Goedzo, gooi het er maar uit, knul.Maartuhhh wrote:sorry hoor maar dit is tog SCHANDALIG!!! Dan ga je lekker met je teamgenoten om! Altijd een vaste DEGELIJKE kracht en die wip je er zomaar ff uit??? Wat een teamspirit...:S En uhh zal wel geen namen noemen,maar staan sommige Friezen niet bekent om mijn quote?? de vrijdag vooooor de competitie?? ZUIPEN TOT WE KRUIPEN...nee das lekkere instelling om kampioen te worden! Dit is toch totaal respectloos. Ik had het wel geweten.. je had me niet meer hoeven vragen voor andere wedstrijden.. En als je vind dat ik niet objectief ben.. Dit doe je sowieso niet tegenover een vaste waarde van het team!!!! gewoon HUFTERIG gedrag! Enig idee hoe dit overkomt op een speler, in dit geval Saskia?? Heel triest mensen van Franeker!!Kosmos wrote:Opmerkelijk: Franeker passeert Saskia Veltman en neemt in plaats van haar ene R. de Vries mee (opgegeven reden aan Saskia 2 dagen voor de wedstrijd: "We gaan voor het kampioenschap en willen dus winnen." ) en spelen daarom 10-10 (R. de Vries verliest van Romijn) terwijl het met Saskia erbij natuurlijk een 11 - 9 overwinning was geworden...
How low can you go?
Denken de mensjes er wel over na wat dit met iemands zelfvertrouwen doet? Of is de graad van ongevoeligheid gezakt to die van volledige gevoelloosheid soms?
Franeker zal de zure druiven gaan proeven van haar eigen zaaien van dit satanskruid.