INBREUK OP DE PRIVACY

User avatar
DeletedProfile
Posts: 179
Joined: Sat Sep 20, 2003 11:04

iplog

Post by DeletedProfile » Thu Feb 12, 2004 20:20

denk je niet dat je ip adres gelogd wordt door lycos [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
makkelijk zat om je te achterhalen dan!

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Re: iplog

Post by Quizmaster » Fri Feb 13, 2004 00:25

rijmer wrote:denk je niet dat je ip adres gelogd wordt door lycos [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
makkelijk zat om je te achterhalen dan!
Ten eerste wordt die niet zomaar vrij gegeven.
Ten tweede zegt dat nog niets over de gebruiker, slechts de computer waar gebruik van is gemaakt.
Ten derde kan het ip-adres steeds wijzigen.

Zucht, verraad ik mezelf al met deze opmerkingen?

User avatar
DeletedProfile
Posts: 179
Joined: Sat Sep 20, 2003 11:04

Post by DeletedProfile » Fri Feb 13, 2004 11:58

ip adressen wijzigen dat klopt maakt t niet minder makkelijk om de pc te achterhalen [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] en och dit zal je toch wel thuis hebben zitten maken [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Zero_Cool
Posts: 18
Joined: Fri Jan 16, 2004 11:33

Post by Zero_Cool » Fri Feb 13, 2004 20:33

Rijmer het is wel mogelijk om ip adressen geheim te houden en dan kan je trouwens tegenwoordig ook gewoon via een computer van iemand anders dit maken omdat de broncodes van microsoft op het internet staan daarmee kan je hacken in computers die aangesloten zijn op het internet
[img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
A+ and the molecule strikes

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Sat Feb 14, 2004 20:56

Annemarie wrote:misschien leuk voor een nieuwe topic: rara wie is de quizmaster?
Ik stem voor! Vallen d'r ook prijzen mee te verdienen?

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Sat Feb 14, 2004 20:58

Marjola wrote:
Annemarie wrote:misschien leuk voor een nieuwe topic: rara wie is de quizmaster? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Zou deze Quizmaster ook rokken dragen [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Sun Feb 15, 2004 17:21

Marjola wrote:
Annemarie wrote:misschien leuk voor een nieuwe topic: rara wie is de quizmaster?
Ik stem voor! Vallen d'r ook prijzen mee te verdienen?
Een date met de quizmaster. (Alleen voor leuke dames, of lekkere boys natuurlijk )

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Sun Feb 15, 2004 20:22

Quizmaster wrote:
Marjola wrote:
Annemarie wrote:misschien leuk voor een nieuwe topic: rara wie is de quizmaster?
Ik stem voor! Vallen d'r ook prijzen mee te verdienen?
Een date met de quizmaster. (Alleen voor leuke dames, of lekkere boys natuurlijk )
K'wist niet dat je ook op jongens viel, dus je gaat toch voor een rok

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Sun Feb 15, 2004 23:40

Marjola wrote:
Quizmaster wrote:
Marjola wrote: Ik stem voor! Vallen d'r ook prijzen mee te verdienen?
Een date met de quizmaster. (Alleen voor leuke dames, of lekkere boys natuurlijk )
K'wist niet dat je ook op jongens viel, dus je gaat toch voor een rok
Ik ben voornamelijk een rokkenjager, dus tja, als mannen ook rokken gaan dragen, zou het niet eerlijk zijn om niet op hen te jagen.

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Mon Feb 16, 2004 10:03

t'was nou niet de bedoeling dat alle jongens met de eer gaan strijken. Rokken zijn tegenwoordig erg gewild bij Quizmasters .. Kijk maar naar die van Sabrina!

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Mon Feb 16, 2004 10:44

Marjola wrote:t'was nou niet de bedoeling dat alle jongens met de eer gaan strijken. Rokken zijn tegenwoordig erg gewild bij Quizmasters .. Kijk maar naar die van Sabrina!
Welke Sabrina?

User avatar
VibeMan
Posts: 528
Joined: Sat Jan 10, 2004 20:05

Quizmaster

Post by VibeMan » Mon Feb 16, 2004 14:33

BART DE VOS, wat maakt het jou nu uit dan dat iedereen weet wie de quizmaster is?

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Re: Quizmaster

Post by Quizmaster » Mon Feb 16, 2004 18:16

VibeMan wrote:BART DE VOS, wat maakt het jou nu uit dan dat iedereen weet wie de quizmaster is?
Lekkere boys zei ik! Anyone else?

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Mon Feb 16, 2004 22:15

Quizmaster wrote:
Marjola wrote:t'was nou niet de bedoeling dat alle jongens met de eer gaan strijken. Rokken zijn tegenwoordig erg gewild bij Quizmasters .. Kijk maar naar die van Sabrina!
Welke Sabrina?
Sabrina Spellman! The teen age witch! Met Salem the cat ..

VibeMan schreef:
BART DE VOS, wat maakt het jou nu uit dan dat iedereen weet wie de quizmaster is?


Lekkere boys zei ik! Anyone else?

En dan komt de eens zo machtige quizmaster ten val .. en jij Vibeman zult regeren Boven Alles!

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Mon Feb 16, 2004 22:19

Marjola wrote:
Quizmaster wrote:
Marjola wrote:t'was nou niet de bedoeling dat alle jongens met de eer gaan strijken. Rokken zijn tegenwoordig erg gewild bij Quizmasters .. Kijk maar naar die van Sabrina!
Welke Sabrina?
Sabrina Spellman! The teen age witch! Met Salem the cat ..

VibeMan schreef:
BART DE VOS, wat maakt het jou nu uit dan dat iedereen weet wie de quizmaster is?


Lekkere boys zei ik! Anyone else?

En dan komt de eens zo machtige quizmaster ten val .. en jij Vibeman zult regeren Boven Alles!
Vibeman brabbelt maar wat, Bart is de quizmaster niet, iemand anders nog een gokje wagen?

Post Reply