Bezuinigingen KNDB

Post Reply
Jeepee
Posts: 60
Joined: Mon Jul 17, 2006 22:56
Location: Den Haag

Bezuinigingen KNDB

Post by Jeepee » Tue Mar 24, 2015 14:01

Het verbaast mij enorm dat de KNDB ging bezuinigen door een ander Damspel te drukken. Levert dit nou echt zoveel op?
Mijn vriendin en ik beiden lid van KNDB krijgen 2 "damspellen" thuisgestuurd. (We hebben een gedeelde relatie dus zij mag mijn damspel best lezen, maar de andere gaat ongelezen de papierbak in.)

Kan KNDB niet een onlineversie aanbieden op KNDB.nl de mensen die geen internet hebben die kunnen uiteraard gebruik maken van de papieren versie. (1 per adres). Ik denk dat dit juist een grotere besparing zal opleveren ipv het damspel zo aanleveren. Het geld dat ermee bespaard kan worden hup naar de jeugd.

Douwe Edelenbos
Posts: 349
Joined: Tue Nov 09, 2004 22:07

Re: Bezuinigingen KNDB

Post by Douwe Edelenbos » Tue Mar 24, 2015 17:50

Precies wat ik in huize Edelenbos zei: kijk een papieren Damspel, wat een verspilling!

Rein Halbersma
Posts: 1721
Joined: Wed Apr 14, 2004 16:04
Contact:

Re: Bezuinigingen KNDB

Post by Rein Halbersma » Tue Mar 24, 2015 19:34

En de PDF versie is al 2 jaar niet bijgewerkt op damspel.kndb.nl

Alberto Contador
Posts: 20
Joined: Fri May 23, 2008 00:10
Location: Kampen

Re: Bezuinigingen KNDB

Post by Alberto Contador » Tue Mar 24, 2015 21:40

Jeepee wrote:Het verbaast mij enorm dat de KNDB ging bezuinigen door een ander Damspel te drukken. Levert dit nou echt zoveel op?
Mijn vriendin en ik beiden lid van KNDB krijgen 2 "damspellen" thuisgestuurd. (We hebben een gedeelde relatie dus zij mag mijn damspel best lezen, maar de andere gaat ongelezen de papierbak in.)

Kan KNDB niet een onlineversie aanbieden op KNDB.nl de mensen die geen internet hebben die kunnen uiteraard gebruik maken van de papieren versie. (1 per adres). Ik denk dat dit juist een grotere besparing zal opleveren ipv het damspel zo aanleveren. Het geld dat ermee bespaard kan worden hup naar de jeugd.
Als je dan toch aan het bezuinigen bent ; doe het dan ook goed.

Overigens pleit ik ook voor een online versie. Iedereen heeft vast wel internet.

Post Reply