Erno's blindsimultaan en Giro 555
-
Erno's blindsimultaan en Giro 555
Ik heb net voor ieder punt door Erno behaald in zijn blindsimultaan 5 Euro overgemaakt op giro 555, voor slachtoffers aardbeving Azie. Veel is het niet, maar als we dat met een aantal dammers doen helpt het toch een beetje.
Een manier om aan een bijzondere prestatie nog wat meer betekenis te geven.
-
- Henk de Witt
Re: Erno's blindsimultaan en Giro 555
Mooi initiatief Casper!Casper van der Tak wrote:Ik heb net voor ieder punt door Erno behaald in zijn blindsimultaan 5 Euro overgemaakt op giro 555, voor slachtoffers aardbeving Azie. Veel is het niet, maar als we dat met een aantal dammers doen helpt het toch een beetje.
-
Keuze van hulporganisatie (en trouwens ook het bedrag) zijn natuurlijk vrij Ben, als je denkt dat een andere organisatie het geld beter besteedt, dan kies je natuurlijk die. Laat ons dan ook even weten welke organisatie volgens jou "beter" is.Ben Anoniem wrote:Blind is het zeker.
555 geeft nooit een duidelijke verantwoording van wat waar aan de strijkstok is blijven hangen.
-
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
-
-
-
De juryvoorzitter is per definitie een pad. Maar niet elke pad verandert in een prins als hij gekust wordt door de langverwachte prinses.Eric van Dusseldorp wrote:Ik had al 100 euro gedoneerd.
Ik ben wel benieuwd wat andere prikborders overhebben voor het getroffen Azië.
Het classement is nu:
Casper 130 euro
Eric 100 euro
Ben Anoniem 0 euro.
Wie volgt?
Ieder willekeurig gebaar lijkt voor Eric van Dusseldorp te moeten eindigen in ranglijstjes.
Wat scheelt eraan Eric?
-
1. Wie ben jij?Ratingrunner wrote:De juryvoorzitter is per definitie een pad. Maar niet elke pad verandert in een prins als hij gekust wordt door de langverwachte prinses.Eric van Dusseldorp wrote:Ik had al 100 euro gedoneerd.
Het classement is nu:
Casper 130 euro
Eric 100 euro
Ben Anoniem 0 euro.
Wie volgt?
Ieder willekeurig gebaar lijkt voor Eric van Dusseldorp te moeten eindigen in ranglijstjes.
Wat scheelt eraan Eric?
2. Wat doneer jij voor Azië?
-
1. Mijn naam is Ratingrunner, aangenaamEric van Dusseldorp wrote:1. Wie ben jij?Ratingrunner wrote:De juryvoorzitter is per definitie een pad. Maar niet elke pad verandert in een prins als hij gekust wordt door de langverwachte prinses.Eric van Dusseldorp wrote:Ik had al 100 euro gedoneerd.
Het classement is nu:
Casper 130 euro
Eric 100 euro
Ben Anoniem 0 euro.
Wie volgt?
Wat scheelt eraan Eric?
2. Wat doneer jij voor Azië?
2. Ik doneer niks, want in dit geval ben ik het eens met Bennie. Al dit soort giften zijn moderne aflaten en wat aan de strijkstok blijft hangen bij die zogenaamde hulporganisaties wordt nooit onderzocht. Zolang in onze wereld 100 mensen rijker zijn dan alle andere mensen bijeen en niemand daar iets tegen wil doen voel ik me niet geroepen mijn spaarcentjes in dit soort zinloze projecten te steken. Ik heb geen kwaad geweten, dus ook geen aflaat nodig.
Nu jij Eric, wat scheelt eraan?
-
Jij noemt een medeprikker een impotente petomaan en voegt er een hetzerige poll aan toe. Als je geen kwaad geweten had gehad, had je dat in ieder geval onder je eigen naam kunnen doen.Ratingrunner wrote: 1. Mijn naam is Ratingrunner, aangenaam
2. Ik doneer niks, want in dit geval ben ik het eens met Bennie. Al dit soort giften zijn moderne aflaten en wat aan de strijkstok blijft hangen bij die zogenaamde hulporganisaties wordt nooit onderzocht. Zolang in onze wereld 100 mensen rijker zijn dan alle andere mensen bijeen en niemand daar iets tegen wil doen voel ik me niet geroepen mijn spaarcentjes in dit soort zinloze projecten te steken. Ik heb geen kwaad geweten, dus ook geen aflaat nodig.
Nu jij Eric, wat scheelt eraan?
Natuurlijk hoef je geen geld te storten op 555. Maak dat geld maar lekker op in de kroeg. En discussieer aldaar met mede-salonprogressieven over het schandelijke feit dat 100 mensen in de wereld rijker zijn dan de rest.
De arme vissers in Zuid-Azië die alles kwijt zijn, hebben niet zoveel aan dit soort discussies. De kwestie '100 rijkste mensen ter wereld' is, dat geef ik toe, scheefgroei die echter niet 1-2-3 op te lossen is. Wat wel 1-2-3 op te lossen is (nou ja, iets langer dan), dat zijn de gevolgen van de rampen in het getroffen gebied.
Ratingrunner en Ben Anoniem: gaat u schamen. Walgelijk dat er zulke egoistische mensen op deze aardkloot rondlopen. Bah.
Damsaurus, die ondanks fikse uitgaven ivm verhuizing de laatste tijd, toch geld stort op 555.
Ik hoop dat een ieder met een stel hersens Casper en Eric navolging zullen geven.
Gegroet,
Damsaurus
Damsaurus, die ondanks fikse uitgaven ivm verhuizing de laatste tijd, toch geld stort op 555.
Ik hoop dat een ieder met een stel hersens Casper en Eric navolging zullen geven.
Gegroet,
Damsaurus
-
Realisme is een naar ding, soms.
Een hulpaktie die deugt is:
http://www.landinzicht.be/reisverslag/index.htm
(reeds afgerond)
Een hulpaktie die deugt is:
http://www.landinzicht.be/reisverslag/index.htm
(reeds afgerond)