NK Junioren
NK Junioren
Wie is jullie favoriet voor het NK Junioren ?
- Arjen de Mooij
-
- Real name: Irene Stegeman
IK ga voor de out-sider Ernst Jan de Bruijn. Hij heeft veel (zoals vorig jaar ook ) laten zien in de HF. Hij kent het principe van de finale duz al. En hij mag het van mij worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Ernst-jan word kampioen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] !
-
Van mij mag Ernst-Jan mijn titel overnemen.
Als hij zich niet positioneel laat opknopen door mede kanshebbers en gewoon wint van de zwakkeren denk ik dat Ernst-Jan net dat extra beetje winstpartijen gaat noteren. Een jaar ereklasse scheelt ook.
Ik denk dat Bennie, Jasper en Boudewijn net een beetje te weinig zullen winnen. Alhoewel Bennie van mij ook wel kampioen mag worden.
Niek
Als hij zich niet positioneel laat opknopen door mede kanshebbers en gewoon wint van de zwakkeren denk ik dat Ernst-Jan net dat extra beetje winstpartijen gaat noteren. Een jaar ereklasse scheelt ook.
Ik denk dat Bennie, Jasper en Boudewijn net een beetje te weinig zullen winnen. Alhoewel Bennie van mij ook wel kampioen mag worden.
Niek
- Hanco Elenbaas
-
patrick denk ik [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] (K)
Marjolein
Ah, eindelijk Marjolein onder haar eigen naam!_marjolein_ wrote:patrick denk ik [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] (K)
Heaven is no location, but a state of mind
Benny gaat na 32 stemmen met 21% aan kop [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Niet ver erachter liggen nog 3 concurrenten.
Nog een aantal namen op 0%.
Wie helpt hun daar van af [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Niet ver erachter liggen nog 3 concurrenten.
Nog een aantal namen op 0%.
Wie helpt hun daar van af [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Nog maar twee stemmen, maar ik ga voor een verrassende overwinning van Maikel [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]