transfer geruchten

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jul 10, 2006 17:28

Andrej Kalmakov van CEMA/De Vaste Zet naar Meurs Denk en Zet Culemborg.

De transfer van Bassirou Bâ naar Hiltex is spijtig genoeg afgeketst.

Ndiaga Samb is weg bij Heijmans Excelsior en heeft geen nieuwe club kunnen vinden.

Ingo Greveraars van Raes Maastricht naar Heijmans Excelsior.

Jasper Daems van Raes Maastricht terug naar TDV.

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Mon Jul 10, 2006 17:54

Hanco Elenbaas wrote:Andrej Kalmakov van CEMA/De Vaste Zet naar Meurs Denk en Zet Culemborg.

Ndiaga Samb is weg bij Heijmans Excelsior en heeft geen nieuwe club kunnen vinden.

Bijna de helft klopt niet, Hanco. Sorry.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jul 10, 2006 17:59

Tijn wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Andrej Kalmakov van CEMA/De Vaste Zet naar Meurs Denk en Zet Culemborg.

Des te beter Tijn! Geef maar wat correcties. Mijn bron: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... alijst.htm

Tijn

Post by Tijn » Mon Jul 10, 2006 18:12

Hanco Elenbaas wrote:
Tijn wrote:

Des te beter Tijn! Geef maar wat correcties. Mijn bron: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... alijst.htm
Als je daar van uit gaat, dan haal ik uit de lijsten per provincie met een vluchtige blik wel meer dan een dozijn fouten! Of de diverse overschrijvingsformulieren zouden allemaal te laat op de bus gedaan zijn. Lijkt me dan ook weer niet het geval...

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jul 10, 2006 18:33

Tijn wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Tijn wrote: Bijna de helft klopt niet, Hanco. Sorry.
Als je daar van uit gaat, dan haal ik uit de lijsten per provincie met een vluchtige blik wel meer dan een dozijn fouten! Of de diverse overschrijvingsformulieren zouden allemaal te laat op de bus gedaan zijn. Lijkt me dan ook weer niet het geval...
Dat Bassirou Bâ niet naar Hiltex komt weet ik zeker en ook dat Ingo naar Excelsior gaat.
Blijven dus over Daems naar TDV, Samba clubloos en Kalmakov naar Meurs. Kalmakov stond in de ratinglijst van vorig jaar nog aangemeld als lid van CEMA en dat wordt natuurlijk niet zomaar Meurs.
Dus ik concludeer dat Samb en Daems naar CEMA gaan. Dat zou leuk zijn!

Tijn

Post by Tijn » Mon Jul 10, 2006 18:58

Hanco Elenbaas wrote:
Tijn wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Des te beter Tijn! Geef maar wat correcties. Mijn bron: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... alijst.htm
Dat Bassirou Bâ niet naar Hiltex komt weet ik zeker en ook dat Ingo naar Excelsior gaat.
Blijven dus over Daems naar TDV, Samba clubloos en Kalmakov naar Meurs. Kalmakov stond in de ratinglijst van vorig jaar nog aangemeld als lid van CEMA en dat wordt natuurlijk niet zomaar Meurs.
Dus ik concludeer dat Samb en Daems naar CEMA gaan. Dat zou leuk zijn!
Ik heb nog niet op de A-lijst gekeken, maar zie bij de lijsten per provincie (specifiek dus Limburg) naast Andrej Kalmakov nog CEMA staan..
Maar ik houd me nooit zo bezig met transfers. Ik geloof dat ik beter kan opnoemen wie er bij Fortuna Sittard komen en gaan, dan dat ik op de hoogte ben van transfers in de damwereld.

DJNASI

Post by DJNASI » Wed Jul 12, 2006 12:02

als je de raiting lijst van friesland bekijkt dan gaat michiel kloosterziel naar wanswerd

Zusje

Post by Zusje » Wed Jul 12, 2006 12:57

ja en als chiel naar wanswerd gaat dan speel ik volgend jaar bij Hiltex
oftewel zit er dus echt niet in! [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed Jul 12, 2006 13:01

mispoes! Gabriel komt hem elke week ophalen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

blondegod

Post by blondegod » Wed Jul 12, 2006 18:58

Bert Zwart wrote:mispoes! Gabriel komt hem elke week ophalen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Klopt helemaal! (maar dan wel van het busstation in Wanswerd) [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Jul 13, 2006 17:52

Ik heb ook begrepen dat Kalmakov naar Meurs gaat.
DVSB was financieel (nog) niet in staat om een tweede grootmeester aan te trekken, maar tot onze grote vreugde gaat Pascha Iljin weer voor DVSB spelen. Jan vd Veen en Bert Zwart zijn reserves voor DVSB 2.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Jul 13, 2006 17:56

Andrej Kalmakov gaat zeker naar Meurs.
Haitze Meurs schijnt nog bezig te zijn met enkele andere Russen, waaronder oud-wereldkampioen Aleksander Georgiev.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Jul 13, 2006 18:01

Bert Zwart wrote:Ik heb ook begrepen dat Kalmakov naar Meurs gaat.
DVSB was financieel (nog) niet in staat om een tweede grootmeester aan te trekken, maar tot onze grote vreugde gaat Pascha Iljin weer voor DVSB spelen. Jan vd Veen en Bert Zwart zijn reserves voor DVSB 2.
Vond Harm Wiersma jou niet sterk genoeg meer voor DVSB 1, Bert, mijn trouwe paladijn? Als je wil, kan ik wel een goed woordje voor je doen.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Jul 13, 2006 18:50

Hanco Elenbaas wrote:
Vond Harm Wiersma jou niet sterk genoeg meer voor DVSB 1, Bert, mijn trouwe paladijn? Als je wil, kan ik wel een goed woordje voor je doen.
Ik heb een zwak voor mensen zoals jij, maar inmiddels ben je je paladijn wel kwijt. Na weer eens vreselijk te zijn ingemaakt door Kees in de beker realiseerde ik me dat ik nuttiger ben in wedstrijden als tegen Hiltex 3.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Jul 13, 2006 19:05

Bert Zwart wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Ik heb een zwak voor mensen zoals jij, maar inmiddels ben je je paladijn wel kwijt. Na weer eens vreselijk te zijn ingemaakt door Kees in de beker realiseerde ik me dat ik nuttiger ben in wedstrijden als tegen Hiltex 3.
Als iemand die wel eens vreselijk door Kees is ingemaakt niet meer in de ereklasse kan spelen, dan blijven er daar niet veel meer over. Ik kan me ook eenvoudige remises van jou met Kees herinneren.

11 november: DVSB 2 - Hiltex 3
Het zal erom spannen, want beide teams willen promoveren, net als Lelystad en Heemstede en misschien nog wel meer.

Post Reply