NK Experidammen: seizoen 3

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Thu Mar 02, 2006 20:44

Ja het is weer zoverrrrrrrr. Bijna een jaar heeft u er op moeten wachten maar zaterdag 11 maart gaan we wee Demotiedammen (of Killerdammen zo u wilt). Het vindt plaats in Rijnsburg en begint om 12 uur. Neem vooral ook uw jeugdspelers mee want tegelijkertijd vind er een jeugdtoernooi plaats op dezelfde locatie.

Iedereen die komt krijgt van mij een rondje want ik ben de 10e jarig. Schrijf je dus nu in via http://www.damclubrdc.nl/Experidammen en bekijk daar ook de uitnodigin met routebeschrijving.

Alex

Post by Alex » Thu Mar 02, 2006 21:39

Arjen de Mooij wrote:Iedereen die komt krijgt van mij een rondje want ik ben de 10e jarig. Schrijf je dus nu in via http://www.damclubrdc.nl/Experidammen en bekijk daar ook de uitnodigin met routebeschrijving.
Waar koop je die rondjes?!?!
Maar euh.... wordt weel goedkoop, aan de deelnemerslijst te zien...

kneeltje

Post by kneeltje » Thu Mar 02, 2006 22:14

In hetzelfde gebouw wordt het KRV jeugdtoernooi georganiseerd. Hier heb ik nu al 70 deelnemers voor weten te charteren. Voor hen geldt je toezegging toch zeker ook wel, Arjen?

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Fri Mar 03, 2006 08:32

Alex heb je wel eens goed om je heengekeken op een damtoernooi, wat is daar nou rond? Doe je mee?

Alex

Post by Alex » Fri Mar 03, 2006 11:42

Arjen de Mooij wrote:Alex heb je wel eens goed om je heengekeken op een damtoernooi, wat is daar nou rond? Doe je mee?
Schijven kosten geen drol tegenwoordig, en zit er over te denken mee te doen ja.

GuidoB

Post by GuidoB » Thu Mar 09, 2006 23:36

Op zondag 19 maart is het Dammen van de Toekomst in Delft. De puntentelling is 10-0, 9-1, 8-2, 7-3, 6-4 en 5-5. Het is de bedoeling om met een Zwitsers systeem te spelen. Weet iemand of hiervoor software voorhanden is? Toernooimanager kent wel de puntenoverwinning, maar het aantal mogelijke verschillende uitslagen is beperkt tot 3. We hebben hier 6 uitslagen nodig. Wie helpt de organisatie uit de brand?

steenslag

Post by steenslag » Fri Mar 10, 2006 00:28

GuidoB wrote:Op zondag 19 maart is het Dammen van de Toekomst in Delft. De puntentelling is 10-0, 9-1, 8-2, 7-3, 6-4 en 5-5. Het is de bedoeling om met een Zwitsers systeem te spelen. Weet iemand of hiervoor software voorhanden is? Toernooimanager kent wel de puntenoverwinning, maar het aantal mogelijke verschillende uitslagen is beperkt tot 3. We hebben hier 6 uitslagen nodig. Wie helpt de organisatie uit de brand?
SwissPerfect misschien? Daar zijn multi-game resultaten mogelijk; als ik het goed begrijp stel je van tevoren in dat je het totaalresultaat van 10 potjes als één uitslag beschouwd. Je mag het een maand gratis proberen.

GuidoB

Post by GuidoB » Fri Mar 10, 2006 01:22

steenslag wrote:
GuidoB wrote:Op zondag 19 maart is het Dammen van de Toekomst in Delft. De puntentelling is 10-0, 9-1, 8-2, 7-3, 6-4 en 5-5. Het is de bedoeling om met een Zwitsers systeem te spelen. Weet iemand of hiervoor software voorhanden is? Toernooimanager kent wel de puntenoverwinning, maar het aantal mogelijke verschillende uitslagen is beperkt tot 3. We hebben hier 6 uitslagen nodig. Wie helpt de organisatie uit de brand?
SwissPerfect misschien? Daar zijn multi-game resultaten mogelijk; als ik het goed begrijp stel je van tevoren in dat je het totaalresultaat van 10 potjes als één uitslag beschouwd. Je mag het een maand gratis proberen.
Siep, je bent geweldig. Dit werkt erg eenvoudig en het is prima geschikt voor Dammen van de Toekomst. Ik ga proberen Henk de Witt uit te leggen hoe het werkt. Dank!

reiger56

Post by reiger56 » Fri Mar 10, 2006 21:39

Ik heb het op verzoek van Henk gedownload en a.d.h. van jouw beschrijving getest, en het werkt perfect.
Dat scheelt mij een hoop werk volgende week zondag.
Bedankt

steenslag

Post by steenslag » Fri Mar 10, 2006 23:10

Ik heb het nu zelf ook getest en het ziet er aardig uit. Ik liep wel ergens tegen aan: steenslag had in de derde ronde een salonremise gespeeld tegen Inge de Bruijn, zodat we ons even op haar hotelkamer konden ontspannen. Maar toen ik even later de resultaten van die derde ronde invulde en de pairing voor de vierde ronde genereerde, bleek dat ik Berry van Aerle tegen Sijbrands had laten winnen! Dat is onmogelijk, zelfs in het Grote Steenslag Droomtoernooi. Ik kreeg het niet meer gecorrigeerd, genereerde per ongeluk ook nog de vijfde ronde pairing, kortom, het droomtoernooi liep behoorlijk in de soep.

Ik heb geen ervaring met wedstrijden leiden, maar dit lijkt me een nachtmerrie als het je in het echt overkomt. Na elke ronde een backup (menu file--> backup) voordat de nieuwe ronde gegenereerd wordt lijkt raadzaam.

reiger56

Post by reiger56 » Sat Mar 11, 2006 01:15

steenslag wrote:Ik heb het nu zelf ook getest en het ziet er aardig uit. Ik liep wel ergens tegen aan: steenslag had in de derde ronde een salonremise gespeeld tegen Inge de Bruijn, zodat we ons even op haar hotelkamer konden ontspannen. Maar toen ik even later de resultaten van die derde ronde invulde en de pairing voor de vierde ronde genereerde, bleek dat ik Berry van Aerle tegen Sijbrands had laten winnen! Dat is onmogelijk, zelfs in het Grote Steenslag Droomtoernooi. Ik kreeg het niet meer gecorrigeerd, genereerde per ongeluk ook nog de vijfde ronde pairing, kortom, het droomtoernooi liep behoorlijk in de soep.

Ik heb geen ervaring met wedstrijden leiden, maar dit lijkt me een nachtmerrie als het je in het echt overkomt. Na elke ronde een backup (menu file--> backup) voordat de nieuwe ronde gegenereerd wordt lijkt raadzaam.
Over soep gesproken, zondag is er erwtensoep! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
En bedankt voor de aanvullende tip. [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]

GuidoB

Post by GuidoB » Sun Mar 19, 2006 10:55

Wie dit op het forum leest, kan nog net op tijd zijn. We starten om 12:00 uur. Stap in de auto en zet je Tom-Tom op

DUWO Denksportcentrum, Zusterlaan 110a, Delft

Tot zo!

Groeneveld

Post by Groeneveld » Sun Mar 19, 2006 18:08

steenslag wrote:
Werkt Dat Swiss Perfect ook met WINDOWS XP ??

Alex

Post by Alex » Sun Mar 19, 2006 20:44

And the winner is......
El Animal!!

naast hem op het podium: Frank Teer en Wim Bremmer

steenslag

Post by steenslag » Sun Mar 19, 2006 21:00

Groeneveld wrote:
steenslag wrote:
Werkt Dat Swiss Perfect ook met WINDOWS XP ??
Ja hoor, daar heb ik het mee uitgeprobeerd.

Post Reply