Casper van der Tak wrote:william wrote:Casper van der Tak wrote:
De reden voor de motie van wantrouwen en het opstappen van het vorige bestuur was het gebrek aan financiele transparantie. Volgens mij is dat gebrek er nog steeds, dus of ik zie dit verkeerd en alles is nu wel transparant, of ik begrijp de huidige stilte van de bondsraad niet.
Die financiele en juridische chaos van de afgelopen jaren zal nog niet helemaal uitgeplozen zijn in die zin heb je gelijk maar maak je je dan zorgen over dat de onderste steen uiteindelijk niet boven komt.
Dat is toch een kwestie van tijd en van de aanhouder wint.
Stilte? De bondsraadvergadering is al over 10 dagen!
Ik zie bitter weinig aanhouders in de BR. Thijs ja, hij zal hier verder achteraan gaan neem ik aan, maar wie verder?? En gaat de BR hem de nodige steun geven? Trouwens "Die financiele en juridische chaos van de afgelopen jaren zal nog niet helemaal uitgeplozen zijn" (...), ik hou wel van een understatement, maar deze gaat volgens mij wel ver - is er iets uitgeplozen?
Wie verder?
Nou Thijs telt al wel voor 5 en dan nog Michel, Arne, Kees, Harm, Jac, Frans, Gerbrand, Wim, Bart en Pieter.
Dat zijn er al 15.
In Jelmer en Gerhard heb ik zelf niet zoveel vertrouwen maar de rotste appels SB en EvdW zijn al opgestapt.
De overige 5 ken ik niet zo goed maar die drinken waarschijnlijk graag tevreden een kopje koffie met een koekje.
Gaat de bondsraad Ebbo, het nieuwe bestuur en de hervormingen voldoende steun geven?
Van Jelmer en Gerhard weet ik het niet maar verder zie ik geen bondsraadleden die geen steun zullen gaan geven.
Is er al iets uitgeplozen?
Dat weet ik natuurlijk ook niet.
Ik denk:
In absolute zin waarschijnlijk wel.
In relatieve zin waarschijnlijk nauwelijks.
We zullen er meer van horen over 9 1/2 dag.