Bondscompetitie 2005-2006

Post Reply
User avatar
Hiltexfan
Posts: 34
Joined: Tue Aug 03, 2004 15:36
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Hiltexfan » Wed Jan 11, 2006 13:14

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:
E. van Dusseldorp wrote: Misschien kun je alvast aangeven aan welk bord je gaat zitten, Hanco. Dan kunnen Bert en ik onderling uitmaken wie jou op de pijnbank gaat leggen. We hebben er allebei erg veel zin in. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Of heb je nog een voorkeur voor een van ons?
Als Hanco op remise gaat spelen is hij zeer moeilijk te verslaan zoals onder andere Kees Thijssen al eens heeft ondervonden. Met een "spelende" Hanco heb ik goede ervaringen. Als Tsjizjov, Getmanski, Ndonzi etc allemaal meespelen dan kan ik me voorstellen dat Hanco "niets" gaat doen.
Vanzelfsprekend speel ik het liefst tegen een rommelaar als Eric, die qua spel het meest doet denken aan Johan Wiering, aan wie ik bijzonder plezierige herinneringen bewaar.
Je moet er toch niet aan denken als DVSB-er, dat Evert Davelaar net als twee jaar geleden tijdens DVSB-Huissen 2 de champagne al heeft klaar gezet en tafels vol hapjes heeft uitgestald en dat je dan om kwart voor vijf te horen krijgt dat Het Noorden met 14-6 heeft gewonnen van Witte van Moort 2, terwijl jullie Eric bij een stand van 10-8 voor DVSB volkomen verloren staat tegen Hans van den Heuvel? Ondanks dat Eric vanaf het begin heeft gekropen tegen de in zijn ogen terecht behoorlijk gevaarlijke Hans van den Heuvel.
Misschien kan DVSB Eric beter een tijdelijk schrijfverbod opleggen, want als Pieter Hildering en Hans van den Heuvel onder ogen krijgen wat Eric hier zoal beweert, dan zou het kunnen dat er werkelijk een kleine strafexpeditie wordt uitgevoerd op 18 februari.
18 februari, mmm!! Hoe meer ik aan die dag denk, hoe beter ik me ga voelen. Wat een onvergetelijke dag zal 18 februari worden!
Zou DVSB ook champagne schenken als ons tweede wint?

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Wed Jan 11, 2006 14:01

Als je je op die dag bekend maakt, krijg je van mij een glas champagne.

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Wed Jan 11, 2006 14:10

Hoe maakt hij zich bekend?

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Wed Jan 11, 2006 14:13

Ben Anoniem wrote:Hoe maakt hij zich bekend?
Een witte anjer in het knoopsgat.

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Wed Jan 11, 2006 14:15

Nee, dat is Guest.

Maartuhhh
Posts: 281
Joined: Sun Jun 13, 2004 01:55

Post by Maartuhhh » Wed Jan 11, 2006 16:34

Sjonge jonge wat een gezeur zeg.. Bekvechten heeft geen zin hoor
Welk team heeft het nou niet dat het niet loopt.. DVSB is er achtergekomen dat favoriet zijn niet makkelijk is, maar zoals Bert ook al aangaf zijn ze er noh lang niet en zullen ze aan de bak moeten. En jij Hanco, je bent er nog trots op ook of niet? dat je aan competitie vervalsing kunt doen... Wat heb je eraan om die GMI's in te zetten (moet het eerst nog zien), de volgende keer zijn ze er niet meer bij..Verbaas me ook dat er spelers zijn van Hiltex 2 die er vrijwillig uit zouden gaan.. Maar genoeg heen en weer gezeur geweest toch? DVSB gaat het nog lastig krijgen, deze klasse zal pas in de laatste ronde beslist worden. En tja Hanco jullie tweede zou er maar is overmoeten nadenken als ze zichzelf voor de gek willen houden..

Verder is het voor ons (MTB Hoogeveen) interessant om te zien hoeveel teams er in aanmerking komen voor de nacompetitie zowel in HA als in HB. Wij staan nu nog op plaats 2 mochten we komende ronde winnen van EDC dan is die 2de plaats ook zeker.

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Wed Jan 11, 2006 16:42

Maartuhhh wrote:Sjonge jonge wat een gezeur zeg.. Bekvechten heeft geen zin hoor
Welk team heeft het nou niet dat het niet loopt.. DVSB is er achtergekomen dat favoriet zijn niet makkelijk is, maar zoals Bert ook al aangaf zijn ze er noh lang niet en zullen ze aan de bak moeten. En jij Hanco, je bent er nog trots op ook of niet? dat je aan competitie vervalsing kunt doen... Wat heb je eraan om die GMI's in te zetten (moet het eerst nog zien), de volgende keer zijn ze er niet meer bij..Verbaas me ook dat er spelers zijn van Hiltex 2 die er vrijwillig uit zouden gaan.. Maar genoeg heen en weer gezeur geweest toch? DVSB gaat het nog lastig krijgen, deze klasse zal pas in de laatste ronde beslist worden. En tja Hanco jullie tweede zou er maar is overmoeten nadenken als ze zichzelf voor de gek willen houden..

Verder is het voor ons (MTB Hoogeveen) interessant om te zien hoeveel teams er in aanmerking komen voor de nacompetitie zowel in HA als in HB. Wij staan nu nog op plaats 2 mochten we komende ronde winnen van EDC dan is die 2de plaats ook zeker.
Het valt allemaal wel mee hoor Maarten. Hanco, Eric en ik hadden gewoon een geanimeerde discussie Hanco probeerde me een beetje op stang te jagen en ik moet toegeven dat dat redelijk was gelukt, dat ligt aan mijn Joop Zoetemelk syndroom, dat krijg je als je een paar landstitels hebt laten lopen bij Witte van Moort. Jullie veel succes met het bereiken van de nacompetitie!

Maartuhhh
Posts: 281
Joined: Sun Jun 13, 2004 01:55

Post by Maartuhhh » Wed Jan 11, 2006 16:46

Dankje Bert, haha het lijkt net dat jullie uitvechten wie de grootste heeft
hmm haha nacompetitie tegen een hiltex 2 vol GMI's haha

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Wed Jan 11, 2006 16:48

ZUIPEN TOT WE KRUIPEN: Hanco had kunnen zeggen dat het bij DVSB precies andersom gaat.
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

E. van Dusseldorp
Posts: 76
Joined: Wed Nov 02, 2005 23:09
Contact:

Post by E. van Dusseldorp » Wed Jan 11, 2006 16:56

Bert Zwart wrote: Het valt allemaal wel mee hoor Maarten. Hanco, Eric en ik hadden gewoon een geanimeerde discussie
Inderdaad. Een Amsterdammer als Hanco houdt nu eenmaal van bakkeleien en bij uitzondering deden Bert en ik hier eens aan mee.

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Wed Jan 11, 2006 18:09

E. van Dusseldorp wrote:
Bert Zwart wrote: Het valt allemaal wel mee hoor Maarten. Hanco, Eric en ik hadden gewoon een geanimeerde discussie
Inderdaad. Een Amsterdammer als Hanco houdt nu eenmaal van bakkeleien en bij uitzondering deden Bert en ik hier eens aan mee.
Bakkeleien is op zijn tijd gewoon leuk als het niet te lang duurt en dit was best grappig, zeker met een ex-Amsterdammer als Eric, die wel tegen een stootje kan, uitdeelt en niet snel op de kast is gejaagd.
Voor mij is bakkeleien in ieder geval prettiger dan zuipen tot je moet kruipen. Maar ja, als je houdt van zuipen tot je moet kruipen kom je in het leven niet toe aan bakkeleien. Ieder zo zijn eigen pleziertje.

Ik vind de nacompetitie wel een verbetering overigens. Alles blijft langer spannend. Maar verruiming van de promotie/degradatieregeling, zoals Ben Smeenk graag zou willen invoeren, zie ik niet zo zitten. Voor een team van iemand als Maartuhhh zal het ook geen pretje zijn om met zijn Drentse club keer op keer met 17-3, 16-4 de pispot in te gaan in de hoofdklasse.
Dus de nacompetitie is prima, maar niet met nog meer promotie/degradatie.

Maartuhhh
Posts: 281
Joined: Sun Jun 13, 2004 01:55

Post by Maartuhhh » Wed Jan 11, 2006 19:40

Hmm Hanco, wij zijn een jong team, en mochten we eventueel de hoofdklasse bereiken zullen we het zeker zwaar krijgen, maar 17-3 uitslagen hmm dat is toch wel wat overdreven!! Maar daar ga ik ook niet verder op in, geen zin om met jou daarover te bakkeleien
Wij moeten eerst maar is zien om bij de 1ste 2 te komen. En mochten we dat halen krijgen we nog een pittige wedstrijd in maart, tegen wie.. hmm volgens mij maken nog zo'n 12 teams daar kans op waaronder hiltex 2!

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Wed Jan 11, 2006 20:04

Ik had ook niet verwacht dat Hanco zo somber zou zijn over een team waarin maar liefst twee Palmannetjes spelen!

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Wed Jan 11, 2006 20:08

Bert Zwart wrote:Ik had ook niet verwacht dat Hanco zo somber zou zijn over een team waarin maar liefst twee Palmannetjes spelen!
Twee Palmannetjes maken nog geen zomer!

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Wed Jan 11, 2006 20:08

Ook bovenin hoofdklasse B is het reuze spannend. RAES schijnt zich tegen Den Haag verteld te hebben: om twaalf uur bleken slechts 9 spelers beschikbaar in plaats van 10 [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Als ze daar in Maastricht de rest van het seizoen wel succesvol tot tien blijven tellen moet het toch goedkomen zou je zeggen.

Post Reply