INBREUK OP DE PRIVACY

Post Reply
User avatar
VibeMan
Posts: 528
Joined: Sat Jan 10, 2004 20:05

INBREUK OP DE PRIVACY

Post by VibeMan » Tue Jan 20, 2004 13:26

Beste quizmaster,

Heeft u wel gedacht aan het feit dat bepaalde mensen uw babe- en hunkquiz niet op prijs stellen?
Gaarne breng ik u op de hoogte dat u bij de wet in overtreding bent door het gebruiken van voor- en achternamen in combinatie met foto's van de desbetreffende personen. Benadeelde kan zich namelijk beroepen op het portretrecht.

Ten slotte wijs ik u wellicht ten overvloede nog op het feit dat u niet alleen civielrechtelijk doch ook strafrechtelijk vervolgbaar bent in verband met bovengenoemde schending van het portretrecht van benadeelde. U kunt hiertoe tot een maximum boete van € 45.378,00 worden veroordeeld.

Groet,

Vibeman.

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Tue Jan 20, 2004 13:45

Waarom denk je dat niemand met zekerheid kan zeggen wie ik ben?
Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden, in geval van zulk soort zielige praktijken (het is toch maar een spelletje).

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Tue Jan 20, 2004 13:47

Quizmaster wrote:Waarom denk je dat niemand met zekerheid kan zeggen wie ik ben?
Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden, in geval van zulk soort zielige praktijken (het is toch maar een spelletje).

Ja, maar voor sommigen hoeft het geen spelletje te zijn.. Ik noem maar een voorbeeld: Francis. Die was er zwaar op tegen dat haar foto er stond.

En trouwens.. wat ik niet vond kloppen is dat er ineens een link stond naar de adressen van een paar dambabes. Dat is iets te.. die foto's vielen wel mee, maar daar had het ook bij moeten blijven.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Mark Hees
Posts: 720
Joined: Fri Sep 19, 2003 10:43
Location: Lelytown

Post by Mark Hees » Tue Jan 20, 2004 14:06

Quizmaster wrote:Waarom denk je dat niemand met zekerheid kan zeggen wie ik ben?
Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden, in geval van zulk soort zielige praktijken (het is toch maar een spelletje).
zo, je bent wel erg zeker van je anonimiteit.

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Tue Jan 20, 2004 15:01

Mark Hees wrote:zo, je bent wel erg zeker van je anonimiteit.
Ja dat ben ik!
Damkoningin wrote:Ja, maar voor sommigen hoeft het geen spelletje te zijn.. Ik noem maar een voorbeeld: Francis. Die was er zwaar op tegen dat haar foto er stond.

En trouwens.. wat ik niet vond kloppen is dat er ineens een link stond naar de adressen van een paar dambabes. Dat is iets te.. die foto's vielen wel mee, maar daar had het ook bij moeten blijven.
Dans bied ik Francis en verder iedereen die hier moeite mee had hierbij mijn excuses aan. In het vervolg zal iedereen zelf de keuze krijgen om wel of niet te mogen deelnemen.
Die link heb ik overigens niet verschaft! Daar heb ik dus ook niks mee te maken.

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Tue Jan 20, 2004 15:22

Nou ja Quizmaster. Toch vin ik het een beetje zielig dat je je naam nie durft te zeggen? Of ben je wel bang voor een rechtzaak ofzo? [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Zusje
Posts: 65
Joined: Sat Nov 01, 2003 23:50
Location: Hulten

Post by Zusje » Tue Jan 20, 2004 16:22

jemig wat een gezeik!!
dan moet je gewoon niet kijken want je kan al zien waar het over gaat!!!
en als mensen die er bij staan het niet op prijs stellen dat ze erbij staan dan moeten ze even een berichtje naar de quizmaster sturen!
zo probleem opgelost!
er is de laatste tijd al veels te veel ellende en als we hier nou ook al een punt gaan maken..... wat kan dan nog wel tegenwoordig??? [img]images/smilies/shrug.gif[/img]

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Tue Jan 20, 2004 16:59

[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] ahum..

Eerst vond iedereen het te gek en na een berichtje gaan ze klagen. Dat is pas ziellig.

Is dat bericht niet 1 grote grap van Vibeman hij heeft het woordenboek gewoon ff hier uitgestord [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] haha.

Waar is jullie gevoel voor humor [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
She says raise from the fire for eternal life

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Avatar

Post by Kosmos » Tue Jan 20, 2004 18:32

Geachte forumleden,

Zopas bereikte mij van ayatollah Kommijnmijnin de fatwa dat het verplicht is een avatar in uw berichten op te nemen.
Dus mensen, pas snel uw profiel aan door een leuk plaatje neer te laden en aan uw berichten te koppelen. Plaatjes met sterrren en manen hebben de voorkeur.
Bij toekomstige razzia's zullen overtreders gestraft worden.
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
ikke is batgirl
Posts: 13
Joined: Thu Jan 08, 2004 23:21
Contact:

Post by ikke is batgirl » Sun Jan 25, 2004 17:54

ik had er inderdaad cmoeite mee maar het is neergezet en niks aan te doen..... de quizmasyter heeft zn verontschuldigingen aangeboden dus waarom zou er nog verder over GEZEIKT moeten worden??????? als de quizmaster zich niet in het echt durft te vertonen onder zijn naam is daar ook niks aan te doen en moeten wij zoeits ook kunnen accepteren. net zoals we zullen accepteren dat richard gewoon ook het recht heeft om bij damhunks te staan. iedereen heeft immers een eigen smaak en ook vind niet iedereen dezelfde persoon aardig. ikzelf heb geen moeite met richard en hij is ook mijn vriend geweest.


okee en wie gaat mij nu afzeiken
[img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

User avatar
ktarinus
Posts: 228
Joined: Mon Oct 13, 2003 01:37
Location: Oosterwolde

ik niet

Post by ktarinus » Sun Jan 25, 2004 22:23

Ik niet ik kijk wel uit maybe Insomnia? Joost zin om iemand af te zeiken? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]

Insomnia
Posts: 147
Joined: Mon Sep 29, 2003 20:45

Re: ik niet

Post by Insomnia » Sun Jan 25, 2004 22:33

ktarinus wrote:Ik niet ik kijk wel uit maybe Insomnia? Joost zin om iemand af te zeiken? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
nee die tijd is wel ongeveer afgelopen
Last edited by Insomnia on Sun Jan 25, 2004 23:17, edited 2 times in total.

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Re: ik niet

Post by Quizmaster » Sun Jan 25, 2004 23:00

Insomnia wrote:
ktarinus wrote:Ik niet ik kijk wel uit maybe Insomnia? Joost zin om iemand af te zeiken? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
nee die tijd is wel ongeveer afgelopen
Ja, inderdaad, stel dat je geroyeerd wordt!
Last edited by Quizmaster on Mon Jan 26, 2004 02:46, edited 1 time in total.

Insomnia
Posts: 147
Joined: Mon Sep 29, 2003 20:45

Re: ik niet

Post by Insomnia » Sun Jan 25, 2004 23:19

Quizmaster wrote:
Als braaf Addergebroed zeik ik niemand af hoewel k wel zin heb om die Arrogante rik keurentjes de grond in te boren met zn arrogante kutkop en uitlatingen.
Ik speelde remise tegen hem en toen zei hij:
heel goed verdedigd joostje, had ik niet van je verw8,
wat een arrogante kneus.
en toen grapte vriend Mc CaRdOzOw door goed verdedigd na te zeggen,
en toen wou de Arrogantheid Randy Op zn flikker geven !!!!!
Verder staat die domme kop totaal niet bij hem.
Hij weigerde een ronde later (ofzo) remise tegen een 1400 speler, toen de Arrogante SLECHTER stond
Ik kots van die sukkel [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img]
Nog een voorbeeldje:
Rik de Pik zei tegen Katrinus: als jij 1200 wil halen, dom gepeupel, moet er heeeeeeeeeeel veel veranderen dikke, maar ik geloof het niet dat je dat ooit haalt. Rik: Ikzelf haal de 1400 wel, hoewel ik 1500 waard ben. Arrogante eikel die Rik de Dikke Pik !

Zo, even gekopieerd en naar de kndb gestuurd. Royering is onvermijdelijk. Joost, ik hoop dat je van dammenkijken houdt, want spelen zal je nooit meer mogen. Jammer hè
he niet kloten met die quote nu heb ik lugubere dingen gezegd

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Re: ik niet

Post by Quizmaster » Mon Jan 26, 2004 02:48

Insomnia wrote:
Quizmaster wrote:
Als braaf Addergebroed zeik ik niemand af hoewel k wel zin heb om die Arrogante rik keurentjes de grond in te boren met zn arrogante kutkop en uitlatingen.
Ik speelde remise tegen hem en toen zei hij:
heel goed verdedigd joostje, had ik niet van je verw8,
wat een arrogante kneus.
en toen grapte vriend Mc CaRdOzOw door goed verdedigd na te zeggen,
en toen wou de Arrogantheid Randy Op zn flikker geven !!!!!
Verder staat die domme kop totaal niet bij hem.
Hij weigerde een ronde later (ofzo) remise tegen een 1400 speler, toen de Arrogante SLECHTER stond
Ik kots van die sukkel [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img]
Nog een voorbeeldje:
Rik de Pik zei tegen Katrinus: als jij 1200 wil halen, dom gepeupel, moet er heeeeeeeeeeel veel veranderen dikke, maar ik geloof het niet dat je dat ooit haalt. Rik: Ikzelf haal de 1400 wel, hoewel ik 1500 waard ben. Arrogante eikel die Rik de Dikke Pik !

Zo, even gekopieerd en naar de kndb gestuurd. Royering is onvermijdelijk. Joost, ik hoop dat je van dammenkijken houdt, want spelen zal je nooit meer mogen. Jammer hè
he niet kloten met die quote nu heb ik lugubere dingen gezegd
Hè??? Waar heb ik ooit zoiets geschreven??? Wil je nu mij erbij naaien ofzo???

Post Reply