transfer geruchten
- Hanco Elenbaas
Andrej Kalmakov van CEMA/De Vaste Zet naar Meurs Denk en Zet Culemborg.
De transfer van Bassirou Bâ naar Hiltex is spijtig genoeg afgeketst.
Ndiaga Samb is weg bij Heijmans Excelsior en heeft geen nieuwe club kunnen vinden.
Ingo Greveraars van Raes Maastricht naar Heijmans Excelsior.
Jasper Daems van Raes Maastricht terug naar TDV.
Ndiaga Samb is weg bij Heijmans Excelsior en heeft geen nieuwe club kunnen vinden.
-
- Real name: Martijn van Gortel
Bijna de helft klopt niet, Hanco. Sorry.Hanco Elenbaas wrote:Andrej Kalmakov van CEMA/De Vaste Zet naar Meurs Denk en Zet Culemborg.
- Hanco Elenbaas
Des te beter Tijn! Geef maar wat correcties. Mijn bron: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... alijst.htmTijn wrote:Bijna de helft klopt niet, Hanco. Sorry.Hanco Elenbaas wrote:Andrej Kalmakov van CEMA/De Vaste Zet naar Meurs Denk en Zet Culemborg.
-
Als je daar van uit gaat, dan haal ik uit de lijsten per provincie met een vluchtige blik wel meer dan een dozijn fouten! Of de diverse overschrijvingsformulieren zouden allemaal te laat op de bus gedaan zijn. Lijkt me dan ook weer niet het geval...Hanco Elenbaas wrote:Des te beter Tijn! Geef maar wat correcties. Mijn bron: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... alijst.htmTijn wrote:Bijna de helft klopt niet, Hanco. Sorry.Hanco Elenbaas wrote:Andrej Kalmakov van CEMA/De Vaste Zet naar Meurs Denk en Zet Culemborg.
- Hanco Elenbaas
Dat Bassirou Bâ niet naar Hiltex komt weet ik zeker en ook dat Ingo naar Excelsior gaat.Tijn wrote:Als je daar van uit gaat, dan haal ik uit de lijsten per provincie met een vluchtige blik wel meer dan een dozijn fouten! Of de diverse overschrijvingsformulieren zouden allemaal te laat op de bus gedaan zijn. Lijkt me dan ook weer niet het geval...Hanco Elenbaas wrote:Des te beter Tijn! Geef maar wat correcties. Mijn bron: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... alijst.htmTijn wrote: Bijna de helft klopt niet, Hanco. Sorry.
Blijven dus over Daems naar TDV, Samba clubloos en Kalmakov naar Meurs. Kalmakov stond in de ratinglijst van vorig jaar nog aangemeld als lid van CEMA en dat wordt natuurlijk niet zomaar Meurs.
Dus ik concludeer dat Samb en Daems naar CEMA gaan. Dat zou leuk zijn!
-
Ik heb nog niet op de A-lijst gekeken, maar zie bij de lijsten per provincie (specifiek dus Limburg) naast Andrej Kalmakov nog CEMA staan..Hanco Elenbaas wrote:Dat Bassirou Bâ niet naar Hiltex komt weet ik zeker en ook dat Ingo naar Excelsior gaat.Tijn wrote:Als je daar van uit gaat, dan haal ik uit de lijsten per provincie met een vluchtige blik wel meer dan een dozijn fouten! Of de diverse overschrijvingsformulieren zouden allemaal te laat op de bus gedaan zijn. Lijkt me dan ook weer niet het geval...Hanco Elenbaas wrote: Des te beter Tijn! Geef maar wat correcties. Mijn bron: http://www.kndb.nl/cms/images/stories/r ... alijst.htm
Blijven dus over Daems naar TDV, Samba clubloos en Kalmakov naar Meurs. Kalmakov stond in de ratinglijst van vorig jaar nog aangemeld als lid van CEMA en dat wordt natuurlijk niet zomaar Meurs.
Dus ik concludeer dat Samb en Daems naar CEMA gaan. Dat zou leuk zijn!
Maar ik houd me nooit zo bezig met transfers. Ik geloof dat ik beter kan opnoemen wie er bij Fortuna Sittard komen en gaan, dan dat ik op de hoogte ben van transfers in de damwereld.
ja en als chiel naar wanswerd gaat dan speel ik volgend jaar bij Hiltex
oftewel zit er dus echt niet in! [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
oftewel zit er dus echt niet in! [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
-
mispoes! Gabriel komt hem elke week ophalen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Klopt helemaal! (maar dan wel van het busstation in Wanswerd) [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Bert Zwart wrote:mispoes! Gabriel komt hem elke week ophalen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
-
- Hanco Elenbaas
- Hanco Elenbaas
Vond Harm Wiersma jou niet sterk genoeg meer voor DVSB 1, Bert, mijn trouwe paladijn? Als je wil, kan ik wel een goed woordje voor je doen.Bert Zwart wrote:Ik heb ook begrepen dat Kalmakov naar Meurs gaat.
DVSB was financieel (nog) niet in staat om een tweede grootmeester aan te trekken, maar tot onze grote vreugde gaat Pascha Iljin weer voor DVSB spelen. Jan vd Veen en Bert Zwart zijn reserves voor DVSB 2.
-
Ik heb een zwak voor mensen zoals jij, maar inmiddels ben je je paladijn wel kwijt. Na weer eens vreselijk te zijn ingemaakt door Kees in de beker realiseerde ik me dat ik nuttiger ben in wedstrijden als tegen Hiltex 3.Hanco Elenbaas wrote:Vond Harm Wiersma jou niet sterk genoeg meer voor DVSB 1, Bert, mijn trouwe paladijn? Als je wil, kan ik wel een goed woordje voor je doen.Bert Zwart wrote:Ik heb ook begrepen dat Kalmakov naar Meurs gaat.
DVSB was financieel (nog) niet in staat om een tweede grootmeester aan te trekken, maar tot onze grote vreugde gaat Pascha Iljin weer voor DVSB spelen. Jan vd Veen en Bert Zwart zijn reserves voor DVSB 2.
- Hanco Elenbaas
Als iemand die wel eens vreselijk door Kees is ingemaakt niet meer in de ereklasse kan spelen, dan blijven er daar niet veel meer over. Ik kan me ook eenvoudige remises van jou met Kees herinneren.Bert Zwart wrote:Ik heb een zwak voor mensen zoals jij, maar inmiddels ben je je paladijn wel kwijt. Na weer eens vreselijk te zijn ingemaakt door Kees in de beker realiseerde ik me dat ik nuttiger ben in wedstrijden als tegen Hiltex 3.Hanco Elenbaas wrote:Vond Harm Wiersma jou niet sterk genoeg meer voor DVSB 1, Bert, mijn trouwe paladijn? Als je wil, kan ik wel een goed woordje voor je doen.Bert Zwart wrote:Ik heb ook begrepen dat Kalmakov naar Meurs gaat.
11 november: DVSB 2 - Hiltex 3
Het zal erom spannen, want beide teams willen promoveren, net als Lelystad en Heemstede en misschien nog wel meer.