Raido Varik verslaat Viesturs Tomass
Maikel Palmans verslaat Peter Hoogteijling
Bas Messemaker verslaat Arnoud Rood
Arjan Hogewoning verslaat Daniel Merkus
Maikel Palmans verslaat Raido Varik
Bas Messemaker verslaat Arjan Hogewoning
Bas Messemaker verslaat Maikel Palmans
BAS is mijn damhunk [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
damhunk
Re: damhunk
Alexander, zou jij misschien alle enthousiaste DamHunk onderwerpen in een onderwerp kunnen schuiven? Alvast bedankt!Zero_Cool wrote:Raido Varik verslaat Viesturs Tomass
BAS is mijn damhunk [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
-
Ik ben bang dat we oud worden, Guest. Boven de 35 gaan de discussies over imago en remisebeperking. Onder de 35 lijkt het bijna uitsluitend te gaan over lekkere wijven en damhunks. Een damtoernooi met een missverkiezing heeft misschien de toekomst. En remises zijn er bij zo'n verkiezing al helemaal niet.Guest wrote:Alexander, zou jij misschien alle enthousiaste DamHunk onderwerpen in een onderwerp kunnen schuiven? Alvast bedankt!Zero_Cool wrote:Raido Varik verslaat Viesturs Tomass
BAS is mijn damhunk
phew, ik ben blij dat je de grens op 35 hebt gelegd. Ken ik me tenminste nog jong voelen....Eric van Dusseldorp wrote:Ik ben bang dat we oud worden, Guest. Boven de 35 gaan de discussies over imago en remisebeperking. Onder de 35 lijkt het bijna uitsluitend te gaan over lekkere wijven en damhunks. Een damtoernooi met een missverkiezing heeft misschien de toekomst. En remises zijn er bij zo'n verkiezing al helemaal niet.Guest wrote:Alexander, zou jij misschien alle enthousiaste DamHunk onderwerpen in een onderwerp kunnen schuiven? Alvast bedankt!Zero_Cool wrote:Raido Varik verslaat Viesturs Tomass
BAS is mijn damhunk
-
Eric, je begrijpt toch zeker wel, dat het idee achter dambabes en damhunks is om de jeugd naar dit forum te krijgenEric van Dusseldorp wrote:Ik ben bang dat we oud worden, Guest. Boven de 35 gaan de discussies over imago en remisebeperking. Onder de 35 lijkt het bijna uitsluitend te gaan over lekkere wijven en damhunks. Een damtoernooi met een missverkiezing heeft misschien de toekomst. En remises zijn er bij zo'n verkiezing al helemaal niet.Guest wrote:Alexander, zou jij misschien alle enthousiaste DamHunk onderwerpen in een onderwerp kunnen schuiven? Alvast bedankt!Zero_Cool wrote:Raido Varik verslaat Viesturs Tomass
BAS is mijn damhunk
Eric, je begrijpt toch zeker wel, dat het idee achter dambabes en damhunks is om de jeugd naar dit forum te krijgen
En dat lukt ook nog eens aardig
A+ and the molecule strikes [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
En dat lukt ook nog eens aardig
A+ and the molecule strikes [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
A+ and the molecule strikes
- Neggerbaby
Oh nee bedoel je dat ik over een paar jaar OOK volwassen word? :'( SUICIDUE SQUAD!Eric van Dusseldorp wrote: Ik ben bang dat we oud worden, Guest. Boven de 35 gaan de discussies over imago en remisebeperking. Onder de 35 lijkt het bijna uitsluitend te gaan over lekkere wijven en damhunks. Een damtoernooi met een missverkiezing heeft misschien de toekomst. En remises zijn er bij zo'n verkiezing al helemaal niet.
I am bigger and stronger then all the girly men!