te trappelen van ongeduld om eindelijk hun debuut te mogen maken in het tweede.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri Mar 23, 2007 16:19

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:
Is dat zeker? Wie heeft dat dan rondgebazuind? En zijn de spelers daar al over ingelicht?
iemand die dichter bij het vuur zit dan jij en ik beweert van wel/die persoon wil niet met naam genoemd worden/nee.

Zusje

Post by Zusje » Fri Mar 23, 2007 16:25

Nou Michiel wist van niets, maar na een hoop geruchten is hij gaan informeren en tot zijn stomme verbazing moet hij idd weg......
Heel raar idd hoe Hiltex zo zijn naam verspeeld. Ik vind het voor zo'n grote club met zoveel naam erg amateuristisch!!!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Mar 23, 2007 17:10

Zusje wrote:Nou Michiel wist van niets, maar na een hoop geruchten is hij gaan informeren en tot zijn stomme verbazing moet hij idd weg......
Heel raar idd hoe Hiltex zo zijn naam verspeeld. Ik vind het voor zo'n grote club met zoveel naam erg amateuristisch!!!
Het is van onze kant een clownesk gestuntel zoals ik het nog niet eerder heb gezien. In Amsterdam is iedereen ervan overtuigd dat dit zo nooit meer mag gebeuren.
Excuses namens Damvereniging Hiltex aan alle gedupeerden.

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Fri Mar 23, 2007 17:11

Vooral ook omdat andere mensen het al horen voordat het de spelers zelf is gezegd [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

De vraag is ook wat er was gebeurd als Michiel het niet had gevraagd. Was het hem dan uiteindelijk wel verteld, en zo ja wanneer dan wel. Volgende week, tegen de deadline van inschrijving van de teams ... ?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Mar 23, 2007 17:17

Arjen de Mooij wrote:Vooral ook omdat andere mensen het al horen voordat het de spelers zelf is gezegd [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Inderdaad. Daarom is het voor ons wel belangrijk door wie dat is "rondgebazuind", omdat zelfs gisteren nog niet zeker was wie niet meer voor Hiltex 1 zou spelen, mede doordat aan Jean-Marc Ndjofang en nog een speler getrokken werd.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Mar 23, 2007 17:33

Bert Zwart wrote:Dit is inderdaad een tijdje geleden rondgebazuind. Lemmen, Kloosterziel, Klarenbeek moeten weg.
Die rondgebazuinde informatie klopt niet.
Michiel heeft van Hans een aanbieding gekregen voor Hiltex 2, maar die heeft hij afgeslagen. Hans zal Michiel nu proberen te helpen bij het vinden van een andere vereniging.
Henk blijft bij Hiltex. Hij wordt eerste reserve voor Hiltex 1.

Voorpost

Post by Voorpost » Fri Mar 23, 2007 18:45

Jasper Lemmen stapt over naar DV Huissen
door Anton Janssen

BEMMEL/HUISSEN - Jasper Lemmen gaat met ingang van het volgend seizoen spelen voor ereklasser DV Huissen. De 21-jarige dammer uit Bemmel komt over van Amsterdam, waar geen plaats meer voor hem was.

Lemmen gaat het dammen voor de Huissense hoofdmacht combineren met een rol als trainer. Hij studeert opleidingskunde aan de HAN in Nijmegen en ziet daarin een leuke samenhang met het verzorgen van damtrainingen.

Lemmen speelde in de afgelopen twee seizoenen voor Amsterdam. Die club roert zich flink op de transfermarkt en heeft vier spelers aangetrokken. De Bemmelnaar werd daardoor bij de club in de hoofdstad overbodig.

„Amsterdam wil een kampioensploeg formeren. In hun visie pas ik daar niet in, hoewel ik beide seizoenen in Amsterdam in de plus heb gescoord: twaalf punten uit tien wedstrijden vorig jaar en twaalf uit elf dit jaar“, aldus Lemmen. „Na de beslissing van Amsterdam heb ik me georiënteerd want ik wil in de Ereklasse blijven spelen.“

Lemmen vond contact met DV Huissen en dat leidde snel tot een akkoord. De Huissense club handhaaft met de komst van de Bemmelnaar haar regionale uitstraling. Met het inzetten van Lemmen als trainer wordt de lijn gevolgd die ook voor spelers als Alexander Baljakin, Guntis Valneris, Johan Krajenbrink en Alex Mathijsen is gehanteerd.

Lemmen blijft de komende jaren veel aan dammen doen, onder andere via persoonlijke wedstrijden en toernooien. Verder is hij samen met Rik Keurentjes voor de dambond KNDB betrokken bij het trainen van talentvolle jeugdspelers.

DV Huissen zal voor het komend seizoen niet meer nieuwe spelers aantrekken.

Bron: de Gelderlander (23 maart 2007)

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Mar 24, 2007 12:22

Nescio wrote:Hanco, je hebt me vorig jaarr al eens verrast met iets dat ik als bestuurslid van VST nog niet wist en wat wel waar bleek te zijn, maar nu staan mijn oren echt te klapperen. Het gaat blijkbaar financieel goed met het kantoor van Jan!
Rob Clerc heeft aan Kees Thijssen verteld dat Van Stigt Thans komend seizoen met hetzelfde team zal spelen als afgelopen seizoen.
Georgiev zal tot veler verdriet dus niet voor VST uitkomen.

blondegod

Post by blondegod » Mon Mar 26, 2007 07:24

Piet Bouma wrote: De vraag, die dan gelijk gesteld wordt:

Blijf je bij Maas van 't Hoog of komt er een andere club, waar we jou kunnen bewonderen?
Oh ja, ik zal hier nog even op antwoorden : ik blijf gewoon bij Maas.

Post Reply