Bondscompetitie 2005-2006

Post Reply
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Mon Nov 14, 2005 15:20

Maartuhhh wrote:
Kosmos wrote:Opmerkelijk: Franeker passeert Saskia Veltman Image en neemt in plaats van haar ene R. de Vries mee Image(opgegeven reden aan Saskia 2 dagen voor de wedstrijd: "We gaan voor het kampioenschap en willen dus winnen." Image Image ) en spelen daarom 10-10 (R. de Vries verliest van Romijn) terwijl het met Saskia erbij natuurlijk een 11 - 9 overwinning was geworden...
How low can you go?
ImageImage
sorry hoor maar dit is tog SCHANDALIG!!! Dan ga je lekker met je teamgenoten om! Altijd een vaste DEGELIJKE kracht en die wip je er zomaar ff uit??? Image Wat een teamspirit...:S En uhh zal wel geen namen noemen,maar staan sommige Friezen niet bekent om mijn quote?? de vrijdag vooooor de competitie?? ZUIPEN TOT WE KRUIPEN...nee das lekkere instelling om kampioen te worden! Image Image Dit is toch totaal respectloos. Ik had het wel geweten.. je had me niet meer hoeven vragen voor andere wedstrijden.. En als je vind dat ik niet objectief ben.. Dit doe je sowieso niet tegenover een vaste waarde van het team!!!! gewoon HUFTERIG gedrag! Image Image Enig idee hoe dit overkomt op een speler, in dit geval Saskia?? Heel triest mensen van Franeker!!
Goedzo, gooi het er maar uit, knul.
Denken de mensjes er wel over na wat dit met iemands zelfvertrouwen doet? Of is de graad van ongevoeligheid gezakt to die van volledige gevoelloosheid soms?
Franeker zal de zure druiven gaan proeven van haar eigen zaaien van dit satanskruid.
Heaven is no location, but a state of mind

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Mon Nov 14, 2005 15:28

Kosmos wrote:
Maartuhhh wrote:
Kosmos wrote:Opmerkelijk: Franeker passeert Saskia Veltman Image en neemt in plaats van haar ene R. de Vries mee Image(opgegeven reden aan Saskia 2 dagen voor de wedstrijd: "We gaan voor het kampioenschap en willen dus winnen." Image Image ) en spelen daarom 10-10 (R. de Vries verliest van Romijn) terwijl het met Saskia erbij natuurlijk een 11 - 9 overwinning was geworden...
How low can you go?
ImageImage
sorry hoor maar dit is tog SCHANDALIG!!! Dan ga je lekker met je teamgenoten om! Altijd een vaste DEGELIJKE kracht en die wip je er zomaar ff uit??? Image Wat een teamspirit...:S En uhh zal wel geen namen noemen,maar staan sommige Friezen niet bekent om mijn quote?? de vrijdag vooooor de competitie?? ZUIPEN TOT WE KRUIPEN...nee das lekkere instelling om kampioen te worden! Image Image Dit is toch totaal respectloos. Ik had het wel geweten.. je had me niet meer hoeven vragen voor andere wedstrijden.. En als je vind dat ik niet objectief ben.. Dit doe je sowieso niet tegenover een vaste waarde van het team!!!! gewoon HUFTERIG gedrag! Image Image Enig idee hoe dit overkomt op een speler, in dit geval Saskia?? Heel triest mensen van Franeker!!
Goedzo, gooi het er maar uit, knul.
Denken de mensjes er wel over na wat dit met iemands zelfvertrouwen doet? Of is de graad van ongevoeligheid gezakt to die van volledige gevoelloosheid soms?
Franeker zal de zure druiven gaan proeven van haar eigen zaaien van dit satanskruid.
Maar ik vind het ook knap dat ze nog kampioen willen worden. Aangezien ze al van Witte van Moort 2 hebben verloren en dat ze nog tegen DVSB moeten. Dat wordt een zware pot voor hun. En nu lukt het hun al bijna niet meer, omdat ze dan gelijk hebben gespeeld.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Maikel

Post by Maikel » Mon Nov 14, 2005 15:32

Wat een kansloze actie..en dat met het geweten dat er een gering aantal vrouwen in de damwereld is...Het zal me niets verbazen dat Mevr.Veltman er mee stopt..Bravo!

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Mon Nov 14, 2005 15:35

De nummer 1 van de topscoorderlijst in de ereklasse heeft gesproken!!

Kosmos

Post by Kosmos » Mon Nov 14, 2005 15:36

Maikel wrote:Wat een kansloze actie..en dat met het geweten dat er een gering aantal vrouwen in de damwereld is...Het zal me niets verbazen dat Mevr.Veltman er mee stopt..Bravo!
Nee, gewoon naar een andere club gaan, waar ze wel welkom is.
En hoe heeft de rest van Franeker zich voorbereid op de 'kampioenswedstrijd' (een lachertje dat kampioenschap van franeker en volgend jaar krijgen ze Wiersma en Dolfing erbij woehaa!) ?
Tot 6 uur in de nacht hebben sommige Franekers lopen zuipen!
En Saskia wordt gepasseerd, werkelijk deze actie gaat mijn begrip te boven, ik kan er niet over uit en dan is er niemand daar die het voor haar opneemt!
Ik voel diepe minachting.

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Mon Nov 14, 2005 16:04

Overigens miste ik in de opstelling van Troesoe ook twee mensjes...Misschien er ook uit gezet, en in dit geval WEL met een goede reden?? Of konden ze toevallig dit keer niet??

Capoeira FEDDE K.

A-SOCIAAL

Post by Capoeira FEDDE K. » Mon Nov 14, 2005 16:16

PFFF, tjongejonge. Erg subtiel eruit gegooid. Nou ik wist het wel, ik zou er nooit weer gaan spelen. De manier waarop is ook niet echt goed te praten. Het zelfvertrouwen krenken van zo'n talent en taaie damster is niet erg handig. Haha, het is alleen maar goed, hoe lullig het ook klinkt dat haar vervanger geen punt haalde. (niet lullig bedoeld voor de vervanger) Dat zorgt er wel voor dat ze eerst moeten nadenken i.p.v. direct eruitgooien.

Saskia, zoek misschien een ploeg die je WEL wil, dat damt een stuk prettiger in de toekomst!!! Suc6

Bastiaan

Post by Bastiaan » Mon Nov 14, 2005 16:55

[img]images/smilies/new_tomato.gif[/img]

[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Maar verder goed om te horen dat iedereen zo meeleeft met Saskia [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Kosmos

Post by Kosmos » Mon Nov 14, 2005 17:00

Bastiaan wrote::splat:

[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Maar verder goed om te horen dat iedereen zo meeleeft met Saskia [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Ja, en waar was jouw medeleven? Had je het niet voor haar op moeten nemen? Ik zou dat wel gedaan hebben. Ik zou gezegd hebben, als jullie Saskia passeren, dan ga ik ook niet mee.
Ik kom voor mijn leerlingen op.
Offers brengen, principes en eergevoel zijn uit de tijd blijkt.
Gooide je jezelf nu een tomaat in het gezicht?

Bastiaan

Post by Bastiaan » Mon Nov 14, 2005 17:16

Had je het niet voor haar op moeten nemen?
Ja.
Gooide je jezelf nu een tomaat in het gezicht?
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, tomaten gooien laat ik liever aan anderen over...

Kpaping

Post by Kpaping » Mon Nov 14, 2005 17:34

probeer jij dr naar Het Noorden te lokken Tjalling? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

MenO

Post by MenO » Mon Nov 14, 2005 17:46

Kpaping wrote:probeer jij dr naar Het Noorden te lokken Tjalling? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Kasper, jij snapt toch ook wel dat Het Noorden voor de titel gaat? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Maare... schandalige actie inderdaad. Iemand die al jarenlang vast kracht is en steeds moeilijker te verslaan lijkt zeer onwaardig.

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Mon Nov 14, 2005 18:00

MenO wrote:
Kpaping wrote:probeer jij dr naar Het Noorden te lokken Tjalling? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Kasper, jij snapt toch ook wel dat Het Noorden voor de titel gaat? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Als jij nog in kinderzetjes trapt, wordt het ook moeilijk voor het Noorden om kampioen te worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

hansie

Post by hansie » Mon Nov 14, 2005 18:01

Hoe kom je erbij dat spelers van franeker tot 6 uur hebben lopen zuipen? kosmos? Er waren zelfs spelers bij doe op de vooravond alleen maar cola hebben gehad

Kosmos

Post by Kosmos » Mon Nov 14, 2005 18:17

hansie wrote:Hoe kom je erbij dat spelers van franeker tot 6 uur hebben lopen zuipen? kosmos? Er waren zelfs spelers bij doe op de vooravond alleen maar cola hebben gehad
Een paar cola-drinkers sluiten niet uit dat anderen flink aan de zuip zijn gegaan. Wil je soms dat ik namen ga noemen?
Ik heb hier nog wel een kistje rotte tomaten staan, hoor.
Lik op stuk heet het beleid dat ik voer.
Gaan jullie liever in op de kern. Of scheur jullie kleren en heb berouw in zak en as.
Maar nee, dat zal er wel niet inzitten.

Post Reply