salou in salou?!?!

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply

salou in salou?!?

nederlands
4
57%
top 10 charts
3
43%

Total votes: 7

Bas

salou in salou?!?!

Post by Bas » Thu Oct 07, 2004 14:59

hey allen,

dit jaar ben ik naar Salou geweest, wat me erg goed was bevallen...alleen het uitgaan was wat minder door de vroege periode waarin het toernooi plaatsvond...Tijdens het toernooi was er dus niet veel anders te doen dan rond het hotel hangen en naar strand gaan. In de weekenden was het iets drukker en was uitgaan wel een optie... Op zich is zo'n lui-er vakantie wel aardig, maar ik vroeg me af of er niet meer animo was het damtoernooi Salou in een andere plaats te organiseren, waar bijv. wat meer te doen is ( bv. qua cultuur) Ik denk dan bijv. aan Barcelona of andere Spaanse badplaasten, maar ook wat mij betreft zou turkije ook niet onprettig zijn
Ik heb ook van meerdere vaste deelnemers vernomen dat Salou wel gezien is en dat zij in volgende jaren niet meer zullen gaan...wellicht door het verplaatsen van het toernooi verlies je deze deelnemers ook niet...Natuurlijk vervalt de naam Salou bij het verkiezen van een andere plaats, maar de formule, zon, zee en dammen is ok!
Ik hoop wellicht dat de organisatie bij voldoende animo, serieus naar een andere badplaats uitkijkt...

Bas

Post by Bas » Thu Oct 07, 2004 15:02

ik zie dat van die poll niet helemaal goed is gegaan, misschien weet iemand anders hoe het wel moet....

Groeneveld

Post by Groeneveld » Thu Oct 07, 2004 15:46

gewoon een nieuwe post maken ,
en dan onderaan je vraag en de opties intypen

simpeler kan niet

[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Re: salou in salou?!?!

Post by Hanco Elenbaas » Fri Oct 08, 2004 11:19

Bas wrote:hey allen,

dit jaar ben ik naar Salou geweest, wat me erg goed was bevallen...alleen het uitgaan was wat minder door de vroege periode waarin het toernooi plaatsvond...Tijdens het toernooi was er dus niet veel anders te doen dan rond het hotel hangen en naar strand gaan. In de weekenden was het iets drukker en was uitgaan wel een optie... Op zich is zo'n lui-er vakantie wel aardig, maar ik vroeg me af of er niet meer animo was het damtoernooi Salou in een andere plaats te organiseren, waar bijv. wat meer te doen is ( bv. qua cultuur) Ik denk dan bijv. aan Barcelona of andere Spaanse badplaasten, maar ook wat mij betreft zou turkije ook niet onprettig zijn
Ik heb ook van meerdere vaste deelnemers vernomen dat Salou wel gezien is en dat zij in volgende jaren niet meer zullen gaan...wellicht door het verplaatsen van het toernooi verlies je deze deelnemers ook niet...Natuurlijk vervalt de naam Salou bij het verkiezen van een andere plaats, maar de formule, zon, zee en dammen is ok!
Ik hoop wellicht dat de organisatie bij voldoende animo, serieus naar een andere badplaats uitkijkt...
Ik hoorde ergens dat Salou volgend jaar niet doorgaat doordat organisator Dick Hendriksen zich gaat concentreren op het cruisebootdammen. Wat is hiervan waar Alexander?

Dammertje

Post by Dammertje » Fri Oct 08, 2004 12:01

Kun je dit niet beter eerst met de organisator bespreken voor je het op
een forum gooit?

A.Presman
Real name: Alexander Presman

Re: salou in salou?!?!

Post by A.Presman » Fri Oct 08, 2004 12:33

Hanco Elenbaas wrote: Ik hoorde ergens dat Salou volgend jaar niet doorgaat doordat organisator Dick Hendriksen zich gaat concentreren op het cruisebootdammen. Wat is hiervan waar Alexander?
Gestelde vraag verdient de bredere antwoord.
Maar ik zou nu al aangeven dat

1)Het toernooi waarschijnlijk zal toch doorgaan wellicht onder andere organisatiegroep.
2) Dick Hendriksen gaat zich concentreren niet op cruisebootdammen maar op cruisebootzaken. En daar vindt hij hopelijk de mogelijkheid om een cruisebootdamtoernooi te organiseren.

Post Reply