Bondscompetitie 2005-2006
zozo dat wordt een eindje in de auto naar TDV.
Wordt een leuk duel in het zuiden van ut land [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Wordt een leuk duel in het zuiden van ut land [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ja, er zitten weer leuke afstanden tussen..... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
-
Wacht jij dat gezellig af Dombo. Volgend jaar kun je ons komen vertellen hoe het is afgelopen. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Oh ja, tot die tijd kun je je hier beter niet meer laten zien.Urker wrote:Het ware slimmer geweest de uitslag van het protest DVSB-Hiltex2 af te wachten. De loting is dus onder voorbehoud.
-
- Real name: Irene Stegeman
Urker wrote:Het ware slimmer geweest de uitslag van het protest DVSB-Hiltex2 af te wachten. De loting is dus onder voorbehoud.
Als er een protest was, had dat toch al lang en breed op de KNDB-site gestaan?!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
-
Pffoehh! Gelukkig hoeft VAD niet tegen Zaanstreek, dankzij de 15-5 met Huizum.Hanco Elenbaas wrote:De winnaar van Dordrecht - VAD mag thuis tegen het zwakke PSV. Oneerlijk dat de nummers 10 tegen aanzienlijk sterkere tegenstanders moeten. Als ik Huizum was, zou ik maar weer protest indienen.Wedstrijden nacompetitie bekend
21-02-06
Ereklasse/Hoofdklasse
1. Het Noorden - Dammers Uit Oost, zaterdag 4 maart 2006
2. Damlust - Heijmans Excelsior, zaterdag 4 maart 2006
3. Winnaar wedstrijd 1 - Winnaar wedstrijd 2, zaterdag 18 maart 2006
Hoofdklasse/Eerste Klasse
4. DC Dordrecht - VAD, zaterdag 4 maart 2006
5. Winnaar wedstrijd 4 - PSV, zaterdag 18 maart 2006
6. TDV - MTB/HDC Hoogeveen, zaterdag 18 maart 2006
7. DC Zaanstreek - DC Huizum, zaterdag 18 maart 2006
Eerste Klasse/Tweede Klasse
8. TAMEK Damkring - LDG Leiden, zaterdag 4 maart 2006
9. GDC Gorinchem - Oerterp, zaterdag 4 maart 2006
10. DeZ Reeuwijk - DeZ/NGKZ Hattem, zaterdag 4 maart 2006
11. DC Lelystad - Raes DC 2, zaterdag 4 maart 2006
Bij de bepaling van uit of thuis is rekening gehouden met het aantal uit- en thuiswedstrijden in de reguliere competitie. Als dat gelijk was, is geloot.
-
Inderdaad een machtige club dat VAD. Naar welke top is VAD eigenlijk onderweg? De top van de tweede klas zeker?!Repelsteel wrote:Pffoehh! Gelukkig hoeft VAD niet tegen Zaanstreek, dankzij de 15-5 met Huizum.Hanco Elenbaas wrote:De winnaar van Dordrecht - VAD mag thuis tegen het zwakke PSV. Oneerlijk dat de nummers 10 tegen aanzienlijk sterkere tegenstanders moeten. Als ik Huizum was, zou ik maar weer protest indienen.Wedstrijden nacompetitie bekend
21-02-06
Ereklasse/Hoofdklasse
1. Het Noorden - Dammers Uit Oost, zaterdag 4 maart 2006
2. Damlust - Heijmans Excelsior, zaterdag 4 maart 2006
3. Winnaar wedstrijd 1 - Winnaar wedstrijd 2, zaterdag 18 maart 2006
Hoofdklasse/Eerste Klasse
4. DC Dordrecht - VAD, zaterdag 4 maart 2006
5. Winnaar wedstrijd 4 - PSV, zaterdag 18 maart 2006
6. TDV - MTB/HDC Hoogeveen, zaterdag 18 maart 2006
7. DC Zaanstreek - DC Huizum, zaterdag 18 maart 2006
Eerste Klasse/Tweede Klasse
8. TAMEK Damkring - LDG Leiden, zaterdag 4 maart 2006
9. GDC Gorinchem - Oerterp, zaterdag 4 maart 2006
10. DeZ Reeuwijk - DeZ/NGKZ Hattem, zaterdag 4 maart 2006
11. DC Lelystad - Raes DC 2, zaterdag 4 maart 2006
Bij de bepaling van uit of thuis is rekening gehouden met het aantal uit- en thuiswedstrijden in de reguliere competitie. Als dat gelijk was, is geloot.
-
ga jij dan ook maar gelijk mee.Ben Anonien wrote:Ga jij nou eerst bij Presman de verplichte IQ test doen; daaarna hoeven Piet Bouma en wij jou niet meer te horen.Urker wrote:Als er geen protest is dan is Bouma helemaal een vaag iemand. Hier op het forum en zaterdag aan de bar flink doen maar niet protesteren? Dan wil ik hem ook niet meer horen.
Het is de vraag of je de uitslag van die test wèl goed gelezen hebt Urker. Weet je zeker dat er niet 029 stond? Bertje Bervoets is Ben Anoniem, maar bijna zeker niet Ben Anonien.Urker wrote:Ben hoeft over mijn IQ geen zorgen te hebben. Het is recentelijk nog eens gemeten op 129. Niet geniaal maar vergeleken bij Bertje Bervoets aanzienlijk lijkt me.