tuurlijkteejow wrote:De zomer komt er al weer aan, en dan worden er toernooien gespeeld, zijn er hier ook mensen die nog naar brunssum gaan??

Brunssumtoernooi
Re: Brunssumtoernooi
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik kom in ieder geval kijken, en misschien dat ik ook nog wel meedoe.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Eerst komen er nog zat andere toernooien, waaronder Axioma ORAP ICT Open NK, info op www.damweb.nl/tho
Dutta_Ya komt ook dit jaar gezellig naar Brunssum [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Maar eerst natuurlijk het prachtige toernooi in
Den Haag [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Maar eerst natuurlijk het prachtige toernooi in
Den Haag [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
En voor zie graag snellere potjes wil spelen maar toch geen sneldammen is er op pinkster zaterdag (29-5) het eerste Cema/De Vaste Zet rapid toernooi in Geleen. Zes ronden met 30 minuten.
Voor meer info zie www.devastezet.nl
Voor meer info zie www.devastezet.nl
Natuurlijk doe ik weer mee.
Komt het beest van Salou ook Teejow? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Komt het beest van Salou ook Teejow? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Als ik mensen vind die me willen sponsoren doe ik ook weer mee...beetje dure vakantie heb ik van de zomer [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Ik sta al weer enkele [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] weken op de deelnemerslijst.
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
Kat
Hoeveel punten ga je halen, Kat?ktarinus wrote:Ik sta al weer enkele [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] weken op de deelnemerslijst.
Stuk of 4?
Heaven is no location, but a state of mind
Ja, dat moeten we idd effe doen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]teejow wrote:avril wrote:Natuurlijk doe ik weer mee.
Ik hoop het wel, de kans bestaat. misschien moeten we nog naar em toe om em over te halen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Das wel leuk [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]