transfer geruchten
Ik dacht dat het hier ging om transferberichten en niet dit kansloze geleuter..... Kom met echte berichten over wie waar heen gaat en ga ff een andere topic in flame beginnen om elkaar lekker af te zeiken!
Moet ook zeggen dat het niet echt leuk meer is om zo het forum te lezen. Gaat hier om dammen en niet om elkaar voor van alles en nog wat uit te maken.....
Moet ook zeggen dat het niet echt leuk meer is om zo het forum te lezen. Gaat hier om dammen en niet om elkaar voor van alles en nog wat uit te maken.....
-
-
-
-
Toch is het vervelend. Eerst al lastige anoniemen en nou iemand, die gebruikersnamen gaat kopieren.E. van Dusseldorp wrote:Gewoon naar het aantal posts kijken als je je afvraagt of het van de 'echte' Hanco of Eric afkomstig is.
Waarschijnlijk zet hij gewoon een spatie achter de naam en wordt deze niet weergegeven.
Misschien dat Alexander daar iets op kan vinden.
Bijv. de html-code: '&nbbsp;' weergeven?
(Een extra b meegegeven, anders is de spatie ook niet zichtbaar)
-
- Real name: Irene Stegeman
Wat zit je allemaal te lullen Gauke? Beetje populair aan het doen? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]DJNASI wrote:Kloosterziel naar maas van het hoog
Dolfing naar Hiltex
- Hanco Elenbaas
Wat dacht je Bert, "ik zie iemand op een foto, laat ik ook wat zeggen"? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]Bert Zwart wrote:gerucht: Roel Boomstra naar Hijken DTC.