transfer geruchten

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue May 25, 2004 14:12

Tijn wrote: Braintag is wel 'n fijna speler voor in 't team hoor, maar ga maar niet met 'm mee Groningen in
Verder zal Braintag ook wel geen speler zijn die om de meest kleine redenen niet meedoet als;
Verjaardag;
Mooi weer;
Domme tegenstander;
Hond is loops
etc..
Mijn vader en moeder hebben me vanuit hun jarenlange ervaringen in de Japanse krijgsgevangenkampen op Java van jongsaf voorgehouden dat ik me bij het kiezen van mijn vrienden altijd moest afvragen hoe dapper en menselijk zo iemand zich zou gedragen in tijden van oorlog.
Om die reden zal een persoon als Frederik Bos, iemand die altijd op zoek is naar het negatieve, Goddeloze en kwaadaardige vanuit een gefrustreerd miskend genie-perspectief, natuurlijk nooit tot mijn vrienden of kennissenkring toegelaten worden.
Desondanks was ik bereid om de knaap een welgemeend advies te geven, maar zoals misschien te verwachten was, leidde dat slechts tot wat steigerend gescheld.
We zullen zien na welke ronde de teamgenoten van Het Noorden besluiten dat het leuk geweest is, dat samenspelen met een vaste nul.
Maar je hebt wel gelijk Tijn, het is leuk om te zien dat Frederik zo enthousiast voor dammen is, dat hij het liever doet dan zijn loopse hond uitlaten. Toch blijf ik erbij dat het enthousiasme van Frederik het best tot zijn recht komt in de tweede klasse.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Tue May 25, 2004 14:33

Alex wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:Ton Sijbrands: van ADG naar De Lier.
Dat zou wel leuk zijn.
Is het al zeker Eric?
Gaat-ie 1e klasse provinciaal spelen dan?? Ik mag toch hopen dat Tomahaôk bedoeld wordt?!
Dat wordt bedoeld.

Komkommer

Post by Komkommer » Tue May 25, 2004 15:29

Nu O&B weg zijn , zal De Vaste Zet toch ook op zoek zijn.
Weet iemand daar iets vanaf ?
De deadline komt steeds dichterbij !

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue May 25, 2004 18:19

Braintag wrote:
Bert Zwart wrote:
Braintag wrote:Sterrenburg naar het Noorden
Bosker naar Hoogeveen

DVSB schijnt de markt ook flink af te stropen. Zowel voor het eerste als het tweede, onder andere Deurloo, vd Lem en vd Berg zouden benaderd zijn
Hi Braintag,

Als je bij ons in het tweede komt spelen dan beloof ik dat je wedstrijdverslagen niet zo bitter zullen zijn als bij het Noorden 2. Mocht dat wel het geval zijn, dan mag je dat gewoon op onze website zetten. Fanatieke mensen als jij kunnen we goed gebruiken!

En anders: Veel plezier volgend jaar in 2A.

Een beetje laat (wegens gebrek aan interessante polemiek, dat was in de damwebforumtijd nog wel eens anders, zucht...) maar toch nog bijtijds om je te kunnen corrigeren Bert. Voor mij geen 2a, plaatsing voor het eerste is niet meer te ontkomen en dus zal de hoofdklasse komend seizoen mijn speeltuin zijn. Alhoewel het aanbod van dvsb2 ook erg aantrekkelijk klinkt...
Gefeliciteerd frederik!

Het Noorden zal blij zijn dat volgend jaar niet meer zo'n fanatieke teamleider in het tweede hebben. ik genoot altijd van je verslag van de website op Het Noorden en vond het jammer dat je laatste verslag is verwijderd.

niek kuijvenhoven

Post by niek kuijvenhoven » Tue May 25, 2004 19:36

Onzin!

Braintag

Post by Braintag » Tue May 25, 2004 22:36

Bert Zwart wrote:
Braintag wrote:
Bert Zwart wrote: Hi Braintag,

Als je bij ons in het tweede komt spelen dan beloof ik dat je wedstrijdverslagen niet zo bitter zullen zijn als bij het Noorden 2. Mocht dat wel het geval zijn, dan mag je dat gewoon op onze website zetten. Fanatieke mensen als jij kunnen we goed gebruiken!

En anders: Veel plezier volgend jaar in 2A.

Een beetje laat (wegens gebrek aan interessante polemiek, dat was in de damwebforumtijd nog wel eens anders, zucht...) maar toch nog bijtijds om je te kunnen corrigeren Bert. Voor mij geen 2a, plaatsing voor het eerste is niet meer te ontkomen en dus zal de hoofdklasse komend seizoen mijn speeltuin zijn. Alhoewel het aanbod van dvsb2 ook erg aantrekkelijk klinkt...
Gefeliciteerd frederik!

Het Noorden zal blij zijn dat volgend jaar niet meer zo'n fanatieke teamleider in het tweede hebben. ik genoot altijd van je verslag van de website op Het Noorden en vond het jammer dat je laatste verslag is verwijderd.
Tja, niet iedereen bleek evenveel te genieten van het stuk in kwestie. Kritiek mocht niet op de site van het noorden geplaatst worden. De lol was er daarna wel wat van af.

Klareveld

Post by Klareveld » Tue May 25, 2004 23:33

niek kuijvenhoven wrote:

Onzin!
Zou die van Dusseldrop dan gewoon uit zijn nek zwetsen?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri May 28, 2004 01:40

Sijbrands schijnt naar excelsior te gaan.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Fri May 28, 2004 09:27

Bert Zwart wrote:Sijbrands schijnt naar excelsior te gaan.
In Harlingen heet de damclub Excelsior (een van de oudste clubs van
Friesland).
Zou Sijbrands dan eindelijk het "licht" gezien hebben!

blondegod

Post by blondegod » Fri May 28, 2004 09:50

Harlingen?? helemaal in Friesland?? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] . Je hebt ook nog een Excelsior in Den bosch of zelfs een voetbalclub Excelsior! Kan Ton goed voetballen [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri May 28, 2004 13:17

Ton Sijbrands kan/kon goed voetballen. Hij heeft in de Ajax-jeugd gespeeld. Als je weet hoe streng daar de selectie is, dan kun je je misschien voorstellen over welke flitsende techniek Ton ooit beschikte.
Desondanks komt Ton dit seizoen nog niet naar Hiltex.
Eergisteren maakte secretaris Peter van Heun, de drijvende kracht achter Amsterdam '80/Hiltex, de (voorlopig) definitieve selecties van de zaterdagteams voor het komende seizoen bekend.

HILTEX 1
Cock van Leeuwen, Hein Meijer, Henk Klarenbeek, Jean Marc Ndjofang, Johan Wiering, Johan Bastiaannet, Kees Thijssen (coach), Michiel Kloosterziel, Paul Oudshoorn, Peter Hoogteijling.

HILTEX 2
Arjan van den Berg, Erik Brunsman, Hanco Elenbaas, Hans van den Heuvel (coach), Johan Capelle, Kees Jacobs, Kees Romeijn, Marco Wiering, Lamine Diakité, Peter van Heun, Rob Geurtsen.

HILTEX 3
Bert Bakhuis, Frans Groot, Gerrit Tigchelaar, Hans Gons, Huub Kroes, Jacob Jacobs, John Jacobs (coach), John Stins, Frank Zwerver, Pieter Hildering, Ruud Tjon, Albert Onrust, Sjoerd Hoekstra en Hugo Schut.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Fri May 28, 2004 14:44

Piet Bouma wrote:
Friesland).
Op de PFDB-site, www.pfdb.nl (nieuws) staat de volgende zinsnede vermeld:

24-05-2004: Ton Sijbrands komt

weet Sietse Nagel meer ......?

Groeneveld

Post by Groeneveld » Fri May 28, 2004 15:05

Piet Bouma wrote:
Piet Bouma wrote:
Friesland).
Op de PFDB-site, www.pfdb.nl (nieuws) staat de volgende zinsnede vermeld:

24-05-2004: Ton Sijbrands komt

weet Sietse Nagel meer ......?
is alleen een regel,
staat verder niks bij.

wanneer sluit de 'dead-line' voor het aanmelden van de opstellingen
voor de teams van volgend seizoen

FG

Groeneveld

Post by Groeneveld » Fri May 28, 2004 15:08

[

HILTEX 2
Arjan van den Berg, Erik Brunsman, Hanco Elenbaas, Hans van den Heuvel (coach), Johan Capelle, Kees Jacobs, Kees Romeijn, Marco Wiering, Lamine Diakité, Peter van Heun, Rob Geurtsen.

HILTEX 3
Bert Bakhuis, Frans Groot, Gerrit Tigchelaar, Hans Gons, Huub Kroes, Jacob Jacobs, John Jacobs (coach), John Stins, Frank Zwerver, Pieter Hildering, Ruud Tjon, Albert Onrust, Sjoerd Hoekstra en Hugo Schut.[/quote]

zo moeten het 2e en 3e wel kampioen worden,
we spelen met 11 en 14 mensen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

FG

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri May 28, 2004 15:32

Groeneveld wrote:
zo moeten het 2e en 3e wel kampioen worden,
we spelen met 11 en 14 mensen

FG
Wat betekent het woord 'selectie', Frank?
Speelt het Nederlands Elftal in juni met 23 man tegen Duitsland?

Post Reply