Van 24 tot 30 juni wordt er op Šolta een nieuw, 7-rondig Zwitsers damtoernooi gehouden. Šolta is een minder bekend -maar niet minder fraai- eiland voor de kust van Split in Kroatië. Eind juni is het er heerlijk vertoeven met veel zon, weinig regen en mooie stranden. Ideaal voor een damvakantie dus!
Kijk voor meer informatie op http://www.damcombinatienijmegen.nl/soltaopen/ en aarzel vooral niet om je vragen te stellen of je op te geven via eric@nijmegenopen.nl.
![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Šolta Open, Kroatië 24 - 30 juni
- Eric Sanders
Šolta Open, Kroatië 24 - 30 juni
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Eric Sanders
Re: Šolta Open, Kroatië 24 - 30 juni
Voor nog geen 100 euro vlieg je naar Split op en neer.
Overnachten kan voor slechts 10 euro per persoon per nacht.
Een halve liter bier kost minder dan 3 euro.
En dat zijn nog maar drie redenen om mee te doen!
Meld je dus snel aan bij eric@nijmegenopen.nl
Overnachten kan voor slechts 10 euro per persoon per nacht.
Een halve liter bier kost minder dan 3 euro.
En dat zijn nog maar drie redenen om mee te doen!
Meld je dus snel aan bij eric@nijmegenopen.nl
- Eric Sanders
Solta Open heeft een nieuwe website:
www.soltaopen.com
Er zijn inmiddels zo'n tien deelnemers geregistreerd en nog een aantal belangstellenden. Er kunnen er nog meer bij, dus geef je op!
www.soltaopen.com
Er zijn inmiddels zo'n tien deelnemers geregistreerd en nog een aantal belangstellenden. Er kunnen er nog meer bij, dus geef je op!
- Eric Sanders
Er is nu ook een pagina op de website met informatie in het Nederlands: http://2019.soltaopen.com/?page_id=162
Tevens zijn er nu appartementen geregeld waarin dammers ondergebracht kunnen worden.
De prijzen per nacht gedurende het toernooi bedragen:
40 euro voor een kamer met een dubbelbed
40 euro voor een kamer met twee enkele bedden
20 euro voor een bed in een gedeelde kamer
10 euro voor een slaapbank in de woonkamer
Heb je interesse om deel te nemen en/of een appartement te delen, neem contact op!
Tevens zijn er nu appartementen geregeld waarin dammers ondergebracht kunnen worden.
De prijzen per nacht gedurende het toernooi bedragen:
40 euro voor een kamer met een dubbelbed
40 euro voor een kamer met twee enkele bedden
20 euro voor een bed in een gedeelde kamer
10 euro voor een slaapbank in de woonkamer
Heb je interesse om deel te nemen en/of een appartement te delen, neem contact op!
- Eric Sanders
Ken je die mop van die dammers die naar Šolta gingen om mee te doen aan Šolta Open?
Ze gingen niet.
Er hebben zich genoeg mensen aangemeld, maar bijna allemaal hebben ze zich om uiteenlopende en begrijpelijke redenen weer afgemeld.
De organisatie was helemaal rond. Mijn schoonouders hebben op dit moment de damborden/schijven en klokken in de auto op weg naar Kroatië, prijzengeld en speellokatie werden gesponsord door de gemeente, accommodatie is volop aanwezig, vliegen naar Split kan voor een zacht prijsje. Maar zonder deelnemers is het lastig een toernooi te houden en dus heb ik het moeten afgelasten.
Op het moment ben ik dusdanig teleurgesteld dat ik niet denk het ooit nog een keer te gaan proberen, maar misschien ben ik over te halen door spijtoptanten en/of andere enthousiastelingen.
Ze gingen niet.
Er hebben zich genoeg mensen aangemeld, maar bijna allemaal hebben ze zich om uiteenlopende en begrijpelijke redenen weer afgemeld.
De organisatie was helemaal rond. Mijn schoonouders hebben op dit moment de damborden/schijven en klokken in de auto op weg naar Kroatië, prijzengeld en speellokatie werden gesponsord door de gemeente, accommodatie is volop aanwezig, vliegen naar Split kan voor een zacht prijsje. Maar zonder deelnemers is het lastig een toernooi te houden en dus heb ik het moeten afgelasten.
Op het moment ben ik dusdanig teleurgesteld dat ik niet denk het ooit nog een keer te gaan proberen, maar misschien ben ik over te halen door spijtoptanten en/of andere enthousiastelingen.