https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
Zo'n knopje lijkt mij ook wel handig.
Ik vind die dam van Alexander ook niet zo mooi, een omgekeerde dop ...
Zou het niet mogelijk zijn om de hele lay-out om te bouwen naar iets Oerterp-appletachtigs? De schijven vind ik namelijk ook niet je-van-het. Overigens ben ik van mening dat dit tooltje uitermate geschikt is voor het publicatie van partijen op YouTube e.d., dus ik ben voor het doorontwikkelen.
Het leuke van de animaties is dat ze direct te zien zijn in gReader (een feed reader) op mijn mobiel. Met Oerterp en controls erbij zijn ze niet zichtbaar meer.
Peter van Heun wrote:Het leuke van de animaties is dat ze direct te zien zijn in gReader (een feed reader) op mijn mobiel. Met Oerterp en controls erbij zijn ze niet zichtbaar meer.
Dat is mooi. Dus er is nog een gebied waar de animatie nuttig is.
Elke file met extensie .gif is een afbeelding. Gif heeft geen player nodig. Zodra die wordt op de pagina getoond laat die animatie draaien.
2 dingen kunnen daar variabel zijn: de tijd tussen 2 plaatjes en hoeveel keer animatie moet herhaald worden .
Daarom kent gif ook geen controls.
Eigenlijk de files met andere extensies bevatten ook geen controls.
Maar .mp4, .ogv, .avi, .flv, .swf zijn allemaal filmpjes.
En elke filmpje kan weergegeven worden alleen in een player (online of offline).
De controls zijn dan ook niet van filmpje maar van de player.
Zulke filmpje hier plaatsen is heel makkelijk. Neem de cijfegedeelte van gegenereerde bestand, bijv 13927133196.
Zet het in tag "video". Het ziet dan zo uit:
In beide gevallen je moet natuurlijk URL gebruiken die wordt op de output pagina getoond.
Video:
Het is wat ingewikkelder. Ik zou zeggen - upload avi file op Youtube. En laat de rest aan Youtube. Als resultaat zal je kant-en-klaar stukje code krijgen om het filmpje op je site publiceren.
De avi-variant werkt niet bij mij. Dat deel blijft wit.