Doe mee aan het spel "Damzet
Doe mee aan het spel "Damzet
Damclub Dammers Uit Oost presenteert voor de derde maal het spel "Damzet":
Speel nu weer mee in de damvariant op de diverse voetbal managementspelen, Tour de France poules en andere fictieve competities. Stel als coach je eigen damteam samen voor de nationale ereklasse en strijd hiermee om de nationale titel. Wie weet het seizoen 2004/2005 het sterkste damteam in elkaar te zetten. Speel nu mee met het spel Damzet! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Kijk snel op:
[img]images/smilies/icon_arrow.gif[/img] "http://dammersuitoost.tk
Groeten Ralf "RAGgast" Richters
Speel nu weer mee in de damvariant op de diverse voetbal managementspelen, Tour de France poules en andere fictieve competities. Stel als coach je eigen damteam samen voor de nationale ereklasse en strijd hiermee om de nationale titel. Wie weet het seizoen 2004/2005 het sterkste damteam in elkaar te zetten. Speel nu mee met het spel Damzet! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Kijk snel op:
[img]images/smilies/icon_arrow.gif[/img] "http://dammersuitoost.tk
Groeten Ralf "RAGgast" Richters
Re: Doe mee aan het spel "Damzet
Joa joa uut vord'n kump der temee ok een inzending, en wel de winnenden, mot nog ff wat spullers bie mekare zuken!
-
Tjalling Goedemoed niet meer in opstelling Apeldoorn.
Verdorie,
Heb ik net mijn opstelling doorgemaild, lees ik op de PFDB-site (www.pfdb.nl) dat Goedemoed niet voor Apeldoorn zal uitkomen, maar voor De Oldehove.
Quizmaster, mag ik mijn opstelling nog veranderen?
Heb ik net mijn opstelling doorgemaild, lees ik op de PFDB-site (www.pfdb.nl) dat Goedemoed niet voor Apeldoorn zal uitkomen, maar voor De Oldehove.
Re: Tjalling Goedemoed niet meer in opstelling Apeldoorn.
Leuk voor Apeldoorn, vernemen ze dat daar ook nu pas via het forum? of is het al langer bekend en geven ze zomaar wat namen op?Piet Bouma wrote:Verdorie,
Goede vraag, volgens mij heb ik Tjalling ook opgesteld.Piet Bouma wrote:Verdorie,
- Teun van de Krol
Mag ik ook in de praatgroep; ik heb die clown ook opgenomen!Dominique wrote:Goede vraag, volgens mij heb ik Tjalling ook opgesteld.Piet Bouma wrote:Verdorie,
47.1Piet Bouma wrote:Verdorie,
Elke vereniging die met één of meer teams aan de competitie deelneemt is verplicht binnen een door de Wedstrijdleiding te stellen termijn een opgave te verstrekken van de namen der spelers waaruit elk team naar redelijke verwachting zal bestaan. Deze opgave geldt voor de duur van de competitie. In de Wedstrijdvoorwaarden kan echter worden bepaald dat in de beginfase van de competitie opgegeven spelers die nog niet voor hun team zijn uitgekomen, in de opgave kunnen worden vervangen.
51.10.2
Een lid kan in de landelijke competitie slechts voor één vereniging uitkomen. Bepalend hiervoor is de opgave volgens artikel 47.1 of, wanneer deze opgave niet eenduidig is, de eerste wedstrijd waarin dat lid uitkomt.
De opgave was wel eenduidig.
Goedemoed mag niet meer voor De Oldehove uitkomen.
-
Dus als ik lid ben van vereniging A en B, ik van plan ben alleen in te vallen voor team A, dan is dat niet mogelijk wanneer club B me buiten mijn weten om heeft opgegeven als basisspeler!?nanno wrote:47.1Piet Bouma wrote:Verdorie,
Elke vereniging die met één of meer teams aan de competitie deelneemt is verplicht binnen een door de Wedstrijdleiding te stellen termijn een opgave te verstrekken van de namen der spelers waaruit elk team naar redelijke verwachting zal bestaan. Deze opgave geldt voor de duur van de competitie. In de Wedstrijdvoorwaarden kan echter worden bepaald dat in de beginfase van de competitie opgegeven spelers die nog niet voor hun team zijn uitgekomen, in de opgave kunnen worden vervangen.
51.10.2
Een lid kan in de landelijke competitie slechts voor één vereniging uitkomen. Bepalend hiervoor is de opgave volgens artikel 47.1 of, wanneer deze opgave niet eenduidig is, de eerste wedstrijd waarin dat lid uitkomt.
Heel goed, Bert. Sterker nog, dit geldt zelfs als club B jou zonder dat jij het weet, lid heeft gemaakt van hun club! Dat zou een hele slimme zet zijn van club B. Uiteraard speel je helemaal niet voor hen, maar voor 15 oktober verwijderen ze je uit de basisopstelling en dan is er niets aan de hand.Bert Zwart wrote:Dus als ik lid ben van vereniging A en B, ik van plan ben alleen in te vallen voor team A, dan is dat niet mogelijk wanneer club B me buiten mijn weten om heeft opgegeven als basisspeler!?
Moet je trouwens lid zijn van een club om in de basisopstelling voor te komen? Of accepteert de KNDB de opstelling anders niet? Als je geen lid hoeft te zijn, kan club B zich de contributiekosten ook besparen.
- Hanco Elenbaas
Nu Goedemoed dan toch niet mee mag doen bij De Oldehove, kan de KNDB hem net zo goed met vooruitwerkende kracht voor een half jaar royeren.nanno wrote:47.1Piet Bouma wrote:Verdorie,
51.10.2
Dan heeft hij die straf er al vast opzitten, mocht hem in de nabije toekomst voor het een of ander vergrijp zijn lidmaatschap moeten worden ontnomen.
-
Inmiddels heeft onze nagelslag een en ander subtiel aangepast op de pfdb website:
01-09-2004: Tjalling Goedemoed naar De Oldehove ?
Na het betreurde vertrek van Klaas-Hendrik Leijenaar naar Witte van Moort (Westerhaar) en het stoppen van Sjoerd Koopman, kwam het bericht dat Damclub De Oldehove kan rekenen op Rudolf Smedinga.
Inmiddels is bekend, dat Tjalling Goedemoed niet voor Apeldoorn zal uitkomen en derhalve ook voor De Oldehove beschikbaar is.
01-09-2004: Tjalling Goedemoed naar De Oldehove ?
Na het betreurde vertrek van Klaas-Hendrik Leijenaar naar Witte van Moort (Westerhaar) en het stoppen van Sjoerd Koopman, kwam het bericht dat Damclub De Oldehove kan rekenen op Rudolf Smedinga.
Inmiddels is bekend, dat Tjalling Goedemoed niet voor Apeldoorn zal uitkomen en derhalve ook voor De Oldehove beschikbaar is.
-
- Real name: Irene Stegeman
Tjalling is errug gewild, zo te zien.. (jah ik heb hem ook in m'n opstelling hoor.... )Teun van de Krol wrote:Mag ik ook in de praatgroep; ik heb die clown ook opgenomen!Dominique wrote:Goede vraag, volgens mij heb ik Tjalling ook opgesteld.Piet Bouma wrote:Verdorie,
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Hoe lang zou je zelf met vooruitwerkende kracht geroyeerd moeten worden, Hanco?Hanco Elenbaas wrote: Nu Goedemoed dan toch niet mee mag doen bij De Oldehove, kan de KNDB hem net zo goed met vooruitwerkende kracht voor een half jaar royeren.
Dan heeft hij die straf er al vast opzitten, mocht hem in de nabije toekomst voor het een of ander vergrijp zijn lidmaatschap moeten worden ontnomen.