transfer geruchten

Post Reply
Mark Hees

Post by Mark Hees » Thu Dec 09, 2004 16:46

GuidoB wrote:
Ajax-fan wrote:Hopelijk komen ze elkaar pas in de finale tegen. Zou een schitterende finale zijn! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...
Pfff, een inwoner van Amsterdam die voor Feijenoord is, een inwoner van Rotterdam die voor AZ is...... Het wordt wel allemaal wat ingewikkeld zo hoor..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Dieter

Post by Dieter » Thu Dec 09, 2004 16:47

dwalen jullie niet een heeel klein beetje af van transfer geruchten [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
p.s. zijn er al van dat soort geruchten eigenlijk

Piet Bouma

Voetbal

Post by Piet Bouma » Thu Dec 09, 2004 17:32

Mark Hees wrote:
GuidoB wrote:
Ajax-fan wrote:Hopelijk komen ze elkaar pas in de finale tegen. Zou een schitterende finale zijn! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...
Pfff, een inwoner van Amsterdam die voor Feijenoord is, een inwoner van Rotterdam die voor AZ is...... Het wordt wel allemaal wat ingewikkeld zo hoor..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
En wie schakelt Heerenveen uit...?
Nee, Heerenveen pakt gewoon die UEFA-cup.

Mark Hees

Re: Voetbal

Post by Mark Hees » Thu Dec 09, 2004 22:11

Piet Bouma wrote:
Mark Hees wrote:
GuidoB wrote: Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...
Ja, Dieter, we dwalen af. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Als Ajax niet de UEFA beker pakt, mag elke andere nederlandse club hem van mij winnen. En van al die clubs, hoop ik dan nog het meest op Heerenveen...

Dolly Dagger

Post by Dolly Dagger » Sun Dec 12, 2004 21:47

Martin van Dijk naar Hiltex, zojuist uit betrouwbare bronnen vernomen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Dec 13, 2004 16:37

Dolly Dagger wrote:Martin van Dijk naar Hiltex, zojuist uit betrouwbare bronnen vernomen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Dat zou mooi zijn!

Peter van Heun

Post by Peter van Heun » Mon Dec 13, 2004 22:43

Dolly Dagger wrote:Martin van Dijk naar Hiltex, zojuist uit betrouwbare bronnen vernomen
Da's een mooie versterking voor het tweede.

Atom
Real name: Oscar Veltman

Re: Voetbal

Post by Atom » Tue Dec 14, 2004 19:07

Piet Bouma wrote:
Mark Hees wrote:
GuidoB wrote: Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...
Daar is Ajax blijkbaar ook bang voor, het gerucht gaat dat ze Huntelaar al in de winterstop willen overnemen als het met die griek (Angelos Charisteas) niet wil lukken.

Groeneveld

Post by Groeneveld » Thu Dec 30, 2004 11:03

is dus niet meer actueel
Charisteas is Ajaxcied

[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

F Groeneveld

Teun van de Krol

Post by Teun van de Krol » Thu Dec 30, 2004 11:07

Groeneveld wrote:is dus niet meer actueel
Charisteas is Ajaxcied

[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

F Groeneveld

een expert in bankzitten, ideaal voor Koeman

Groeneveld

Post by Groeneveld » Thu Dec 30, 2004 22:22

we'll see,

na de winterstop,

appiehappie1970

Post by appiehappie1970 » Sun Jan 02, 2005 20:10

Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?

Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........

(en ik maar denken dat Thijssen nog de enig gesponsorde speler was van P.H.)

--> PH is niet Hoogteijling

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Sun Jan 02, 2005 21:44

appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?

Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........

Voor zover ik Marino ken, gaat hij nog niet weg bij Witte van Moort.. Om helemaal naar Amsterdam te komen spelen..Maar het kan best zo zijn. Ik zal morgen wel ff vrage aan hem.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Groeneveld

Post by Groeneveld » Mon Jan 03, 2005 00:41

Beste Appie,

appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?
-----------------------------------------------
dit staat er,dus als je goed leest.....

Marino staat samen met Mark Podolski hoog op het verlanglijstje van Pieter Hildering om Hiltex volgend jaar te komen versterken

-----------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------
met geld kun je veel dingen doen, [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Jan 06, 2005 14:26

Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.

Post Reply