Het heeft een behoorlijke tijd geduurd, doordat de termijn voor sparen met een half jaar verlengd werd, maar vandaag hebben wij als damclub Lelystad het bedrag wat Stichting Specsavers Steunt aan ons gaat overmaken te horen gekregen en dat heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen !
Omdat wij dit voor een groot gedeelte aan forumleden te danken hebben hierbij nogmaals grote dank voor het stemmen op onze club destijds !
Uiteraard willen jullie weten wat het eindresultaat dan wel niet is en ik kan met trots melden dat dit 1952 euro geworden is. Wij gaan dit geld uiteraard goed besteden, het doel was de digitale klokken te financieren, dat is dus meer dan gelukt. Jeugddammen zal een stuk gaan krijgen binnen de club en voor de rest zal het bestuur zich gaan buigen over andere mogelijkheden.
Misschien een paar leuke 1100 spelers binnen halen volgend seizoen ? (grapje uiteraard hoewel die erg welkom zijn)
Ik had graag foto's toegevoegd maar zie niet zo snel hoe dat te doen hier dus ik verwijs naar onze website www.damclublelystad.webklik.nl onder het kopje nieuws en verslagen.