Martijn van Gortel daagt Profvoetballend NL uit

Post Reply
User avatar
Marcel Kosters
Posts: 2243
Joined: Mon Jan 20, 2003 16:13
Location: Haarlem, The Netherlands

Martijn van Gortel daagt Profvoetballend NL uit

Post by Marcel Kosters » Sun Apr 19, 2020 09:40



[klik op het pijltje hierboven om de video af te spelen]

Martijn: ,,Ter promotie van dammen ben ik op mijn onlangs gestarte Youtube kanaal (daar is tegenwoordig tijd voor, want voetballen mag ik niet meer doen en kijken) begonnen met het uploaden van video's. Nieuw is een serie waarin ik ga dammen tegen (Eredivisie) profvoetballers, om zo dammen (en Lidraughts) een groter bereik te doen toekomen.

In deze eerste aflevering van een nieuwe serie dam ik met Hagenees Tristan Dekker van VVV Venlo. Na een overstap van ADO Den Haag naar Venlo in 2016 en al ruim 50 wedstrijden in den Venlose hoofdmacht praten we bij over de carrière van Tristan, de Eredivisie, het Corona tijdperk, dammen en nog meer zaken.

Wil je je favoriete voetballer zien in een volgende aflevering? Laat een bericht achter in de comments, of zoek op een andere manier contact!"

Tip: ga naar Martijns kanaal op https://www.youtube.com/channel/UCb5jZr ... w-7DpM1NKA en klik op "Subscribe" of "Abonneer". Daarmee ontvang je niet alleen automatisch bericht wanneer Martijn een nieuw gesprek met een profvoetballer heeft geplaatst, maar steun je ook de groei van zijn Youtube kanaal.

Martijn wil ieder van zijn gasten een DamZ! DamSet brengen als cadeautje.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.

User avatar
Marcel Kosters
Posts: 2243
Joined: Mon Jan 20, 2003 16:13
Location: Haarlem, The Netherlands

Re: Martijn van Gortel daagt Profvoetballend NL uit

Post by Marcel Kosters » Thu Apr 30, 2020 12:06

Aflevering 2 - Jeff Hardeveld (Heracles Almelo)

Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.

Tijn
Posts: 697
Joined: Sun Oct 26, 2003 21:50
Real name: Martijn van Gortel
Location: Sittard
Contact:

Re: Martijn van Gortel daagt Profvoetballend NL uit

Post by Tijn » Sun Jun 07, 2020 15:51

Aflevering 3 - Randy Wolters (NEC Nijmegen > Transfervrij)

https://youtu.be/-w6nANIELaA

Post Reply