Daar is ie dan,het langverwachte deel 2,WIE IS JOUW DAMHUNK?

Post Reply
Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Tue Jan 20, 2004 19:59

Damkoningin wrote:QUIZMASTER?????
WANNEER IS ER EEN TUSSENSTAND?????
DAMKONINGIN, BLIJF EENS VAN CAPSLOCK AF.
Zijn er nog vrijwilligers die de stand bij willen houden? [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Tue Jan 20, 2004 20:06

Quizmaster wrote:
Damkoningin wrote:QUIZMASTER?????
WANNEER IS ER EEN TUSSENSTAND?????
DAMKONINGIN, BLIJF EENS VAN CAPSLOCK AF.
Zijn er nog vrijwilligers die de stand bij willen houden? [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
WAAROM ZOU K VAN DE CAPSLOCK AFBLIJVEN? OMDAT JIJ DAT VRAAGT? Ik luister niet naar onbekende figuren.. En zo is het toch nie leuk.. De quizmaster moet de stand bij houden. ....
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Quizmaster
Posts: 50
Joined: Tue Jan 06, 2004 22:03

Post by Quizmaster » Tue Jan 20, 2004 20:24

Damkoningin wrote:
Quizmaster wrote:
Damkoningin wrote:QUIZMASTER?????
WANNEER IS ER EEN TUSSENSTAND?????
DAMKONINGIN, BLIJF EENS VAN CAPSLOCK AF.
Zijn er nog vrijwilligers die de stand bij willen houden? [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
WAAROM ZOU K VAN DE CAPSLOCK AFBLIJVEN? OMDAT JIJ DAT VRAAGT? Ik luister niet naar onbekende figuren.. En zo is het toch nie leuk.. De quizmaster moet de stand bij houden. ....
Je doet je IQ geen eer aan door op deze manier te blijven posten.
Morgen zal overigens een tussenstand gegeven worden van de damhunks. Ik heb iemand kunnen vinden, die de zware taak op zich wil nemen.

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Tue Jan 20, 2004 21:41

Welke manier? Ik vroeg het al een keer eerder, en ik kreeg geen antwoord... En daarom vroeg ik het zo trug en mun IQ heeft er niets mee te maken hoor.. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

User avatar
ktarinus
Posts: 228
Joined: Mon Oct 13, 2003 01:37
Location: Oosterwolde

irene irene

Post by ktarinus » Wed Jan 21, 2004 11:23

Ik ben toch bang dat je iq er wel degelijk mee te maken heeft. En ik waag het te betwijfelen dat iemand die op af en toe zo barbaarse wijze mensen aanvalt een iq van het door jou genoemde 125 heeft! [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Re: irene irene

Post by Damkoningin » Wed Jan 21, 2004 13:04

ktarinus wrote:Ik ben toch bang dat je iq er wel degelijk mee te maken heeft. En ik waag het te betwijfelen dat iemand die op af en toe zo barbaarse wijze mensen aanvalt een iq van het door jou genoemde 125 heeft! [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Ik kan er niets aan doen. Tis zo.. Maar ja. altijd beter dan 110 ofzo.. das ook maar zo gemiddeld...
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Insomnia
Posts: 147
Joined: Mon Sep 29, 2003 20:45

Post by Insomnia » Wed Jan 21, 2004 13:32

110 gemiddeld... dat denk ik niet Irene
ik zal rond de 90 zitten
Daarnaast ben ik psychologisch gestoord
En ben ik autistisch.
Psychologische hulp is niet genoeg meer voor mij
volgens de Kosmos ben ik een stoer Addergebroed,
een gluiperige Slang.
Dammen kan ik ook al niet,
1076 echt een rating voor talentloze gepeupels,
zoals "wereldtopper" Rik dat zo mooi zegt.
verder ben ik een kutnerd
want ik zit op het gymnasium, waar ik bleef zitten dit jaar

User avatar
ktarinus
Posts: 228
Joined: Mon Oct 13, 2003 01:37
Location: Oosterwolde

dus..

Post by ktarinus » Wed Jan 21, 2004 13:49

Dus u Mevrouw Stegeman durft hier openlijk te beweren dat U ver boven het gemiddelde staat?

U die nog geen zinnige bijdrage aan dit forum leverde?
U die bij elke spanning op dit forum als een ezel begint te blaten?
Houd Uzelf niet voor de gek jongedame.

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Re: dus..

Post by Damkoningin » Wed Jan 21, 2004 14:18

ktarinus wrote:Dus u Mevrouw Stegeman durft hier openlijk te beweren dat U ver boven het gemiddelde staat?

U die nog geen zinnige bijdrage aan dit forum leverde?
U die bij elke spanning op dit forum als een ezel begint te blaten?
Houd Uzelf niet voor de gek jongedame.
Dat u mij niet gelooft Mr. Posthumus, maakt me niets uit. En als u mij mooi laat blaten, en onzinnige bijdragen laat leveren, is er toch niets aan de hand?
Maar wat ik niet snap, mr Posthumus, is waarom u zich zo met mij bemoeit? Ben u soms geinteresseerd in mij? Of zie ik dat verkeerd?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

User avatar
ktarinus
Posts: 228
Joined: Mon Oct 13, 2003 01:37
Location: Oosterwolde

nope

Post by ktarinus » Wed Jan 21, 2004 14:26

Dat is niet geheel juist ik reageer niet omdat ik op U reageer maar omdat ik me erger aan Uw onzinnige gescheld op diverse forums, en op de manier U van mening veranderd eerst was de dambabe verkiezing leuk, de heer Hessing haalt een grap uit. En ja hoor Irene slaat om geen enkel besef van humor en ernst hebbend en richt haar gekrijs tot de arme jongen,die zo lief was ons te vermaken met deze humoristische verkiezing. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] .

aub Stop toch eens met deze ongefundeerde onzin en doe s wat nuttigs ga breien ofzo!

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Re: nope

Post by Damkoningin » Wed Jan 21, 2004 14:36

ktarinus wrote:Dat is niet geheel juist ik reageer niet omdat ik op U reageer maar omdat ik me erger aan Uw onzinnige gescheld op diverse forums, en op de manier U van mening veranderd eerst was de dambabe verkiezing leuk, de heer Hessing haalt een grap uit. En ja hoor Irene slaat om geen enkel besef van humor en ernst hebbend en richt haar gekrijs tot de arme jongen,die zo lief was ons te vermaken met deze humoristische verkiezing. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] .

aub Stop toch eens met deze ongefundeerde onzin en doe s wat nuttigs ga breien ofzo!
Maar nu snap ik nog niet, waarom je mijn IQ erbij haalt. Eerst toen je mijn IQ niet wist, ergerde je je er niet aan, en nu ineens wel? Sorry, maar ????????????????????? daar zet ik mijn vraagtekens bij.
En met dat dambabe spel. Ik heb nooit gezegd dat ik het geen leuk spel vond. Ik heb alleen gezegd dat sommigen het niet leuk vonden dat hun foto er neer gezet werd.
Maar ja.. jij bent slim en ik lieg en ik ben dom, dus laat maar wezen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Toevallige Aanschouwer

Post by Toevallige Aanschouwer » Wed Jan 21, 2004 15:28

Maar ja.. jij bent slim en ik lieg en ik ben dom
Zeer goed punt

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Wed Jan 21, 2004 15:31

????
[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]

Ik bedoelde dat sarcastisch hoor.. Het lijkt wel of iedereen mij ineens beter kent dan ik mijzelf..
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Wed Jan 21, 2004 16:16

[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Wanneer word dit verfilmd [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
She says raise from the fire for eternal life

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Wed Jan 21, 2004 16:22

Marjola wrote::lol: Wanneer word dit verfilmd [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Wanneer Dhr. Posthumus eens normaal gaat doen, en mij respecteerd.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Post Reply