DE KOP IS ERAF
Stichting Conatum heeft bij monde van Evert Davelaar de primeur van de eerste bestelling van 60 DamZ! DamSets uit deze zending 3.
Noot: vanaf nu zal ik het delen van bestellingen op laatste.info wat anders doen. Standaard zal ik niet de naam van de besteller delen. U hoeft niet meer uit privacy overwegingen te schromen om mee te doen met DamZ! Als ik uw naam wel mag delen, is dat natuurlijk alleen maar leuk en doe ik dat.
Alleen voor KNDB, provinciale bonden, clubs en KNDB-leden: vanaf 20 sets een stuksprijs van € 3,- inclusief bij iedere damset het nieuwe full colour DamMentor oefenboekje. De prijzen voor scholen en "retail" volgen.
Voor KNDB, provinciale bonden, clubs en KNDB-leden houden we als beloofd zo lang mogelijk vast aan de kostprijs van € 3,-. Want DamZ! is volume strategie en dus moeten we met de damsets kunnen "strooien", "hagelen", "bekogelen" en "betegelen".
Bestellen via
damsets@damz.nl of
marcelkosters@gmail.com .
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.