INBREUK OP DE PRIVACY

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Wed Jan 28, 2004 12:20

Vraagje wrote:Even voor alle duidelijkheid:

De gewraakte tekst over Rik Keurentjes is hier aanvankelijk gepost door Insomnia. Dit naar aanleiding van de vraag die Ktarinus stelde, of Joost zin had om iemand af te zeiken. Insomnia publiceerde toen deze tekst in de post van zondag 25 januari, 22:33 (die op moment van schrijven zoals u kunt zien reeds 2 keer gewijzigd is. Quizmaster reageerde hierop, in zijn op dit moment eenmaal gewijzigde post van zondag 25 januari 23:00, door te stellen dat hij de betreffende tekst gekopieerd had en deze zou doorsturen naar de KNDB, en dat Joost dan op een royement kon rekenen. Nadat ik deze tekst gelezen had heb ik aan Joost aangegeven het niet eens te zijn met de inhoud van dit bericht en hem aangeraden het te verwijderen, hetgeen hij gedaan heeft. Blijkbaar was hij van mening dat de betreffende onzin over Rik Keurentjes toch de wereld in moest worden geholpen zodat hij dit heeft getracht door deze tekst door middel van een quote in de schoenen van quizmaster te schuiven.


Euhmm er is toch een wet van recht van meningsuiting??? Kan iemand daar mij wat info over geven m.b.t. dit onderwerp??? (beter gezegd dit gezeur???) Als Insomnia zo denkt over Rik mag hij dat doen, en volgens mij mag hij dat ook zeggen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Jasper Daems
Posts: 416
Joined: Tue Jan 20, 2004 19:29
Location: Dongen

Post by Jasper Daems » Wed Jan 28, 2004 22:34

Het is VRIJHEID van meningsuiting, Grondwet art. 7, maar iemand beledigen is heel wat anders dan een mening geven. En ook aan de vrijheid van meningsuiting zitten natuurlijk grenzen. Bent goed in vorm vandaag met domme opmerking mevrouw! Ga zo door en je IQ zal nog verder zakken!!

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Jan 29, 2004 10:50

Double_D wrote:Het is VRIJHEID van meningsuiting, Grondwet art. 7, maar iemand beledigen is heel wat anders dan een mening geven. En ook aan de vrijheid van meningsuiting zitten natuurlijk grenzen. Bent goed in vorm vandaag met domme opmerking mevrouw! Ga zo door en je IQ zal nog verder zakken!!

Vandaag?(gister)? Hoe bedoel je dat??? Volgens mij heb ik maar 1 reactie gegeven gister dan he?!?!..

Maar ja. De dammers kenne mij beter dan ik mezelf ken. Daar ben ik het laatste half jaar wel achter gekomen. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Arjan
Posts: 24
Joined: Mon Nov 03, 2003 01:07

Post by Arjan » Thu Jan 29, 2004 11:48

Damkoningin wrote:
Double_D wrote:Het is VRIJHEID van meningsuiting, Grondwet art. 7, maar iemand beledigen is heel wat anders dan een mening geven. En ook aan de vrijheid van meningsuiting zitten natuurlijk grenzen. Bent goed in vorm vandaag met domme opmerking mevrouw! Ga zo door en je IQ zal nog verder zakken!!

Vandaag?(gister)? Hoe bedoel je dat??? Volgens mij heb ik maar 1 reactie gegeven gister dan he?!?!..

Maar ja. De dammers kenne mij beter dan ik mezelf ken. Daar ben ik het laatste half jaar wel achter gekomen. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img]
Leer jezelf kennen en je zal wijs zijn. Je geest is je koninkrijk. Tenminste, dat kan het zijn.

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Jan 29, 2004 13:31

Arjan? het was sarcastisch bedoelt. Ik bedoelde ermee, dat er een paar dammers zijn die dingen over mij zeggen wat niet klopt.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Arjan
Posts: 24
Joined: Mon Nov 03, 2003 01:07

Post by Arjan » Thu Jan 29, 2004 14:54

Zie het maar als algemene tip. Zo zie je maar weer.

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Thu Jan 29, 2004 16:09

Damkoningin wrote:Arjan? het was sarcastisch bedoelt. Ik bedoelde ermee, dat er een paar dammers zijn die dingen over mij zeggen wat niet klopt.
Zolang je zelf maar weet dat ze niet kloppen. .

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Jan 29, 2004 16:38

Arjan wrote:Zie het maar als algemene tip. Zo zie je maar weer.
Ik ken mezelf redelijk goed. Niet helemaal, maar dat zal denk ik wel nooit komen.
Marjola wrote:Zolang je zelf maar weet dat ze niet kloppen. .
Dat weet ik gelukkig wel [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

User avatar
Arjen de Mooij
Posts: 976
Joined: Mon Sep 29, 2003 11:23
Location: Rijnsburg
Contact:

Post by Arjen de Mooij » Mon Feb 09, 2004 22:40

Quizmaster wrote:Waarom denk je dat niemand met zekerheid kan zeggen wie ik ben?
Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden, in geval van zulk soort zielige praktijken (het is toch maar een spelletje).
Helaas heb je bij het aanmaken van je lycos- site je naam moeten opgeven. Een eventuele aanklager kan van lycos eisen dat ze jouw naam bekend maken. Jammer mastertje!

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Tue Feb 10, 2004 11:07

Arjen de Mooij wrote:
Quizmaster wrote:Waarom denk je dat niemand met zekerheid kan zeggen wie ik ben?
Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden, in geval van zulk soort zielige praktijken (het is toch maar een spelletje).
Helaas heb je bij het aanmaken van je lycos- site je naam moeten opgeven. Een eventuele aanklager kan van lycos eisen dat ze jouw naam bekend maken. Jammer mastertje!
Alsof ik mijn echte naam daar heb ingevuld, simpele geest [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Wed Feb 11, 2004 09:18

Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden

Niet zwart op wit ..

Dat betekend niet dat we geen id hebben van wie je zijn kan [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Last edited by Marjola on Thu Feb 12, 2004 09:18, edited 1 time in total.

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Wed Feb 11, 2004 13:01

Marjola wrote:Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden

Niet zwart of wit ..

Dat betekend niet dat we geen id hebben van wie je zijn kan [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Ben ik een verdachte?

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Thu Feb 12, 2004 09:18

Ligt d'r aan. . Heb je een alibi?

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Feb 12, 2004 13:00

Hmm ligt eraan, of hij naar Peter R de Vries heeft gekeke [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Annemarie
Posts: 9
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:09

Post by Annemarie » Thu Feb 12, 2004 13:05

misschien leuk voor een nieuwe topic: rara wie is de quizmaster? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Post Reply