Nederlands Kampioenschap Sneldammen voor Jeugdteams
Nederlands Kampioenschap Sneldammen voor Jeugdteams
Ik kan me voorstellen dat niet al het nieuws even welkom is, maar om er dan maar niet over te reppen komt mij wat kinderachtig over. Een tweet van @jeugddammen had er toch wel vanaf gekund? Enfin voor wie het nog niet wist. Het WSDV jeugdviertal met Jannes Kromhout, Jorne Huiting, Machiel Weistra en Akosh Kardosh is zeer overtuigend met een 100% score kampioen geworden. En oh ja, Hoogeveen werd tweede.
-
- Real name: Michel Stempher
Re: Nederlands Kampioenschap Sneldammen voor Jeugdteams
Eva Houtjes heeft me gevraagd onderstaande tekst namens haar op het forum te plaatsen.
Beste WSDV’ers,
Uiteraard is er geen sprake van opzet bij het niet Twitteren van de voor WSDV zo fraaie uitslag! Het is meer het gevolg van een ‘drukke damdag’ waardoor de extra handjes ontbraken die normaliter bij dit toernooi de verslaglegging en Social Media verzorgen. Inmiddels is er een verslag verschenen op jeugddammen.com en zoals het behoort is dit ook met de wereld gedeeld via Twitter.
En bij deze alsnog heel hartelijk gefeliciteerd ook met de fraaie persoonlijke scores!
Vriendelijke groet,
Eva Houtjes
P.S. Ik ervaar het als een positief teken dat de Tweets van de jeugdcommissie bij uitblijven kennelijk gemist worden. Dan weten we meteen dat we het allemaal niet voor niets doen!
Beste WSDV’ers,
Uiteraard is er geen sprake van opzet bij het niet Twitteren van de voor WSDV zo fraaie uitslag! Het is meer het gevolg van een ‘drukke damdag’ waardoor de extra handjes ontbraken die normaliter bij dit toernooi de verslaglegging en Social Media verzorgen. Inmiddels is er een verslag verschenen op jeugddammen.com en zoals het behoort is dit ook met de wereld gedeeld via Twitter.
En bij deze alsnog heel hartelijk gefeliciteerd ook met de fraaie persoonlijke scores!
Vriendelijke groet,
Eva Houtjes
P.S. Ik ervaar het als een positief teken dat de Tweets van de jeugdcommissie bij uitblijven kennelijk gemist worden. Dan weten we meteen dat we het allemaal niet voor niets doen!