Wat zag ze in Erik (W: verfoeide hak-nerd)?Damkoningin wrote:Ik heb geen idd. Ik heb haar een paar gesproke via de VOG, meer niet. En welk land weet ik niet meer. Ze is al bijna een jaar nie meer op de VOG geweest.
En neej. het is niet Legaal...
![Image](http://www.click-smilies.de/sammlung0304/spezial/Fool/sla.gif)
Wat zag ze in Erik (W: verfoeide hak-nerd)?Damkoningin wrote:Ik heb geen idd. Ik heb haar een paar gesproke via de VOG, meer niet. En welk land weet ik niet meer. Ze is al bijna een jaar nie meer op de VOG geweest.
Kosmos wrote:Wat zag ze in Erik (W: verfoeide hak-nerd)?Damkoningin wrote:Ik heb geen idd. Ik heb haar een paar gesproke via de VOG, meer niet. En welk land weet ik niet meer. Ze is al bijna een jaar nie meer op de VOG geweest.
Misschien dat Erik zelf eens wat meer kan vertellen over zijn Rener internetromance...Insomnia wrote:Ze kwam uit Hongarije ofzoiets
Ze is nu 16 ofzo ja
Hij kende haar alleen van internet en ze damden samen best vaak, maar die Reen kon er niks van.
Ik herinner me dat ze ruzie had met andere meiden toen op vog.
Verdere details geef ik niet want dat word intiem, en dan word Erik boos.
Ze kwam uit BahreinInsomnia wrote:Ze kwam uit Hongarije ofzoiets
Ze is nu 16 ofzo ja
Hij kende haar alleen van internet en ze damden samen best vaak, maar die Reen kon er niks van.
Bahrein?Vraagje wrote:Ze kwam uit BahreinInsomnia wrote:Ze kwam uit Hongarije ofzoiets
Ze is nu 16 ofzo ja
Dat ze er niets van kon is niet waar. Ze speelde inderdaad niet sterk maar bij trainen met voldoende tijd zag ze soms best het nodige, soms verbaasde me het echt. Bijv. het zetje van Weiss zag ze (ik meen dat ik de partij van (Sijbrands/Andreiko voorlegde) en ook bijv. het zetje na 34-30 20-25 34-24 x x 18-23 40-34 14-20 44-40 25x29 33x24 10-14 50-44 14-20 39-33 x x, en natuurlijk nog wel meer best aardige zetjes die ik inmiddels weer vergeten ben.
Verder is het niet mogelijk om intieme details te geven want die zijn er niet geweest. Er was dus ook niets illegaals aan.
Overigens deel ik reeds bij voorbaat mede niet in te gaan op reacties van personen die het nodig hebben gevonden mij eerder in dit topic te beledigen en mij blijkbaar uit de tent willen lokken.
Ok Joost - het was niet zo serieus bedoeld. Have fun!Insomnia wrote:Bert, hou je bek, dat is echt niet waar, vooral de laatste tijd niet.Damkoningin wrote:Raar maar WAAR!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Bert Zwart wrote: Die Verplak zit zoveel te internetten dat hij onmogelijk een vriendin kan hebben, al kan het ook een internetvriendin zijn.
Irene, het is dus echt niet waar en ik weet ook niet wat je met raar bedoelt.
... en Saskia Buist [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Jan wrote:Gerrit Stunnenberg - Annemieke v.d.Kraats
Stef Keetman - Deliah Verhoef
Jan Masselink
Hoe zit dit Bert, kun je er meer over vertellen nu Denker niet reageert?Bert Zwart wrote: Ik meen me te herinneren dat Olliebert ooit een pretentieus pseudo-literair stukje voor het tijdschrift bolwerk geschreven heeft. Klopt dat, Olliebert?