Discussies over damsport (in het Nederlands)
-
Kosmos
- Real name: Tj. Goedemoed
-
Heaven is no location, but a state of mind
-
Kosmos
-
Die lui die optie 2 kozen in de wat vindt u van TG-poll zijn weer humorloos bezig zeker?
-
Insomnia
Kosmos wrote:Die lui die optie 2 kozen in de wat vindt u van TG-poll zijn weer humorloos bezig zeker?
Dat is optie 5, maar maak je niet druk, zij moeten nog ontdekken wat wij allang hebben ontdekt, daarom is de buitenwereld zo panisch.
-
tsjommer
Insomnia wrote:Kosmos wrote:Die lui die optie 2 kozen in de wat vindt u van TG-poll zijn weer humorloos bezig zeker?
Dat is optie 5, maar maak je niet druk, zij moeten nog ontdekken wat wij allang hebben ontdekt, daarom is de buitenwereld zo panisch.
Optie 5 lijkt mij hier inderdaad ook beter.
-
Kosmos
-
Ik ouwehoeren?
Welnee, nuja de zeldzame grapjes die ik maak... komt omdat ik ooit hofnar was met zo'n belletjesmuts, maar da's al enkele levens terug hoor!
-
tsjommer
Kosmos wrote:Ik ouwehoeren?
Welnee, nuja de zeldzame grapjes die ik maak... komt omdat ik ooit hofnar was met zo'n belletjesmuts, maar da's al enkele levens terug hoor!
Ik ben tenminste blij dat jij er ook geen drol van gelooft.( wezens van ktar geland op aarde...hahaha.)
-
Kosmos
-
tsjommer wrote:Kosmos wrote:Ik ouwehoeren?
Ik ben tenminste blij dat jij er ook geen drol van gelooft.( wezens van ktar geland op aarde...hahaha.)
Nee, bij nader inzien denk ik toch dat de brug vanuit de ruimte bespoten is. De wezens van Ktar voelen zich niet geroepen om op zo'n primitieve planeet te landen...
-
tsjommer
Kosmos wrote:tsjommer wrote:Kosmos wrote:Ik ouwehoeren?
Nee, bij nader inzien denk ik toch dat de brug vanuit de ruimte bespoten is. De wezens van Ktar voelen zich niet geroepen om op zo'n primitieve planeet te landen...
Goh, dat valt me dan toch tegen van die Ktarianen. Zo'n roestige brug bespuiten. Als ze dan toch vanuit de ruimte beginnnen te spuiten dan had ik wel een beter doel kunnen verzinnen. Of...... is dit pas het begin.
-
Jasper Daems
Natuurlijk is die brug vanuit de ruimte bespoten, maar niet omdat wij zo'n nederige planeet zijn, maar gewoon omdat ze op Ktar veel milieuvriendelijker zijn, en ze dit zonder CFK's vanuit hun planeet konden spuiten. Als je hier niet in geloofd dan zul je binnekort wakker worden met een tatoeage op je arm, waarop staat, KTAR bestaat wel, jij onbenul!! Hoe kunnen 15 mensen zeggen dat de Kosmos een ouwehoer is? Willen zij zo graag deze tatoeage?? Denk na!! En smeek om uw stem te mogen wijzigen.
-
tsjommer
Double_D wrote:Natuurlijk is die brug vanuit de ruimte bespoten, maar niet omdat wij zo'n nederige planeet zijn, maar gewoon omdat ze op Ktar veel milieuvriendelijker zijn, en ze dit zonder CFK's vanuit hun planeet konden spuiten. Als je hier niet in geloofd dan zul je binnekort wakker worden met een tatoeage op je arm, waarop staat, KTAR bestaat wel, jij onbenul!! Hoe kunnen 15 mensen zeggen dat de Kosmos een ouwehoer is? Willen zij zo graag deze tatoeage?? Denk na!! En smeek om uw stem te mogen wijzigen.
Helaas ik ben nog niet overtuigt, pas als ik die tatoo op mijn arm heb ben ik bereidt mijn stem te wijzigen. Aangezien dat wel niet zal gebeuren hou ik het bij mijn standpunt. ( Goedemoed ouwehoert en de Ktarianen zijn niet op aarde geland)
-
Jasper Daems
Niet huilen als die tatoo wel op je arm komt, die gaat er niet af met een laserbehandeling. Op Ktar houden ze namelijk niet van half werk. Je bent gewaarschuwd... [img]
images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Helaas ik ben nog niet overtuigt, pas als ik die tatoo op mijn arm heb ben ik bereidt mijn stem te wijzigen. Aangezien dat wel niet zal gebeuren hou ik het bij mijn standpunt. ( Goedemoed ouwehoert en de Ktarianen zijn niet op aarde geland)[/quote]
-
tsjommer
OK bedankt double d. Ik zal niet gaan huilen, maar ik blijf erbij dat die Ktarianen een beter doelwit hadden kunnen nemen. Ik denk daarbij aan; de Arena, de Kuip, de voordeur van die Goedemoed of gewoon het bondsburo. [img]
images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Kosmos
-
tsjommer wrote:OK bedankt double d. Ik zal niet gaan huilen, maar ik blijf erbij dat die Ktarianen een beter doelwit hadden kunnen nemen. Ik denk daarbij aan; de Arena, de Kuip, de voordeur van die Goedemoed of gewoon het bondsburo. [img]
images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik zal het doorgeven...