Daar is ie dan,het langverwachte deel 2,WIE IS JOUW DAMHUNK?

Post Reply
Guest

Post by Guest » Wed Jan 21, 2004 16:50

Daar ga ik niet op wachten [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Guest

Post by Guest » Wed Jan 21, 2004 16:53

Wanneer Dhr. Posthumus eens normaal gaat doen, en mij respecteerd.


Daar ga ik dus mooi niet op wachten..

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Wed Jan 21, 2004 18:35

[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] Sorry dat ging mis..

Respect moet je verdienen word hier net gezegd door mn liefe zus [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
En daar zit heel wat in.

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Jan 22, 2004 16:30

Daar heb je wel gelijk in Marjola, maar het probleem is, wat heb ik gedaan om z'n respect voor mij niet te krijgen? Heb ik iets gedaan wat niet door de beugel kan?

En daarmee bedoel ik niet mijn onzinnige antwoorden en reacties hier op het forum....
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Thu Jan 22, 2004 17:06

Respect is misschien te groot woord. Of veel mensen nog weten wat dat in houd! .. *hint hint* [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Ach je bent enkel irrietant op het forum soms dan maar daar ben je ook Damkoningin voor en als mensen zich er aan ergeren lezen ze er maar omheen [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] En anders moeten ze je maar weigeren (grapje)

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Jan 22, 2004 17:09

Haha.. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Vraagje
Posts: 858
Joined: Sat Oct 18, 2003 11:45

Post by Vraagje » Thu Jan 22, 2004 18:40

Damkoningin wrote:
Marjola wrote::lol: Wanneer word dit verfilmd [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Wanneer Dhr. Posthumus eens normaal gaat doen, en mij respecteerd.

Vraagje
Posts: 858
Joined: Sat Oct 18, 2003 11:45

Post by Vraagje » Thu Jan 22, 2004 18:41

Damkoningin wrote:Daar heb je wel gelijk in Marjola, maar het probleem is, wat heb ik gedaan om z'n respect voor mij niet te krijgen? Heb ik iets gedaan wat niet door de beugel kan?

En daarmee bedoel ik niet mijn onzinnige antwoorden en reacties hier op het forum....
MvdA?

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Jan 22, 2004 18:43

Vraagje wrote:
Damkoningin wrote:Daar heb je wel gelijk in Marjola, maar het probleem is, wat heb ik gedaan om z'n respect voor mij niet te krijgen? Heb ik iets gedaan wat niet door de beugel kan?

En daarmee bedoel ik niet mijn onzinnige antwoorden en reacties hier op het forum....
MvdA?
Haal dat er nog ff bij.. Alsof ik daardoor niet genoeg ruzie en gedonder heb gehad...
Dat MvdA is allang weer afgesloten hoor.. Of jij moet er nog problemen mee hebben????
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Vraagje
Posts: 858
Joined: Sat Oct 18, 2003 11:45

Post by Vraagje » Thu Jan 22, 2004 19:07

Damkoningin wrote:
Vraagje wrote:
Damkoningin wrote:Daar heb je wel gelijk in Marjola, maar het probleem is, wat heb ik gedaan om z'n respect voor mij niet te krijgen? Heb ik iets gedaan wat niet door de beugel kan?

En daarmee bedoel ik niet mijn onzinnige antwoorden en reacties hier op het forum....
MvdA?
Haal dat er nog ff bij.. Alsof ik daardoor niet genoeg ruzie en gedonder heb gehad...
Dat MvdA is allang weer afgesloten hoor.. Of jij moet er nog problemen mee hebben????
Ik heb er geen problemen mee maar meen op het forum van TG begrepen te hebben dat dit de aanleiding was.

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Thu Jan 22, 2004 19:55

In ieder geval niet voor dit gezeur nu. Dit gezeur nu wil ik graag de reden van weten. Waarom Katrinus zo hatelijk tegen mij doet...
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

User avatar
Marjola
Posts: 74
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:33
Location: Westerhaar

Post by Marjola » Fri Jan 23, 2004 10:07

In ieder geval niet voor dit gezeur nu. Dit gezeur nu wil ik graag de reden van weten. Waarom Katrinus zo hatelijk tegen mij doet...

[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] Katrinus is de enige die je dat kan vertellen waarom hij zo doet ..

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Fri Jan 23, 2004 11:35

Marjola wrote:In ieder geval niet voor dit gezeur nu. Dit gezeur nu wil ik graag de reden van weten. Waarom Katrinus zo hatelijk tegen mij doet...

[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] Katrinus is de enige die je dat kan vertellen waarom hij zo doet ..

Tjah.. als hij het nie verteld....... kom ik nog nie verder... [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Annemarie
Posts: 9
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:09

Post by Annemarie » Fri Jan 23, 2004 11:37

[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] en misschien luisteren naar de wijze woorden van katrinus...

Annemarie
Posts: 9
Joined: Wed Jan 14, 2004 19:09

Post by Annemarie » Fri Jan 23, 2004 11:42

[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] breien schijnt heel rustgevend te zijn..

Post Reply