![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Halve Finale Groep 1 - Groep Scholma
Halve Finale Groep 1 - Groep Scholma
Wie in groep 1 gaat samen met Scholma naar de finale?
Huub Nollet wordt de grote verassing in deze groep...... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Dit vind ik het leukste groepje.
Bovenaan een normaal gesproken onaantastbare Scholma, die echter ook regelmatig hopeloos kan falen. Onderin vier degelijke oudjes en daartussen vijf jeugdige wildwestspelers. Bij Hiltex-Witte van Moort rolde Michiel Kloosterziel Sven Winkel helemaal op, maar Winkel won wel door een fout van Michiel in tijdnood.
Hier kan van alles gebeuren, het mooist zou zijn als De Geweldenaar uit Stieltjeskanaal iedereen te slim af is.
Bovenaan een normaal gesproken onaantastbare Scholma, die echter ook regelmatig hopeloos kan falen. Onderin vier degelijke oudjes en daartussen vijf jeugdige wildwestspelers. Bij Hiltex-Witte van Moort rolde Michiel Kloosterziel Sven Winkel helemaal op, maar Winkel won wel door een fout van Michiel in tijdnood.
Hier kan van alles gebeuren, het mooist zou zijn als De Geweldenaar uit Stieltjeskanaal iedereen te slim af is.
Als anton van Berkel een barrage weet te halen, dan geef ik hem vanwege het versnelde tempo een goede kans. Alleen in de competitie draait hij dit jaar niet best. Ik vind Gerlof Kolk een gevaarlijke outsider.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
2.WinkelHiltexfan wrote:Tussenstand op zondagmiddag 2 januari na 29 stemmen:
2.Winkel
31% [ 9 ]
3.Kloosterziel
27% [ 8 ]
4.Kolk
17% [ 5 ]
5.Van Berkel
6% [ 2 ]
6.Lemmen
6% [ 2 ]
7.Eggens
6% [ 2 ]
8.Nollet
3% [ 1 ]
9.Tiemensma
0% [ 0 ]
10.R. Meijer
0% [ 0 ]
Total Votes : 29
38% [ 16 ]
3.Kloosterziel
21% [ 9 ]
4.Kolk
11% [ 5 ]
5.Lemmen
9% [ 4 ]
6.Van Berkel
7% [ 3 ]
7.Eggens
4% [ 2 ]
Nollet
4% [ 2 ]
9.Tiemensma
2% [ 1 ]
10.R. Meijer
0% [ 0 ]
Total Votes : 42
Last edited by Hiltexfan on Tue Jan 04, 2005 14:31, edited 1 time in total.
Verrek, 2 stemmen voor Nollet..... Ik wist niet dat hij dit forum ook las......... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Mark Hees wrote:Huub Nollet wordt de grote verassing in deze groep...... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
- Real name: Irene Stegeman
Als Huubje nog nie van mij kan winnen, gaat hij echt niet door naar die finale.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]Mark Hees wrote:Verrek, 2 stemmen voor Nollet..... Ik wist niet dat hij dit forum ook las......... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Mark Hees wrote:Huub Nollet wordt de grote verassing in deze groep...... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
[img]images/smilies/new_rofl.gif[/img]Damkoningin wrote:Als Huubje nog nie van mij kan winnen, gaat hij echt niet door naar die finale.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]Mark Hees wrote:Verrek, 2 stemmen voor Nollet..... Ik wist niet dat hij dit forum ook las......... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Mark Hees wrote:Huub Nollet wordt de grote verassing in deze groep...... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Maar je moet toch toegeven dat er een dosis geluk bij kwam kijken, dat je het nog remise kon maken.......... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
-
Toen ik die plakker nam, stond ik een schijf voor hoor. Dus toen moest hij nog remise maken. Maar ik had geluk dat die plakker kwam jah. Toen wist ik zeker dat het zowiezo remise zou zijn.Mark Hees wrote:[img]images/smilies/new_rofl.gif[/img]Damkoningin wrote:Als Huubje nog nie van mij kan winnen, gaat hij echt niet door naar die finale.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]Mark Hees wrote: Verrek, 2 stemmen voor Nollet..... Ik wist niet dat hij dit forum ook las......... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Maar je moet toch toegeven dat er een dosis geluk bij kwam kijken, dat je het nog remise kon maken.......... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
-
Had ik niet verwacht.Kosmos wrote:Scholma klopt, het moge een sensatie heten, Winkel in de barrage.
Maar wat ik ook een grote verassing vind is dat Sarah Rijgersberg 1e wordt in haar poule en dat Maddy Lemmen 4e wordt.
Is zeer netjes van Sarah
Inderdaad een nette prestatie van Saartje.Damkoningin wrote:Had ik niet verwacht.Kosmos wrote:Scholma klopt, het moge een sensatie heten, Winkel in de barrage.
Maar wat ik ook een grote verassing vind is dat Sarah Rijgersberg 1e wordt in haar poule en dat Maddy Lemmen 4e wordt.
Is zeer netjes van Sarah
Dat van het moge een sensatie heten, was trouwens Svennetje zelf geciteerd.
De barrage-uitslagen:
1 - 1
1 - 1
2 - 0