Geloven dammers in de paashaas?
Geloven dammers in de paashaas?
Eindelijk eens een serieus topic over waar dammers in geloven!
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
pfff, hoe bedoel je, serieus?? Hoe denk jij dan dat die eieren zomaar overal liggen? Dat ze door mensen verstopt worden om ze daarna zelf te gaan zoeken?? Hou toch op, joh. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Ik vind het jammer dat er een parodie gemaakt is op mijn poll 'Geloven dammers in Sinterklaas?'. Ik open serieuze topic en dan wordt ik hiermee meteen belachelijk gemaakt! Iedereen weet dat de paashaas niet bestaat. Hazen zijn immers zoogdieren en die leggen over het algemeen geen eieren. Bovendien kan ik je verzekeren dat als je een paasei onder een kussen legt en een paar weken op het kussen gaat zitten, er geen kleine paashaas uit het ei gekropen komt. Het ei wordt hoogstens zacht en vies, of er komt, als het een gevuld ei is, na verloop van weken een vieze witte smurrie uit. Terwijl uit een uitgebroed kippenei wel degelijk een kuiken komt!
Uit eigen ervaring [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Fons van der Plas wrote: Bovendien kan ik je verzekeren dat als je een paasei onder een kussen legt en een paar weken op het kussen gaat zitten, er geen kleine paashaas uit het ei gekropen komt.
-
Tuurlijk! Als je biologie studeert moet je uiteraard zulk soort practica uitvoeren.Mark Hees wrote:Uit eigen ervaring [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Fons van der Plas wrote: Bovendien kan ik je verzekeren dat als je een paasei onder een kussen legt en een paar weken op het kussen gaat zitten, er geen kleine paashaas uit het ei gekropen komt.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
-
Dus wat jou betreft is dit onderwerp een schot in de roos. Een gat in de markt, zal ik maar zeggen.GuidoB wrote:Kom, Jan Pieter. Dit onderwerp is toch nauwelijks minder serieus dan bijvoorbeeld dat over de afgetreden tuchtcommissie?Jan Pieter wrote:'t Wordt weer tijd voor Alexander om een paar draden naar het kleuterhoekje te verplaatsen.
Dat had ik niet achter jou gezocht.
Ik blijf het maar zeggen, er wordt steeds maar weer van mijn serieuze topic afgeweken.hans andriessen wrote:Dus wat jou betreft is dit onderwerp een schot in de roos. Een gat in de markt, zal ik maar zeggen.GuidoB wrote:Kom, Jan Pieter. Dit onderwerp is toch nauwelijks minder serieus dan bijvoorbeeld dat over de afgetreden tuchtcommissie?Jan Pieter wrote:'t Wordt weer tijd voor Alexander om een paar draden naar het kleuterhoekje te verplaatsen.
Tja, het wordt eigenlijk wel tijd dat je leert dat het hier een wereld is waar je niet altijd je zin krijgt......FDA wrote:Ik blijf het maar zeggen, er wordt steeds maar weer van mijn serieuze topic afgeweken.hans andriessen wrote:Dus wat jou betreft is dit onderwerp een schot in de roos. Een gat in de markt, zal ik maar zeggen.GuidoB wrote: Kom, Jan Pieter. Dit onderwerp is toch nauwelijks minder serieus dan bijvoorbeeld dat over de afgetreden tuchtcommissie?
-
Tja Frerik, niet iedereen op dit forum is zo serieus als wij. Al die dammers maken maar grappen en grollen, alsof ze niets beters te doen hebben. Wie denken ze wel dat ze zijn? Alrijd maar lollig doen, zonder zich ooit af te vragen of er zoiets als een paashaas of een sinterklaas bestaat. Ze kijken nooit verder dan hun neus lang is.FDA wrote:Ik blijf het maar zeggen, er wordt steeds maar weer van mijn serieuze topic afgeweken.hans andriessen wrote:Dus wat jou betreft is dit onderwerp een schot in de roos. Een gat in de markt, zal ik maar zeggen.GuidoB wrote: Kom, Jan Pieter. Dit onderwerp is toch nauwelijks minder serieus dan bijvoorbeeld dat over de afgetreden tuchtcommissie?
'beter 1 vogel in de hand dan tien in de neus' (Fons van der Plas, 2004)
En als er dan mensen zijn die een goed idee hebben worden er gelijk weer grappen over gemaakt, het moet maar eens afgelopen zijn!Fons van der Plas wrote:Tja Frerik, niet iedereen op dit forum is zo serieus als wij. Al die dammers maken maar grappen en grollen, alsof ze niets beters te doen hebben. Wie denken ze wel dat ze zijn? Alrijd maar lollig doen, zonder zich ooit af te vragen of er zoiets als een paashaas of een sinterklaas bestaat. Ze kijken nooit verder dan hun neus lang is.FDA wrote:Ik blijf het maar zeggen, er wordt steeds maar weer van mijn serieuze topic afgeweken.hans andriessen wrote: Dus wat jou betreft is dit onderwerp een schot in de roos. Een gat in de markt, zal ik maar zeggen.