Fred van Amersfoort wrote:Tjonge Roel, ik had me net afgedroogd. Ik denk niet dat ik ongefundeerd zo maar iets zeg. Het kan wel eens rottig mijn strot uitkomen. Denk jij echt dat ik de frustratie van ondankbaarheid bij het organiseren van het dammen niet ken? Ik heb iets van 10 schooldamtoernooien georganiseerd, een jeugdclub geleid, lessen op scholen, wedstrijdverslagen voor de krant gemaakt, veel oud leden weer aan het dammen gekregen. Voorzitter geweest. Sponsors geworven. Wedstrijdleider intern en extern. Nevenaktiviteiten bij het Nielandtoernooi opgepakt. Een damnacht met Van der Wal georganiseerd, trainingsavonden op de club met een toen nog jonge Krajenbrink en later Boom. Volgens mij 3 simultaans georganiseerd op het marktplein. Stad en land afgereden als chauffeur van dammers. Met jeugdspelers naar toernooien, clubbladen maken. Diverse spelers naar Apeldoorn gehaald die er nu nog spelen. Gastgezin geweest voor een niet kapitaal krachtige deelnemer oud NK Finalisten, zucht ik denk dat ik al met al redelijk wat gedaan heb. Kortom, ik weet als geen ander hoe het voelt als je geen waardering krijgt. Ik weet dat je dammers bijna moet smeken om in beweging te komen. Mij hoor je nooit over wat ik vroeger deed voor het dammen. Ik deed het gratis en vol passie voor het spel. Dus als jij nog even je gram wilt halen, prima. Ik zal verder zwijgen. Ik heb een grote bek omdat ik helemaal verkeerd zie gaan met het dammen maar jij krijgt je zin jongen, ik ga weer douchen. Misschien kun jij dan even onderbouwen welk onderdeel van mijn plan te duur is. Succes kerel. Ik ben er klaar mee.
Sorry, de eerste keer dat ik reageerde op damforum heb ik eerst de history gelezen, zocht een ingang.
Daaruit heb ik enkel kunnen concluderen dat trollen het best paste, en dat was ondermeer naar aanleiding van jou berichten alhier.
Cees was het niet eens met mijn trolacties en hakte erop in, als je je smoel opentrekt moet je, nu jij, en dit gaat het niet worden. Wat ga JIJ ZELF ondernemen? Of is het dan wederom de kndb die niet meewerkt? Dat cirkeltje loop je inmiddels al wat jaartjes!
Nu heb ik gister jou berichten en onderbouwingen mogen lezen, ja je berichten zijn stuk voor stuk iedere zin, ieder woord, ieder leesteken ongefundeerd. Ik kan enkel concluderen dat je er een aardig sprookjesboek op na houd.
So far, so good.
Wat wil je nou? Dat de kndb of welke organisatie dan ook jouw plan oppakt?
Waarom? Wat is het voordeel van een totale change die niet eens te toetsen is?
Waarom denk jij eigenlijk dat je overkoepelend kunt kijken?
Laat de kndb gaan facilliteren ipv zich te vergrijpen aan "kijk mij dit ff gedaan hebben" projecten.
En ook jij vergrijpt je aan die valkuil.
Ik praat met iedereen. Elk moment. De vraag is niet tegen wie ik praat, maar wie luistert!!