INTERESSANT KRANTENBERICHT VOOR DAMMERS EN DAMLIEFHEBBERS!

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

INTERESSANT KRANTENBERICHT VOOR DAMMERS EN DAMLIEFHEBBERS!

Post by Quizmaster » Mon Jan 19, 2004 14:23

Het Hollandsch Damblad, donderdag 15 januari 2004
Dambabe 2004 Jolien de Graag:
'Ik had dit nooit durven dromen'

van een onzer verslaggevers

GOES â€â€

Mark Hees
Posts: 720
Joined: Fri Sep 19, 2003 10:43
Location: Lelytown

Post by Mark Hees » Mon Jan 19, 2004 14:47

lol

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Mon Jan 19, 2004 18:09

Wat een bull-shit..


Het was heeel leuk om dat te doen, maar je kunt het ook nog overdrijven Quizmaster [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Mon Jan 19, 2004 23:11

[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Leuk gemaakt juist haha [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
She says raise from the fire for eternal life

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Grappig

Post by Kosmos » Mon Jan 19, 2004 23:36

Het stuk is zo grappig geschreven dat ik het Groot Kosmisch Licht [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img] Ktatjan ervan verdenk het te hebben geschreven! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind

Arjan
Posts: 24
Joined: Mon Nov 03, 2003 01:07

Re: Grappig

Post by Arjan » Tue Jan 20, 2004 00:04

Kosmos wrote:Het stuk is zo grappig geschreven dat ik het Groot Kosmisch Licht [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img] Ktatjan ervan verdenk het te hebben geschreven! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
[img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] Helaas valt de eer mij niet ten deel

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Broeder

Post by Kosmos » Tue Jan 20, 2004 02:14

Hmm, is het uw Collega dan Broeder Ktarjan?
Heeft U zich gister wel goed vermaakt met het Ktardammen Broeder onder den Kosmosch?
Heaven is no location, but a state of mind

Jolien
Posts: 3
Joined: Wed Jan 07, 2004 19:12

reactie op de pers

Post by Jolien » Tue Jan 20, 2004 13:44

Zoals vaker het geval met de pers, kloppen de gegevens weer eens niet. Ik heb namelijk vakantie tot 26 januari!!! Al vanaf 19 december ben ik lekker lui, van stress dus totaal geen sprake:) (Van die kortingen helaas ook niet ...) Verder heeft m'n zusje, Leonie ook erg meegeleefd en ik denk dat zij een veel terechtere dambabe zou zijn. Ik dam namelijk al een tijdje niet meer, maar ik zou de titel natuurlijk graag in de familie willen houden

Cornholi0
Posts: 1
Joined: Tue Jan 20, 2004 14:03
Location: Enschede

Post by Cornholi0 » Tue Jan 20, 2004 14:05

En ik ben degene met wie ze naar huis gaat! Jammer jongens.... ik leef erg met jullie mee [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Are you threatening me?!

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Mee naar huis

Post by Kosmos » Tue Jan 20, 2004 18:24

Cornholi0 wrote:En ik ben degene met wie ze naar huis gaat! Jammer jongens.... ik leef erg met jullie mee
Zeg Heilige Korenwolf, bent U wel een dammer, want anders moet U met Uw bokkepoten Image van Jolien afblijven, dambabes zijn al schaars genoeg en dus voorbehouden aan dammers.
En Jolien moet weer gaan dammen!
Weet U dan niet dat zij die eenmaal dammer is geweest en toch de damreligie verlaat gestenigd dient te worden met onbevilte damschijven volgens de Heilige Dam'maan?
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
DJBAMI
Posts: 55
Joined: Fri Jan 16, 2004 14:13
Location: Britsum (Friesland)

Post by DJBAMI » Tue Jan 20, 2004 18:56

Aangezien de verlater van onze damreligie wel is verkozen tot dambabe 2004 denk ik dat het zeer lastig zal worden mensen te vinden die de schijven eventueel zouden willen mikken. Om de kosmos zelf dit werk te laten verrichten zou bovendien tot grote verontwaardiging leiden op onze planeet Ktar!

Groeten namens Chosen Few, Ktariaanse broeder.

Bogarde
Posts: 9
Joined: Tue Oct 14, 2003 23:13

Re: Mee naar huis

Post by Bogarde » Wed Jan 21, 2004 21:54

Kosmos wrote:
Cornholi0 wrote:En ik ben degene met wie ze naar huis gaat! Jammer jongens.... ik leef erg met jullie mee
Zeg Heilige Korenwolf, bent U wel een dammer, want anders moet U met Uw bokkepoten Image van Jolien afblijven, dambabes zijn al schaars genoeg en dus voorbehouden aan dammers.
En Jolien moet weer gaan dammen!
Weet U dan niet dat zij die eenmaal dammer is geweest en toch de damreligie verlaat gestenigd dient te worden met onbevilte damschijven volgens de Heilige Dam'maan?

'Alle Ktarianen evenwel vormen een verlichte samenleving waarin het gezamenlijk belang centraal staat. Er is geen persoonlijk bezit op Ktar. Men trekt gekleed in eenvoudige gewaden door het land, gaat enkele dagen een huis bewonen, voert de kippen, maakt het eten klaar en dan trekt de Ktariaan weer verder. Onderweg wordt er nog wel eens een potje gedamd. Niet om te winnen, maar om de kick van het diep nadenken. Op Ktar is in eeuwen geen oorlog gevoerd, omdat Ktarianen pas tevreden zij als ze een ander iets kunnen geven.'

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Re: Mee naar huis

Post by Quizmaster » Wed Jan 21, 2004 23:19

Bogarde wrote:Op Ktar is in eeuwen geen oorlog gevoerd, omdat Ktarianen pas tevreden zij als ze een ander iets kunnen geven.'
Volgt er dan niet JUIST oorlog? Waarom hebben we oorlog nu? Omdat we allemaal TE graag alles willen hebben. Als we allemaal te graag alles willen geven dan krijg je precies hetzelfde: oorlog!!!
Ge zijt niet een echte kenner van de Ktariaanse maatschappij, anders zou u niet zo'n tegenstrijdig statement uitkermen.

Bogarde
Posts: 9
Joined: Tue Oct 14, 2003 23:13

Re: Mee naar huis

Post by Bogarde » Thu Jan 22, 2004 18:09

Quizmaster wrote:
Bogarde wrote:Op Ktar is in eeuwen geen oorlog gevoerd, omdat Ktarianen pas tevreden zij als ze een ander iets kunnen geven.'
Volgt er dan niet JUIST oorlog? Waarom hebben we oorlog nu? Omdat we allemaal TE graag alles willen hebben. Als we allemaal te graag alles willen geven dan krijg je precies hetzelfde: oorlog!!!
Ge zijt niet een echte kenner van de Ktariaanse maatschappij, anders zou u niet zo'n tegenstrijdig statement uitkermen.
Deze beschrijving van de Ktariaanse samenleving is bekend vanuit de geschriften van de grote profeet Tjalling Goedemoed.

User avatar
ikke is batgirl
Posts: 13
Joined: Thu Jan 08, 2004 23:21
Contact:

Post by ikke is batgirl » Sun Jan 25, 2004 19:15

wat nu als de ktarianen alles willen weggeven wat ze hebben..... dan houden ze zelf niks meer over. ze willen niks aan nemen van een ander want ze willen weggeven.....
het enige wat ze dan op den duur nog kunnen weggeven is het geen wat ze ontvangen..... als alle ktarianen dus niks meer hebben dan kunnen ze alleen nog liefde weggeven.... in dat geval zou het een liefdevol volk zijn.... ze kunnen echter ook haat weggeven aan gezien dit dicht bij de liefde staat..... in dat geval zou er een volk ontstaan waar men op den duur niks meer over heeft voor elkaar.... met als begin en einde van het ktariaanse volk oorlog..... als ik het fout heb verbeter mij dan alsjeblieft... want ik ben geen ktariaan en heb me ook nog niet zo zeer verdiept in de ktariaanse bevolking.....
alhoewel t. goedemoed er een zeer belangrijke rol in schijnt te spelen..... [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Post Reply