Bondscompetitie 2005-2006

Post Reply
User avatar
Maikel
Posts: 122
Joined: Sun Sep 21, 2003 23:40
Location: Groningen
Contact:

Post by Maikel » Thu Jan 12, 2006 11:09

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:Ik had ook niet verwacht dat Hanco zo somber zou zijn over een team waarin maar liefst twee Palmannetjes spelen!
Twee Palmannetjes maken nog geen zomer!
3 wel dan?

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Thu Jan 12, 2006 11:29

Maikel wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:Ik had ook niet verwacht dat Hanco zo somber zou zijn over een team waarin maar liefst twee Palmannetjes spelen!
Twee Palmannetjes maken nog geen zomer!
3 wel dan?
Drie Palmannetjes wel natuurlijk.

BabaSyb
Posts: 11
Joined: Sun Sep 18, 2005 17:58

Post by BabaSyb » Thu Jan 12, 2006 12:17

Het zinnetje is wel representatief Maarten [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] ...

harderwijker
Posts: 6
Joined: Mon Nov 15, 2004 20:31

Post by harderwijker » Thu Jan 12, 2006 13:56

Ik weet niet Maarten, maar volgens mij klopt het wel.
Volgens mij liep je in Salou nog met een heleboel flesje bier. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Je kon ze niet eens op!
Zetten we er dit jaar weer een kratje op? [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

User avatar
Hiltexfan
Posts: 34
Joined: Tue Aug 03, 2004 15:36
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Hiltexfan » Thu Jan 12, 2006 14:59

harderwijker wrote:Ik weet niet Maarten, maar volgens mij klopt het wel.
Volgens mij liep je in Salou nog met een heleboel flesje bier. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Je kon ze niet eens op!
Zetten we er dit jaar weer een kratje op? [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Maarten met een heleboel bier [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] Hoe kom je erbij [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Maarten is toch geen kruiper [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]

harderwijker
Posts: 6
Joined: Mon Nov 15, 2004 20:31

Post by harderwijker » Thu Jan 12, 2006 15:29

Nee een kruiper zeker niet en zeker niet voor hiltex2 [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [/quote]

Maartuhhh
Posts: 281
Joined: Sun Jun 13, 2004 01:55

Post by Maartuhhh » Thu Jan 12, 2006 16:58

Hahah kruipen niet nee [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Ik moet ff kijken als ik het financieel rondkrijg kees. maar dan wil ik wel weer een kratje er op in zetten haha [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Thu Jan 12, 2006 17:00

harderwijker wrote:Nee een kruiper zeker niet en zeker niet voor hiltex2 [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Moet je nagaan hoe diep Hiltex 2 is gezonken, dat men zelfs in Harderwijk al praatjes durft te maken over het belabberde Hiltex 2.
Maar Harderwijk is zelf nog niet veilig, dus Maarten kan zich tussen het zuipen door ook vast voorbereiden op Harderwijk.

harderwijker
Posts: 6
Joined: Mon Nov 15, 2004 20:31

Post by harderwijker » Fri Jan 13, 2006 00:50

Harderwijk mag wat praatjes hebben Hanco.
Harderwijk promoveerde uit een volgens de "kenners "zwakke 1e klasse A en zou direct wel weer degraderen.
Lijkt het dit jaar niet op. Onder ons mogen ze het uit gaan vechten.
Hoop voor je dat Hiltex2 aan de veilige kant komt, maar daarvoor moet er nog heel wat werk verzet worden.

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jan 13, 2006 01:27

harderwijker wrote:Harderwijk mag wat praatjes hebben Hanco.
Harderwijk promoveerde uit een volgens de "kenners "zwakke 1e klasse A en zou direct wel weer degraderen.
Lijkt het dit jaar niet op. Onder ons mogen ze het uit gaan vechten.
Hoop voor je dat Hiltex2 aan de veilige kant komt, maar daarvoor moet er nog heel wat werk verzet worden.
Jullie hebben het goed gedaan Kees, gefeliciteerd. Tegen Hiltex 2 zou het verdiend zijn geweest als jullie hadden gewonnen.
Maar pas op, waarschijnlijk heb je 10 punten nodig om zeker te zijn van handhaving, dus pak nog ergens een 10-10, dan kun je echt trots zijn.

harderwijker
Posts: 6
Joined: Mon Nov 15, 2004 20:31

Post by harderwijker » Fri Jan 13, 2006 13:35

Klopt Hanco,

Met 10 punten ben je veilig, maar Harderwijk is niet een team wat voor een 10-10 gaat.
Vol voor de winst. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Spelen op een 10-10 is alleen maar gevaarlijk.

We kunnen DVSB nog inhalen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Bastiaan
Posts: 49
Joined: Tue Nov 11, 2003 22:55
Location: Dr88
Contact:

Post by Bastiaan » Fri Jan 13, 2006 15:33

Piet Bouma wrote:In de jaren zeventig/tachtig was OG Workum ff zeer sterk in de Provinciale Hoofdklasse aanwezig. Ook nu is er een kleine revival omdat ene Jan Mente Drent (woonachtig in Workum) de Workumer kleuren verdedigt. Franeker heeft er provinciaal in de 1e klasse Zuid nog een flinke kluif aan.
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Gisteravond heeft Franeker het Workum met Jan Mente Drent in de gelederen een 13-3 afstraffing gegeven. Met nog 2 ronden te gaan is Franeker al kampioen.
M.a.w. die flinke kluif viel nog wel mee Piet. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Piet Bouma
Posts: 3574
Joined: Sun Nov 02, 2003 13:05
Location: Harlingen

Post by Piet Bouma » Fri Jan 13, 2006 17:27

Bastiaan wrote:
Piet Bouma wrote:Gepost op 14-11-2005: In de jaren zeventig/tachtig was OG Workum ff zeer sterk in de Provinciale Hoofdklasse aanwezig. Ook nu is er een kleine revival omdat ene Jan Mente Drent (woonachtig in Workum) de Workumer kleuren verdedigt. Franeker heeft er provinciaal in de 1e klasse Zuid nog een flinke kluif aan.
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Gisteravond heeft Franeker het Workum met Jan Mente Drent in de gelederen een 13-3 afstraffing gegeven. Met nog 2 ronden te gaan is Franeker al kampioen.
M.a.w. die flinke kluif viel nog wel mee Piet. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
OG Workum had op 16 december al een flinke misstap gemaakt. Iets minder motivatie?

Niettemin van harte gefeliciteerd met het kampioenschap Franekers! Jullie zijn momenteel onverslaanbaar!!

Ook een mooi persoonlijk succes met de overwinning op Jan Mente, Bastiaan.
Tijd voor een fragment daarvan op het forum?
Last edited by Piet Bouma on Fri Jan 13, 2006 17:30, edited 1 time in total.

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Fri Jan 13, 2006 17:28

Er zal volgende week zaterdag gekropen worden tegen Bastiaan.

Bastiaan
Posts: 49
Joined: Tue Nov 11, 2003 22:55
Location: Dr88
Contact:

Post by Bastiaan » Fri Jan 13, 2006 19:12

Bert Zwart wrote:Er zal volgende week zaterdag gekropen worden tegen Bastiaan.
Kom kom, je bent toch niet vergeten hoe ik door Karregat ben ingemaakt vorige keer. Een beetje meer branie mag je toch wel van de aanstaande kampioen verwachten. Kruipen doen ze maar in Hoogeveen.

Post Reply