Pfff, een inwoner van Amsterdam die voor Feijenoord is, een inwoner van Rotterdam die voor AZ is...... Het wordt wel allemaal wat ingewikkeld zo hoor..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]GuidoB wrote:Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...Ajax-fan wrote:Hopelijk komen ze elkaar pas in de finale tegen. Zou een schitterende finale zijn! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
transfer geruchten
dwalen jullie niet een heeel klein beetje af van transfer geruchten [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
p.s. zijn er al van dat soort geruchten eigenlijk
p.s. zijn er al van dat soort geruchten eigenlijk
-
Voetbal
En wie schakelt Heerenveen uit...?Mark Hees wrote:Pfff, een inwoner van Amsterdam die voor Feijenoord is, een inwoner van Rotterdam die voor AZ is...... Het wordt wel allemaal wat ingewikkeld zo hoor..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]GuidoB wrote:Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...Ajax-fan wrote:Hopelijk komen ze elkaar pas in de finale tegen. Zou een schitterende finale zijn! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Nee, Heerenveen pakt gewoon die UEFA-cup.
Re: Voetbal
Ja, Dieter, we dwalen af. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Als Ajax niet de UEFA beker pakt, mag elke andere nederlandse club hem van mij winnen. En van al die clubs, hoop ik dan nog het meest op Heerenveen...Piet Bouma wrote:En wie schakelt Heerenveen uit...?Mark Hees wrote:Pfff, een inwoner van Amsterdam die voor Feijenoord is, een inwoner van Rotterdam die voor AZ is...... Het wordt wel allemaal wat ingewikkeld zo hoor..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]GuidoB wrote: Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...
- Dolly Dagger
Martin van Dijk naar Hiltex, zojuist uit betrouwbare bronnen vernomen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Dat zou mooi zijn!Dolly Dagger wrote:Martin van Dijk naar Hiltex, zojuist uit betrouwbare bronnen vernomen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
-
Re: Voetbal
Daar is Ajax blijkbaar ook bang voor, het gerucht gaat dat ze Huntelaar al in de winterstop willen overnemen als het met die griek (Angelos Charisteas) niet wil lukken.Piet Bouma wrote:En wie schakelt Heerenveen uit...?Mark Hees wrote:Pfff, een inwoner van Amsterdam die voor Feijenoord is, een inwoner van Rotterdam die voor AZ is...... Het wordt wel allemaal wat ingewikkeld zo hoor..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]GuidoB wrote: Hmmm, welke van de twee schakelt dan AZ uit? Ik denk dat ze daar allebei niet toe in staat zijn...
-
is dus niet meer actueel
Charisteas is Ajaxcied
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
F Groeneveld
Charisteas is Ajaxcied
F Groeneveld
- Teun van de Krol
Groeneveld wrote:is dus niet meer actueel
Charisteas is Ajaxcied
F Groeneveld
een expert in bankzitten, ideaal voor Koeman
Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?
Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........
(en ik maar denken dat Thijssen nog de enig gesponsorde speler was van P.H.)
--> PH is niet Hoogteijling
Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........
-
- Real name: Irene Stegeman
Voor zover ik Marino ken, gaat hij nog niet weg bij Witte van Moort.. Om helemaal naar Amsterdam te komen spelen..Maar het kan best zo zijn. Ik zal morgen wel ff vrage aan hem.appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Beste Appie,
appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?
-----------------------------------------------
dit staat er,dus als je goed leest.....
Marino staat samen met Mark Podolski hoog op het verlanglijstje van Pieter Hildering om Hiltex volgend jaar te komen versterken
-----------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
met geld kun je veel dingen doen, [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?