Eindelijk iemand die het begrijpt. De 1-om-3 die teamgenoot Clasquin openzette in een bijna gewonnen overmachtseindspel in de wedstrijd tegen Huizum is toch wel uiterst verdacht. We hadden eigenlijk regelmatiger willen verliezen, maar het kwam er niet van.Hiltexfan wrote:Van Huizum!! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]E. van Dusseldorp wrote:Als we straks zwaar versterkt in de ereklasse uitkomen, dan weten jullie tenminste waar het geld vandaan is gekomen. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]DJNASI wrote: Dus je geeft toe daat jullie geld betaald hebben aan dvsb.......
Bondscompetitie 2005-2006
-
-
-
Piet Bouma wrote: Het wordt tijd Urker dat je je bekend gaat maken.
Lid van Huizum? Zoveel mensen weten nog niet dat ik twee weken geleden ben afgetreden als voorzitter.
Zijn er meer hondse Vicky's lid van Huizum?Urker wrote:Piet, jouw vertrek als voorzitter blijft een slechte zaak. Maar waarom oordeel je over wedstrijden waar je niet bij was. En inderdaad, we zijn clubgenoten.
-
-
Om nog ff terug te komen op WVM2-Het Noorden.
hoeveel heeft Het Noorden betaalt aan wvm2 en hoeveel heeft wvm2 in zijn totaliteit verdient.
Want als ik toch links en rechts die partijen van WVM2 naspeel,dan kan ik niet anders concluderen dat alleen wvm2 uiteindelijk recht had op de titel. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
want ook tegen mijn dvsb broeders hebben ze de boel laten liggen.
hoeveel heeft Het Noorden betaalt aan wvm2 en hoeveel heeft wvm2 in zijn totaliteit verdient.
Want als ik toch links en rechts die partijen van WVM2 naspeel,dan kan ik niet anders concluderen dat alleen wvm2 uiteindelijk recht had op de titel. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
-
- Real name: Irene Stegeman
angstgegner wrote:Om nog ff terug te komen op WVM2-Het Noorden.
Wij zijn tenminste eerlijk geweest, wij wouden geen vijfde worden.
We hebben ook kansen laten liggen afgelopen zaterdag en ook tegen DVSB, maar dat gebeurt. Het Noorden heeft afgelopen zaterdag meer geluk gehad dan wij.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Als ik dit zo lees dan wordt t hoog tijd dat franeker ook maar beroep gaat aantekenen tegen de uitslag wvm 2 -noordenangstgegner wrote:Om nog ff terug te komen op WVM2-Het Noorden.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
In 1988 promoveerde Amstelland naar de nationale competitie en mijn broer Wiebo heeft sindsdien geen wedstrijd gemist. Zijn teller staat dus op 18 x 11 = 198. Wie biedt er meer?Tijn wrote:Detail:
CEMA/De Vaste Zet speelde de elfde en laatste ronde zonder Ove Verdel (wegens ziekte). Dit is voor het eerst in zeventien seizoenen. Hierin speelde Ove alle honderdzesentachtig wedstrijden!
-
-
Interessant in de Nationale competitie zijn ook de persoonlijke uitslagen, vind ik. Met als sensatie: Pim Meurs. Topscorer van zijn club (Meurs Denk en Zet), en op de topscorerslijst van de Ereklasse staat hij op de 12e plaats, met een sterkere tegenstand (qua rating) dan de 11 spelers boven hem. Ook Maikel Palmans heeft opvallend goed gepresteerd. Zijn die jongens al zo goed? Kunnen zij (of iemand anders) hun partijen posten? Ik speel ze graag na!
-