Hiltex Zeeland Open

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Hanco Elenbaas

Hiltex Zeeland Open

Post by Hanco Elenbaas » Thu Mar 11, 2004 13:22

Provinciale Zeeuwse Courant van 11 maart 2004 wrote:Damtoernooi Goes van ondergang gered
door Koen de Vries

ZOUTELANDE - Het Zeeland Open damtoernooi is gered. Het evenement dat jaarlijks in de zomervakantie gehouden wordt, driegde na vier edities te verdwijnen om dat geen nieuwe hoofdsponsor gevonden kon worden. Het bedrijf Hiltex stapt nu in het gat dat de SNS Bank achterliet.

Toernooidirecteur Aart Walraven uit Zoutelande heeft de grootste moeite gehad om een opvolger van hoofdsponsor SNS Bank te vinden. Uiteindelijk kwam hij tijdens het WK dammen voor vrouwen in Zoutelande, eind vorig jaar, in contact met dammaecenas Pieter Hildering, die het sterke team Hiltex in de erdivisie op de been brengt. De textielfabrikant was bereid als geldschieter voor de vijfde editie te dienen, die van 16 tot en met 21 augustus in Sportpunt Zeeland gehouden wordt. Het toernooi heet nu Hiltex Zeeland Open.

Walraven heeft het deelnemersveld al een eind rond. Zo heeft oud-wereldkampioen Vatchetslav Tsjecholev uit Rusland al toegezegd, evenals Nederlands kampioen Kees Thijssen en Europees kampioen Alexander Schwartzman. Andere toppers zijn de voormalige Rus Wadim Wirny (nu Duitser), de Letten Guntis Valneris en Robert Miezans, Afrikaans kampioen Jean-Marc Ndjofang (Kameroen), de Malinees Diakité, veelvoudig wereldkampioene bij de vrouwen Zoja Golubjeva (Letland), Nederlander Hans Jansen en de Zeeuwse talenten Arjo Kousemaker en Bennie Provoost. Aart Walraven is nog op zoek naar spelers die het veld van zestien kunnen volmaken.

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Thu Mar 11, 2004 17:06

Gelukkig wel. Hebben we ook is wat in Zeeland zou het straks weer niet door gegaan zijn. Wel beter dat er weer een sterk deelnemersveld komt. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Tue Mar 16, 2004 14:31

Zijn er al mensen die zich voor de zwitserse groep hebben opgegeven of van plan zijn om mee te doen?

Dieter

Post by Dieter » Tue Mar 16, 2004 15:52

Ajax-fan wrote:Zijn er al mensen die zich voor de zwitserse groep hebben opgegeven of van plan zijn om mee te doen?
Kan dat al?
graag info over de toernooisite,

Hanco Elenbaas

Aart Walraven

Post by Hanco Elenbaas » Tue Mar 16, 2004 16:13

Je kunt je al opgeven bij Aart Walraven,
E-mailadres:
famwalraven@zeelandnet.nl
Op de Zeelandsite van Ad Bouwens kun je wel wat informatie vinden.
http://www.dammen.nl.vg/

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Thu Mar 18, 2004 14:52

Ja en je kan je nu ook officieel opgeven zag ik op ad bouwens' site. Het adres is http://www.dammen.nl.vg zoals hanco al aangaf

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Aug 15, 2004 01:04

Provinciale Zeeuwse Courant, 21 juli 2004 wrote:Hiltex Zeeland Tournament presenteert sterkste deelnemersveld ooit
Damtoernooi strikt vijf wereldkampioenen
door Rudy Boogert

ZOUTELANDE - Een e-mailtje van Aleksej Tsjizjov: mag ik meedoen aan jullie toernooi? Organisator Aart Walraven keek wel even op z’n neus. Een gezichtsbepalende dammer, veelvoudig wereldkampioen, biedt zichzelf aan op een presenteerblaadje. Dan zeg je toch geen nee. Ook al heb je het geld eigenlijk niet om zijn reis te bekostigen.

Image
Aleksej Roedolfowitsj Tsjizjov

Inventief als altijd paste de organisatie van het Hiltex Zeeland Tournament, het voormalige SNS Zeeland Open, daar een mouw aan. In het Goese bedrijf PWG vond het een persoonlijke sponsor voor Tsjizjov die zijn reis van Moskou naar Goes wilde financieren. Met deze Russische topper heeft het damtoernooi in Goes, dat van 16 tot en met 21 augustus wordt gehouden, alle wereldkampioenen uit de periode 1988-2000 aan de start: Tsjizjov, Valneris en Schwarzman.

Image
Aleksander Mihailowitsj Schwarzman

„Ook Schwarzman heeft zich uit zichzelf aangemeld voor het toernooi“, zegt Walraven. „Ik denk dat dat onze beloning is voor vier jaar investeren in het toernooi. Het heeft in die jaren zo’n naamsbekendheid gekregen onder het nationale en internationale grootmeestersgilde, dat ze zich nu spontaan aanmelden. De eerste jaren moesten we echt zelf de markt op, maar inmiddels hebben we een netwerk opgebouwd.“

Als tegenprestatie voor de gedane moeite zal Tsjizjov woensdagavond 18 augustus een simultaan spelen in de bedrijfskantine van PWG. De 39-jarige Rus neemt voor de tweede keer deel in Goes. In 2001 debuteerde hij. De Middelburger Daaf Kasse zal dat niet licht vergeten. Hij won in de openingsronde van de wereldkampioen, doordat deze door zijn vlag ging. Tsjizjov werd uiteindelijk vierde.

Image
Wjatsjeslaw Iwanowitsj Sjtsjogoljew

Behalve de drie recente kampioenen komt ook Wjatsjeslaw Sjtsjogoljew naar Sportpunt Zeeland. Sjtsjogoljew vocht in de jaren zestig heroïsche tweekampen om de wereldtitel uit met Iser Koeperman. Tweemaal was Sjtsjogoljew de sterkste (1960 en 1964) en tweemaal Koeperman (1961 en 1965). Zoja Golubjeva is de vijfde oud-wereldkampioen in het deelnemersveld. De Letse speelster werd al elf keer wereldkampioen bij de vrouwen. Vorig jaar werd ze op het WK in Zoutelande tweede achter Olga Kamychleeva.

Image
Guntis Valneris, rechts Zoja Goloebjewa

Prijzengeld

Apetrots is Walraven op het ijzersterke deelnemersveld. Met een gemiddelde rating van 1466 punten geeft het Hiltex Zeeland Tournament de gerenommeerde toernooien in Bunschoten-Spakenburg (1427), Den Haag (1414) en Nijmegen (1434) het nakijken. De magnetische aantrekkingskracht wordt versterkt door het prijzengeld dat in vergelijking met vorig jaar met 63 procent is gestegen: van 2050 euro naar 3350 euro. En dan te bedenken dat Walraven vier maanden geleden vreesde dat de lustrumeditie niet gehaald zou worden.

Na vier jaren beëindigde SNS het contract met het toernooi. „Binnen het Zeeuwse bedrijfsleven was er niemand te vinden die het toernooi met een substantieel bedrag wilde dragen. Toen heb ik wel ’s gedacht, dat er geen vijfde editie zou komen. Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met Pieter Hildering, de vice-president van het de werelddambond (FMJD). Hij had me ooit gezegd: ’als het niet lukt, bel me maar’. Vooraf weet je ook niet wat daar uitkomt.“

Image
Sponsor Pieter Hildering

Het bleek een gouden telefoontje. Hildering koppelde zijn bedrijf Hiltex uit Assendelft voor twee jaar aan het Zeeuwse toernooi, dat meteen gered was van een vroegtijdig einde. Volgens Walraven sprak het innovatieve karakter van het toernooi Hildering bijzonder aan. Het verschil met andere zomertoernooien is dat in Goes naast een Zwitserse groep met een invitatiegroep wordt gewerkt. Binnen de invitatiegroep wordt al jaren geëxperimenteerd met speelschema’s, speeltijd en puntentelling. Ook dit jaar zijn er weer enkele nieuwtjes in de toernooiformat geweven. De twee groepen van acht spelers, die op de finaledag de aan elkaar gekoppeld worden (nummers één tegen elkaar, nummers twee tegen elkaar, etc) werden vorig jaar ook al gehanteerd. Het plusremise-systeem is nu echter verfijnd, „omdat we afwillen van die barrages.“

Image
Aart Walraven met de burgemeester van Zoutelande
tijdens de opening van het dames-NK 2002

In concreto: bij gelijk eindigen in de groepseindstand wint de speler met de meeste plusremises. Is ook dat saldo gelijk, dan wordt alsnog een barrage gespeeld met slechts tweeënhalve minuut bedenktijd. Eindigt ook die partij gelijk, dan wint de speler met de laagste rating.

Indeling. Groep A: Alexander Schwarzman (Rus, 1552), Guntis Valneris (Let, 1550), Erno Prosman (Ned, 1528), Wjatsjeslav Sjtsjogoljew (Rus, 1480), Jean Marc Ndjofang (Kam, 1443), Marino Barkel (Ned, 1418), Nina Hoekman (Ned, 1395), Bennie Provoost (Ned, 1366).

Groep B: Alexei Tsjizjov (Rus, 1602), Vadim Virny (Dui, 1560), Kees Thijssen (Ned, 1511), Ron Heusdens (Ned, 1487), Zoja Golubjeva (Let, 1449), Robert Misans (Let, 1434), Daouda Diakite (Mal, 1395), Arjo Kousemaker (Ned, 1285).
Meer op:
http://people.zeelandnet.nl/adbouwens/5 ... dOpen.html

dankzij onze verslaggever

Image
Adriaan Antonie Bouwens
Provinciale Zeeuwse Courant, 14 augustus 2004 wrote:Nederlands kampioen begint met bescheiden ambities aan damtoernooi Goes
Thijssen moet afmaker worden

door Jasper Harthoorn

GOES - Kees Thijssen maakt zijn borst nat voor het Hiltex Zeeland Tournament. Op het sterk bezette damtoernooi in Goes, dat maandag in Sportpunt Zeeland van start gaat, rekent de tweevoudig Nederlands kampioen zichzelf niet tot de favorieten. „Er doen vijf wereldkampioenen mee. Het deelnemersveld is dus ijzersterk. Eerst maar eens kijken hoe ik de poulewedstrijden doorkom.“.

Image
Kees Thijssen in de slag met Alfons Ottink,
Den Haag 2003

Thijssen [28], die het toernooi al eens won en ook nog eens tweede werd, speelt graag in Zeeland. „Het is een leuk, maar ook zwaar toernooi om te spelen. Er worden vaak twee wedstrijden per dag gespeeld, wat neerkomt op acht á negen uur dammen. Vorig jaar was het daarbij ook nog eens gigantisch heet. Maar ik heb er weer zin in om te komen spelen.“

Vooral het sterke deelnemersveld van dit jaar spreekt de huidige Nederlands kampioen dammen aan. Met Alexei Tsjizjov, Alexander Schwarzman en Guntis Valneris staat de absolute wereldtop aan de start. Daarom zal Thijssen niet snel kiezen voor aanvallend spel.

„Ik plan zorgvuldig waar ik mijn punten kan halen. Tegen de mindere dammers, voor zover je van minderen kunt spreken, zal ik voor de winst gaan. Maar tegen mannen als Tsjizjov hoef je natuurlijk niet per se te winnen. Je moet je punten juist pakken tegen anderen. Tegen de echte zwaargewichten speel ik behoudender, maar wel met het oog op eventuele winstkansen.“

De dammer liet het toernooi in Brunssum, waar vandaag de laatste ronde wordt gespeeld, schieten.

„Het deelnemersveld was daar zo zwak, dat ik het geen uitdaging vond om mee te doen. In dat toernooi kan ik eigenlijk alleen maar verliezen, ieder verloren punt verslechtert mijn rating.“

Door en door

In plaats daarvan bereidt Thijssen zich voor op het toernooi in Goes, dat maandag om 14.30 uur geopend wordt. „Ik analyseer al mijn partijen die ik deze zomer speelde. Daarnaast houd ik ook mijn tegenstanders in de gaten, maar het damwereldje is klein. De meeste tegenstanders ken ik door en door.“ Op het Zeeland Tournament wordt gewerkt met het plusremise-systeem. Dat wil zeggen dat degene die bij een remise meer stenen op het bord heeft dan de tegenstander een plusje krijgt. Bij een gelijke eindstand bepaalt het aantal plusjes wie er hoger eindigt. De puntentelling is ingevoerd om het hoge aantal remises in het topdammen te verminderen.

Thijssen vindt dit soort maatregelen alleen maar goed, al mag het van hem nog wel wat extremer. „In een toernooi in Delft krijgt de speler die er in geval van remise het best voorstaat een halfpunt extra. Het belangrijkst is dat er wat aan al die remises wordt gedaan. Als je nu een voordeeltje pakt, is dat lang niet genoeg voor de winst. Bij een puntentelling waar je bij een gunstige remise anderhalf punt krijgt, heb je toch een stok achter de deur.“

Thijssen ziet het binnenslepen van een remise uit een geslagen stelling niet als een charme van het spel. „Ik vind dat de betere dammer moet worden beloond. Als ik bijvoorbeeld drie dammen op het bord heb staan en mijn tegenstander maar één, dan wordt het toch remise omdat ik die ene dam niet kan pakken. Bovendien heb ik het idee dat er dammers rondlopen die minder kwaliteiten hebben, maar toch vaak voor remise kunnen gaan omdat ze ergens nog een opening zien.“

Tijdnood

Het is niet vreemd dat Thijssen de remiseregels liever anders ziet. Hij heeft namelijk vaak moeite partijen te beslissen.

„Ik kan een goede opening spelen en krijg mijn stenen vaak in een goede stelling. Maar bij het technische deel van het dammen loop ik nog te vaak punten mis. Dan moet elke zet perfect zijn en kom ik vaak in tijdnood, waardoor ik mijn hoofd verlies. Vaak zien tegenstanders dan nog kans een remise uit het vuur te slepen. Ik speel vaak met het idee dat ik een goede stelling op het laatst toch wel weer zal verpesten. Daarom moet ik er hard aan werken om in de eindfase mentaal sterker te worden. Want als ik meer een afmaker word, kan ik doorstoten naar de topdrie van de wereld.“

Meer over Hiltex Zeeland Open op:
http://www.adbouwens.nl/HILTEX04.html

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Aug 15, 2004 01:11

Image
Slawa Sjtsjogoljew
De wereldkampioen van 1960 en 1964 is een van de grote attracties tijdens
Hiltex Zeeland Open van 16 t/m 21 augustus in Goes

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image Image ImageImageImage
ImageImage
Image
Image
Image
Image

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Aug 15, 2004 01:19

Zwitserse groep Zeeland Open :
Deelnemers Zwitserse groep: Nat.rating (per 1/7/04):
1.Cees de Jonge Oost Souburg 1036
2.Jos de Wild Zierikzee 1014
3.Jan Terpstra Leeuwarden 1007
4.Thomas Wielaard Pijnacker 1046
5.Wim Bennink Eibergen 886
6.Willem Koppejan 's-Gravenpolder 1103
7.Jan Baaijens Kapelle 924
8.Johannes de Vast Bergambacht 922
9.Linda Schnieders Delft 1155
10.Gert Bosker Assen 1251
11.Jaap de Jonge Middelburg 1126
12.Johan Tilroe Goes ----
13.Arjan Janse Goes ----
14.Martijn Rentmeester 's-Gravenpolder 1093
15.Rianka Rentmeester 's-Gravenpolder 1017
16.Frans Blaas Oostkapelle 972
17.Jan van de Weteringh Stavenisse 1142
18.Barbara Graas Wormerveer 1072
19.Theo Meurs Culemborg 1018
20.Pim Meurs Culemborg, 1312
21.Martin de Wolf Tilburg 1115
22.Leonie de Graag Goes 794
23.Jan Kok 's-Gravenhage 1235
24.Rene Dusebout Hoogerheide 1022
25.Harry Clasquin Capelle a.d.IJssel 1230
26.Kees Oste Dordrecht 781
27.Piet Bakelaar Den Burg 1145
28.Gerbrand Hessing Westerhaar 1171
29.Maikel Palmans Hoogeveen 1278
30.Cees van Eenennaam Ritthem ----
31.Cees Kentie Bergambacht 1004
32.Andy Damen Maastricht 1108
33.Ed Holstvoogd Delft 1239
34.Valerij Kudriavcev Lithouwen 1338 (2186-848)
35.Adriaan Groenendijk Rotterdam 977
36.Arie Stehouwer Apeldoorn 991
37.Erwin Heslinga Leeuwarden 1244
38.Flaubert Ndonzi Kameroen 1479
39.Ruud van Drunen Rotterdam 1194
40.Katharinus Posthumus Oosterwolde 1164
41.Wim Verschoor Oudenbosch 1107
42.Anko Baksoellah Den Haag 1152
43.Daouda Souman Rotterdam 1165
44.Niels Roelofsen/Jaap de Jonge 894 voor een even aantal.
INSCHRIJVING GESLOTEN !!!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Aug 17, 2004 13:43

Provinciale Zeeuwse Courant, dinsdag 17 augustus 2004:

Kasimdhzanov doet eerste zetten op Goese Hiltex Zeeland Open
Topschaker opent damtoernooi
door Koen de Vries

GOES - De organisatie van het Goese Hiltex Zeeland Open damtoernooi zorgde gisteren voor een originele opening. Na de gebruikelijke toespraken verrichtte wereldkampioen schaken Rustam Kasimdhzanov de openingszet op het bord van twee voormalig wereldkampioenen dammen, de Russen Alexander Schwarzman en Vjatsjetlav Tsjegolew.

Image
Rustam Kasimdhzanov verricht de eerste zet bij de partij tussen de voormalige wereldkampioenen Alexander Schwarzman (links) en Vjatsjeslav Tsjegolew. foto Willem Mieras ©

Toernooidirecteur Aart Walraven zag vorige week zijn kans schoon tijdens het Hogeschool Zeeland schaaktoernooi, waar Rustam Kasimdhzanov als gloednieuwe wereldkampioen in actie kwam. Hij legde de Oezbeek vast voor de opening, die hij samen met hoofdsponsor Pieter Hildering en de Goese burgemeester Van der Zaag verrichtte. Voorafgaand aan de opening had Kasimdhzanov nog een informeel babbeltje met de liefst vijf voormalige wereldkampioenen dammen die in het Goese Sportpunt Zeeland in actie komen.

Dat kon in het Russisch, omdat ze allen uit het Russisch taalgebied afkomstig zijn: naast Schwarzman en Tsjegolew zijn dat hun landgenoot Tsjizov, de Let Valneris en de Letse Golubjeva.

Verbaasd

Kasimdhzanov was verrast dat de dammers met z’n allen gezellig om één tafeltje gingen zitten. ,,Bij het schaken zou zoiets nooit kunnen’’, sprak hij verbaasd. ,,Ik heb het idee dat dammers zachtmoediger zijn dan schakers.“

Ook speelde de wereldkampioen schaken een potje dammen met Alexei Tsjizov, die zich binnenkort gaat voorbereiden op de tweekamp om de wereldtitel tegen de Rus Georgiev.

Hilariteit

Gesouffleerd door veteraan Tsjegolew wist de schaker de dammer op remise te houden, tot grote hilariteit van de omstanders. Tsjegolew (63) bevindt zich overigens op bekend terrein. In 1960 speelde hij als kampioen van Rusland een ronde voor het wereldkampioenschap in Goes. Na een toernee door Nederland, waarbij ook Vlissingen werd aangedaan, schreef hij de titel op zijn naam.

Het Zeeland Open is in twee categorieën verdeeld. In de hoofdgroep spelen zestien dammers die in twee poules zijn ingedeeld. Naast de vijf voormalige wereldkampioenen zijn dat onder anderen Nederlands kampioen Kees Thijssen en de Zeeuwen Bennie Provoost en Arjo Kousemaker.

Zij moeten hopen dat ze in dit sterke veld geen kanonnenvoer zullen zijn. Daarnaast is er de Zwitserse groep waarin 36 spelers elkaar treffen. De computer bepaalt hier na elke ronde wie tegen wie speelt.

Naast een groot aantal Nederlanders zijn hier ook een Litouwer, een speler uit Kameroen (hij stond zondag plotseling op Schiphol) en een speler uit Mongolië.

De eerste ronde begon met een regelrechte sensatie. Bennie Provoost uit Aagtekerke, op papier veruit de zwakste speler van poule 1, zag kans met de zwarte schijven Jean-Marc Ndjofang te verslaan.

De overige wedstrijden in deze poule eindigden in remise. In poule 2 zorgde Alexei Tsjizov voor de enige zege. Hij versloeg met wit Ron Heusdens.

Uitslagen en andere informatie op http://www.adbouwens.nl/HILTEX04.html

Image
Adriaan Antonie Bouwens

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Aug 17, 2004 16:14

http://www.adbouwens.nl/HILTEX04.html

a. 1e ronde maandag 16 augustus 2004
GROEP 1
A.Schwarzman - V.Tsjegolew 1-1
G.Valneris - E.Prosman 1-1 voordeelremise Valneris
J.Ndjofang - B.Provoost 0-2
M.Barkel - N.Hoekman 1-1 voordeelremise Hoekman

Image
Openingszet Ndjofang - Provoost door burgemeester Van der Zaag uit
Goes, die Provoost zou winnen.

Stand na 1 ronde:
1. B.Provoost 1-2
2/7. rest 1-1 m.u.v.
8. J.Ndjofang 1-0

GROEP 2
V.Tsjizow - R.Heusdens 2-0
W.Wirny - K.Thijsen 1-1
Z.Golubeva - A.Kousemaker 1-1
R.Misans - D.Diakite 1-1
Stand na 1 ronde:
1. V.Tsjizow 1-2
2/7. rest 1-1 m.u.v.
8. R.Heusdens 1-0

Zwitserse groep:
Kees de Jon ge - Erwin Heslinga 0-2
Flaubert Ndonzi - Arjan Janse 2-0
Andy Damen - Jan Terpstra 2-0
Piet Bakelaar - Johan Tilroe 2-0
Valerij Kudriavcev - Jan van de Weteringh 1-1
Ruud van Drunen - Martijn Rentmeester 2-0
Adriaan Groenendijk - Thomas Wielaard 1-1
Katherinus Posthumus - Cees Kentie 1-1
Jan Kok - Frans Blaas 1-1
Arie Stehouwer - Martin de Wolf 1-1
Leonie de Graag - Wim Verschoor 0-2
Daouda Souman - Kees Oste 2-0
Linda Schnieders - Cees van Eenennaam 2-0
Ed Holstvoogd - Jaap de Jonge 2-0
Barabra Graas - Niels Roelofsen 1-1
Jos de Wild - Maikel Palmans 0-2
Gert Bosker - Rianka Rentmeester 2-0
Anko Baksoellah - Wim Bennink 2-0
Jan Baaijens - Harry Clasquin 0-2
Ganbaatar Gamjargal - Wim Koppejan 2-0
Gerbrand Hessing - Johan de Vast 2-0
Theo Meurs - Wouter de Leeuw 2-0
Rene Dusebout - Pim Meurs 0-2

c.De notaties
Schwarzman,A.- Tsjegolew,V. 1-1 16-08-2004 1.58/1.45 Hiltex 2004
1.32-28 19-23 2.28x19 14x23 3.37-32 10-14 4.35-30 20-25 5.33-29 17-21
6.40-35 11-17 7.42-37 14-20 8.47-42 6-11 9.31-26 1- 6 10.44-40 5-10
11.50-44 21-27 12.32x21 16x27 13.37-32 11-16 14.32x21 16x27 15.41-37 7-11
16.46-41 2- 7 17.37-32 11-16 18.32x21 16x27 19.38-33 6-11 20.42-37 10-14
21.30-24 4-10 22.33-28 23x32 23.37x28 18-23 24.28x19 14x23 25.29x18 13x22
26.43-38 20x29 27.34x23 10-14 28.39-34 8-13 29.23-18 12x23 30.38-32 27x38
31.34-30 25x34 32.40x27 7-12 33.27-21 13-18 34.44-39 9-13 35.41-37 38-42
36.21-16 42x31 37.26x37 14-19 38.16x 7 12x 1 39.37-32 19-23 40.39-33 3- 8
41.45-40 17-22 42.48-43 8-12 43.43-38 1- 7 44.49-43 7-11 45.32-28 23x32
46.38x27 22x31 47.36x27 13-19 48.43-38 11-17 49.27-22 17x39 50.40-34 39x30
51.35x22

Valneris,G.- Prosman,E. 1-1 16-08-2004 2.24/2.24 Hiltex 2004 (voordeelremise Valneris)
1.31-26 17-21 2.26x17 11x22 3.37-31 6-11 4.41-37 12-17 5.46-41 8-12
6.31-27 22x31 7.36x27 2- 8 8.41-36 19-23 9.37-31 20-24 10.42-37 14-19
11.33-28 1- 6 12.39-33 17-22 13.28x17 11x22 14.44-39 10-14 15.34-30 12-17
16.48-42 7-11 17.50-44 14-20 18.30-25 8-12 19.25x14 9x20 20.33-29 24x33
21.38x29 23x34 22.40x29 19-23 23.44-40 23x34 24.40x29 20-24 25.29x20 15x24
26.43-38 3- 8 27.49-44 17-21 28.31-26 22x31 29.26x17 11x22 30.37x26 24-30
31.35x24 22-28 32.32x23 18x20 33.36-31 5-10 34.42-37 10-14 35.37-32 14-19
36.45-40 12-18 37.40-34 4-10 38.38-33 8-12 39.32-28 10-15 40.34-29 19-24
41.39-34 13-19 42.31-27 20-25 43.29x20 15x24 44.34-29 12-17 45.29x20 25x14
46.44-39 18-23 47.28-22 17x28 48.33x22 19-24 49.22-17 23-29 50.17-12 24-30
51.12- 8 14-20 52. 8- 2 29-34 53. 2x35 34x43 54.47-42 16-21 55.26x17 43-49
56.27-22 49-16 57.35- 2 16-43 58.22-18 43-48 59.42-38 48-26 60.18-12 20-24
61. 2x35 6-11 62.17x 6 26x 3 63.35-19 3-21 64.38-33 21-27 65. 6- 1

Image

Ndjofang,J.- Provoost,B. 0-2 16-08-2004 2.21/2.11 Hiltex 2004
1.33-29 17-22 2.39-33 11-17 3.44-39 6-11 4.50-44 1- 6 5.31-26 16-21
6.32-28 19-23 7.28x19 14x23 8.35-30 10-14 9.30-24 5-10 10.33-28 22x33
11.39x19 14x23 12.37-32 11-16 13.41-37 7-11 14.46-41 21-27 15.32x21 16x27
16.43-39 20-25 17.48-43 17-21 18.26x17 12x21 19.38-32 27x38 20.43x32 21-26
21.36-31 11-17 22.31-27 6-11 23.49-43 9-14 24.43-38 14-20 25.24-19 13x33
26.39x19 17-22 27.41-36 22x31 28.36x27 3- 9 29.38-33 9-13 30.42-38 13x24
31.44-39 18-23 32.47-42 10-14 33.33-28 14-19 34.39-33 24-30 35.27-22 30x39
36.33x44 20-24 37.40-34 11-16 38.38-33 8-13 39.33-29 24x33 40.28x39 15-20
41.32-27 2- 8 42.22-17 8-12 43.17x 8 13x 2 44.42-38 4- 9 45.37-32 2- 8
46.38-33 8-12 47.33-28 9-13 48.39-33 20-24 49.44-40 12-18 50.34-29 23x34
51.40x20 25x14 52.33-29 14-20 53.45-40 20-25 54.40-34 19-24 55.29x20 25x14
56.34-30 14-19 57.30-25 19-24 58.28-23 18x29 59.32-28 29-34 60.28-23 24-29

Barkel,M.- Hoekman,N. 1-1 16-08-2004 2.08/2.10 Hiltex 2004 (voordeelremise Hoekman)
1.32-28 18-22 2.37-32 12-18 3.41-37 7-12 4.34-29 1- 7 5.46-41 19-23
6.28x19 14x34 7.39x30 17-21 8.31-27 22x31 9.37x17 11x22 10.36-31 16-21
11.32-27 21x32 12.38x27 13-19 13.44-39 19-23 14.50-44 10-14 15.42-38 14-19
16.38-32 5-10 17.43-38 10-14 18.31-26 22x31 19.26x37 7-11 20.49-43 11-17
21.39-34 17-22 22.44-39 9-13 23.30-25 22-27 24.32x21 23-28 25.33x22 18x16
26.39-33 6-11 27.34-30 12-18 28.40-34 11-17 29.45-40 17-22 30.34-29 19-23
31.40-34 4- 9 32.48-42 14-19 33.25x14 9x20 34.37-32 3- 9 35.42-37 22-27
36.32x21 16x27 37.37-32 20-25 38.32x21 23-28 39.33x22 18x16 40.43-39 19-23
41.29x18 13x22 42.41-37 9-14 43.47-41 8-13 44.41-36 2- 8 45.39-33 14-19
46.37-31 8-12 47.38-32 12-17 48.31-26 16-21 49.36-31 13-18 50.31-27 22x31
51.26x37 15-20 52.37-31 18-22 53.31-26 22-27 54.32-28 27-32 55.28x37 21-27
56.33-28 27-31 57.37-32 31-36 58.32-27 36-41 59.28-23 19x28 60.27-22 17-21
61.26x17 41-47 62.22x33 47x45 63.30-24 20x29 64.35-30 25x34

Tsjizjow,A.- Heusdens,R. 2-0 16-08-2004 1.39/1.59 Hiltex 2004
1.34-29 19-23 2.33-28 23x34 3.39x30 18-23 4.28x19 14x23 5.38-33 12-18
6.42-38 7-12 7.44-39 10-14 8.40-34 14-19 9.50-44 5-10 10.30-25 10-14
11.44-40 1- 7 12.47-42 17-22 13.34-29 23x34 14.40x29 20-24 15.29x20 15x24
16.45-40 19-23 17.49-44 22-27 18.31x22 18x27 19.32x21 16x27 20.40-34 14-19
21.34-29 23x34 22.39x30 13-18 23.44-39 11-17 24.33-28 9-13 25.37-31 17-22
26.28x17 12x21 27.31x22 18x27 28.39-34 13-18 29.41-37 8-13 30.37-31 7-12
31.31x22 18x27 32.38-33 4-10 33.43-38 12-18 34.46-41 6-11 35.41-37 2- 8
36.34-29 10-15 37.29x20 15x24 38.33-29 24x33 39.38x29 3- 9 40.30-24 19x30
41.35x24 9-14 42.37-31 27-32 43.31-27 32-38 44.27x 7 38x47 45. 7- 1 18-22
46. 1-23 14-20 47.24x15 47x24 48.23-18 22-28 49.18x 9

Wirny,V.- Thijssen,K. 1-1 16-08-2004 1.24/0.40 Hiltex 2004
1.32-28 17-22 2.28x17 11x22 3.37-32 6-11 4.34-30 12-17 5.30-25 7-12
6.41-37 2- 7 7.46-41 1- 6 8.40-34 19-23 9.34-30 14-19 10.25x14 9x20
11.30-25 19-24 12.25x14 10x19 13.31-27 22x31 14.36x27 17-22 15.41-36 22x31
16.36x27 11-17 17.33-28 7-11 18.47-41 17-22 19.28x17 11x31 20.37x26 4- 9
21.32-27 12-17 22.38-32 8-12 23.43-38 5-10 24.39-33 24-29 25.33x24 19x30
26.35x24 23-28 27.32x23 18x20 28.44-39 3- 8 29.49-43 17-21 30.26x17 12x32
31.38x27 6-11 32.43-38 11-17 33.38-32 13-18 34.42-38 8-13 35.50-44 18-22
36.27x18 13x22 37.38-33 9-13 38.33-28 22x33 39.39x28 13-18 40.48-43 10-14
41.41-37 14-19 42.43-39 20-24 43.45-40 15-20 44.40-34 20-25 45.37-31 24-29
46.34x21 16x38 47.39-33 38x29 48.28-22 29-33 49.22-17 33-38 50.17-12 38-42
51.31-27 42-47

Golubeva,Z.- Kousemaker,A. 1-1 16-08-2004 2.24/2.12 Hiltex 2004
1.32-28 17-22 2.28x17 11x22 3.37-32 6-11 4.31-26 19-23 5.41-37 14-19
6.46-41 12-17 7.34-29 23x34 8.40x29 8-12 9.32-28 1- 6 10.37-32 3- 8
11.45-40 10-14 12.40-34 5-10 13.42-37 19-23 14.28x19 14x23 15.32-28 23x32
16.37x28 13-19 17.48-42 16-21 18.44-40 20-24 19.29x20 15x24 20.34-29 9-13
21.29x20 19-23 22.28x19 13x15 23.50-44 21-27 24.40-34 10-14 25.35-30 18-23
26.30-25 12-18 27.34-29 23x34 28.39x30 8-13 29.44-40 13-19 30.30-24 19x30
31.25x34 18-23 32.41-37 7-12 33.40-35 23-28 34.43-39 2- 8 35.34-30 14-19
36.39-34 28x39 37.34x43 19-23 38.38-33 4- 9 39.43-39 9-14 40.39-34 8-13
41.42-38 13-19 42.33-29 23-28 43.37-31 12-18 44.29-24 19-23 45.30-25 14-19
46.24x13 18x 9 47.35-30 11-16 48.30-24 6-11 49.49-43 28-32 50.47-41 9-14
51.24-19 23-28 52.19x10 15x 4 53.25-20 28-33 54.38x29 16-21 55.41-37 32x41
56.36x47 27x36 57.29-23 22-27 58.23-18 11-16 59.18-13 27-32

Misans,R.- Diakite,D. 1-1 16-08-2004 1.25/1.54 Hiltex 2004
1.33-29 19-23 2.35-30 14-19 3.40-35 10-14 4.30-25 20-24 5.29x20 15x24
6.45-40 5-10 7.34-30 17-21 8.50-45 21-26 9.39-33 24-29 10.33x24 23-28
11.32x23 18x20 12.44-39 12-18 13.38-33 7-12 14.39-34 1- 7 15.42-38 10-15
16.47-42 18-23 17.49-44 12-18 18.31-27 8-12 19.34-29 23x34 20.40x29 18-22
21.27x18 12x34 22.30x39 13-18 23.44-40 9-13 24.35-30 4- 9 25.39-34 7-12
26.37-31 26x37 27.41x32 2- 7 28.46-41 20-24 29.40-35 18-23 30.42-37 16-21
31.34-29 23x34 32.30x39 21-26 33.32-28 12-18 34.39-34 18-23 35.45-40 23x32
36.37x28 7-12 37.34-30 13-18 38.40-34 18-23 39.48-42 23x32 40.38x27 26-31
41.42-38 31x22 42.33-29 24x42 43.41-37 42x31 44.36x16 19-23 45.34-29 23x34
46.30x39 14-19 47.43-38 19-23 48.38-32 15-20 49.25x14 9x20 50.32-27 23-28
51.35-30 3- 9 52.30-25 20-24 53.27-22 28x17 54.16-11 9-13 55.11x22 6-11
56.39-33 13-19 57.33-28 24-29 58.25-20 29-34 59.20-15 34-40 60.15-10 40-44
61.10- 4 44-49 62. 4-18

a. 2e ronde dinsdag 17 augustus 2004 09:30
GROEP 1
E.Prosman - A.Schwarzman 1-1 Voordeel remise Schwarzman
V.Tsjegolew - G.Valneris 1-1
N.Hoekman - J.Ndjofang 0-2
B.Provoost - M.Barkel 1-1
Stand na 2 ronden:
1.Provoost 2-3
rest 2-2 m.u.v.
8.Hoekman 2-1

GROEP 2
K.Thijssen - A.Tsjizow 1-1
R.Heusdens - W.Wirny 1-1 Voordeel remise Heusdens
D.Diakite - Z.Golubeva 2-0
A.Kousemaker - R.Misans 0-2
Stand na 2 ronden:
1.Tsjizov, Rmisans en Diakite 2-3
4.Wirny en Thijssen 2-2
6.Heusdens, Golubjeva en Kousemaker 2-1

Zwitserse groep:
Cees Kentie - Piet Bakelaar 1-1
Harry Clasquin - Anko Bakelaar 2-0
Erwin Heslinga - Gert Bosker 1-1
Pim Meurs - Andy Damen 1-1
Maikel Palmans - Ruud van Drunen 1-1
Wim Verschoor - Ganbaatar Gamjargal 0-2
Gerbrand Hessing - Ed Holstvoogd 1-1
Theo Meurs - Flaubert Ndonzi 0-2
Lind Schnieders - Daouda Souman 0-2
Frans Blaas - Jan Baaijens 0-2
Jan van de Weteringh - Barbara Graas 2-0
Jan de Jonge - Adriaan Gronendijk 0-2
Thomas Wielaard - Jan Kok 0-2
Martin de Wolf - Valerij Kudriavcev 0-2
Arie Stehouwer - Katharinus Posthumus 1-1
Wim Bennink - Rene Dusebout 0-2
Cees van Eenennaam - Leonie de Graag 0-2
Arjan Janse - Kees de Jonge 0-2
Jaap de Jonge - Jos de Wild 2-0
Wim Koppejan - Kees Oste 2-0
Martijn Rentmeester - Rianka Rentmeester 1-1
Jan Terpstra - Johan Tilroe 2-0
Jan Poppe - Johan de Vast 0-2

Stand aan kop na 2 ronden:
1. Clasquin, Ndonzi, Souman en Ganjargal 2-4
5. Bosker, v.d.Weteringh, P.Meurs, Kok,
Bakelaar, Hessing, Palmans, Damen,
Holstvoogd, Kudriavcev, Groenendijk,
Heslinga, v.Drunen, allen 2-3

a. 3e ronde dinsdag 17 augustus 2004 15:00 uur
GROEP 1
A.Schwarzman - G.Valneris
E.Prosman - V.Tsjegolew
J.Ndjofang - M.Barkel
B.Provoost - N.Hoekman

GROEP 2
A.Tsjizov - W.Wirny
K.Thijssen - R.Heusdens
Z.Golubeva - R.Misans
A.Kousemaker - D.Diakite

Zwitserse groep:
D.Souman - H.Clasquin
F.Ndonzi - G.Ganjargal
L.de GRaag - A.Damen
P.Bakelaar - E.Heslinga
J.Kok - G.Hessing
A.Groenendijk - E.Holstvoogd
M.Palmans - P.Meurs
G.Bosker - V.Kudriavcev
R.van Drunen - J.van de Weteringh
J.de Vast - W.Verschoor
K.de Jonge - C.Kentie
J.Baaijens - R.Dusebout
K.Posthumus - J.Terpstra
A.Baksoellah - A.Stehouwer
W.Koppejan - L.Schnieders
J.de Jonge - T.Meurs
J.Poppe - T.Wielaard
R.Rentmeester - F.Blaas
B.Graas - M.de Wolf
N.Roelofsen - M.Rentmeester
A.Janse - C.van Eenennaam
K.Oste -W.Bennink
J.Tilroe - J.de Wild
Last edited by Hanco Elenbaas on Tue Aug 17, 2004 19:49, edited 1 time in total.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Aug 17, 2004 19:43

De notaties van de partijen uit de tweede ronde van de hoofdgroepen

Prosman,E- Schwarzman,A. 1-1 17-08-2004 2.28/2.30 Hiltex 2004 (voordeelremise Schwarzman)
1.32-28 17-22 2.28x17 12x21 3.35-30 20-25 4.40-35 15-20 5.45-40 20-24
6.33-29 24x33 7.39x28 11-17 8.44-39 18-22 9.49-44 22x33 10.39x28 13-18
11.44-39 18-22 12.38-33 14-20 13.42-38 20-24 14.50-45 7-12 15.37-32 10-14
16.41-37 24-29 17.33x13 22x44 18.40x49 9x18 19.32-28 1- 7 20.38-33 5-10
21.37-32 7-11 22.43-38 3- 9 23.49-43 9-13 24.30-24 18-23 25.28x19 14x23
26.31-27 21-26 27.47-42 4- 9 28.43-39 17-21 29.46-41 12-18 30.41-37 8-12
31.27-22 18x27 32.33-28 2- 8 33.28x19 9-14 34.39-33 14x23 35.33-28 11-17
36.28x19 17-22 37.48-43 12-17 38.36-31 27x36 39.32-27 21x41 40.42-37 41x32
41.38x 9 36-41 42. 9- 4 41-46 43. 4x15 46x 5 44.43-38 26-31 45.24-19 5x30
46.35x24 31-37 47.24-19 37-41 48.19-14 41-47 49.14-10 8-13 50.45-40 13-19
51.40-34 19-24 52.15x11 6x17 53.10- 5 17-21 54. 5-37 21-26 55.37-48 47-24
56.48-37 24-35 57.34-29 35-13 58.37-32 26-31 59.32-28 31-36 60.28-37 13- 8
61.37-28 8-30 62.28-32 30-13 63.32-37 13- 8 64.37-28 16-21 65.28-32 21-26
66.32-28 8-13 67.28-37 13-35 68.37-28 35-13 69.28-32 13- 2 70.32-28 2-13
71.28-32 13-22 72.29-24 22-33 73.24-19 33-22 74.19-14 22- 4 75.32-19 26-31
76.19-32 25-30 77.32-43 30-35 78.43-48 36-41 79.48x26 41-46

Tsjegolew.V.- Valneris,G. 1-1 17-08-2004 2.29/2.29 Hiltex 2004
1.33-28 20-25 2.32-27 19-23 3.28x19 14x23 4.39-33 10-14 5.44-39 14-20
6.37-32 5-10 7.41-37 13-19 8.49-44 10-14 9.46-41 17-22 10.33-28 22x33
11.39x28 8-13 12.44-39 20-24 13.39-33 14-20 14.43-39 2- 8 15.48-43 4-10
16.27-22 18x27 17.31x22 10-14 18.34-29 23x34 19.40x29 24-30 20.35x24 19x30
21.50-44 30-35 22.36-31 14-19 23.39-34 12-17 24.41-36 7-12 25.43-39 20-24
26.29x20 25x14 27.45-40 14-20 28.34-29 20-25 29.40-34 9-14 30.29-23 14-20
31.23x14 20x 9 32.31-26 13-19 33.33-29 8-13 34.38-33 9-14 35.42-38 14-20
36.47-42 20-24 37.29x20 25x14 38.33-29 14-20 39.28-23 19x28 40.22x33 12-18
41.32-28 17-22 42.28x17 11x22 43.37-32 6-11 44.32-27 22x31 45.36x27 11-17
46.33-28 3- 9 47.38-33 18-22 48.27x18 13x22 49.28-23 1- 7 50.23-19 20-24
51.19x30 35x24 52.29x20 15x24 53.34-29 24-30 54.44-40 30-35 55.29-23 35x44
56.39x50 22-27 57.33-29 27-32 58.23-18 16-21 59.29-24 21-27 60.24-19 17-21
61.26x17 27-31 62.19-13 9-14 63.13- 8 32-37 64. 8- 3 37x48 65. 3x25 31-37
66.17-12 7-11 67.50-44 11-17 68.12x21 37-41 69.21-16 41-46 70.44-40 48-26
71.18-13 46-41 72.13- 9 41-36 73. 9- 3 36-18 74.40-35

Hoekman,N.- Ndjofang,J. 0-2 17-08-2004 2.00/1.56 Hiltex 2004
1.34-29 18-22 2.40-34 12-18 3.45-40 7-12 4.50-45 1- 7 5.31-26 16-21
6.32-28 19-23 7.28x19 14x23 8.35-30 10-14 9.30-24 5-10 10.37-31 20-25
11.24-20 15x24 12.29x20 14-19 13.20-15 10-14 14.40-35 11-16 15.34-30 25x34
16.39x30 7-11 17.44-39 22-28 18.33x22 18x27 19.31x22 17x28 20.26x17 11x22
21.45-40 6-11 22.40-34 16-21 23.38-33 11-16 24.42-37 13-18 25.47-42 9-13
26.43-38 12-17 27.49-43 8-12 28.37-31 21-27 29.30-25 2- 8 30.34-30 17-21
31.30-24 19x30 32.25x34 21-26 33.42-37 12-17 34.33-29 8-12 35.38-33 3- 9
36.29-24 14-19 37.34-30 9-14 38.30-25 19x30 39.25x34 14-19 40.35-30 16-21
41.33-29 28-32 42.37x28 22x35 43.31x11 12-17 44.11x22 18x27 45.43-38 19-24
46.39-33 23-29 47.34x23 24-30 48.33-28

Provoost,B.- Barkel,M. 1-1 17-08-2004 1.59/1.53 Hiltex 2004
1.33-28 17-21 2.31-26 20-24 3.26x17 11x33 4.38x20 15x24 5.32-28 10-15
6.43-38 5-10 7.39-33 15-20 8.49-43 6-11 9.44-39 16-21 10.36-31 21-26
11.37-32 26x37 12.42x31 10-15 13.41-37 20-25 14.46-41 18-23 15.41-36 14-20
16.47-42 12-18 17.31-27 9-14 18.34-29 23x34 19.40x29 8-12 20.45-40 4- 9
21.39-34 11-17 22.50-45 7-11 23.37-31 11-16 24.27-22 18x27 25.31x11 16x 7
26.42-37 13-18 27.43-39 9-13 28.36-31 7-11 29.31-27 1- 6 30.48-42 2- 7
31.27-21 3- 9 32.21-17 11x22 33.28x 8 13x 2 34.29-23 18x29 35.34x23 19x28
36.33x22 7-12 37.39-34 9-13 38.34-30 25x34 39.40x29 24x33 40.38x29 14-19
41.42-38 6-11 42.32-28 19-24 43.38-32 24x33 44.28x39 20-25 45.45-40 15-20
46.40-34 20-24 47.39-33 12-17 48.32-28 2- 7 49.37-32 13-19 50.22-18 11-16

Thijssen,K.- Tsjizjow,A. 1-1 17-08-2004 1.28/1.35 Hiltex 2004
1.32-28 17-22 2.28x17 11x22 3.37-32 6-11 4.41-37 12-17 5.34-30 7-12
6.30-25 2- 7 7.46-41 19-23 8.35-30 1- 6 9.40-34 13-19 10.44-40 9-13
11.40-35 4- 9 12.45-40 22-28 13.33x22 18x27 14.31x22 17x28 15.36-31 16-21
16.31-26 11-16 17.26x17 12x21 18.41-36 7-12 19.36-31 20-24 20.50-45 24-29
21.31-26 28-33 22.39x28 21-27 23.32x21 23x41 24.34x23 16x27 25.47x36 19x28
26.42-37 12-17 27.40-34 8-12 28.43-39 13-18 29.39-33 28x39 30.34x43 6-11
31.37-32 18-23 32.32x21 11-16 33.48-42 16x27 34.42-37 23-28 35.45-40 9-13
36.40-34 13-18 37.38-32 27x38 38.43x23 18x40 39.35x44 14-20 40.25x14 10x19
41.30-25 19-23 42.37-32 5-10 43.36-31 10-14 44.31-27 12-18 45.27-21 15-20
46.21x12 18x 7 47.26-21 20-24 48.44-39 14-19 49.49-44 23-29 50.44-40 19-23

Heusdens,R.- Wirny,V. 1-1 17-08-2004 2.04/2.01 Hiltex 2004 (voordeelremise Heusdens)
1.32-28 18-22 2.34-29 12-18 3.40-34 7-12 4.45-40 19-23 5.28x19 14x23
6.31-27 22x31 7.36x27 1- 7 8.35-30 10-14 9.40-35 20-25 10.37-32 13-19
11.41-37 8-13 12.46-41 14-20 13.44-40 4-10 14.50-45 2- 8 15.30-24 19x30
16.35x24 17-22 17.41-36 22x31 18.36x27 11-17 19.47-41 17-22 20.41-36 22x31
21.37x26 7-11 22.42-37 12-17 23.37-31 10-14 24.40-35 17-21 25.26x17 11x22
26.24-19 13x24 27.34-30 23x34 28.30x10 5x14 29.39x30 25x34 30.32-28 14-19
31.28x17 20-24 32.38-32 9-13 33.31-27 15-20 34.49-44 20-25 35.44-40 6-11
36.40x20 11x31 37.36x27 25x14 38.43-38 8-12 39.45-40 12-17 40.33-28 18-23
41.40-34 14-20 42.27-22 3- 8 43.22x11 16x 7 44.28-22 8-12 45.32-27 7-11
46.38-33 20-24 47.35-30 24x35 48.33-29 12-18 49.27-21 18x16 50.29x 9 19-24
51. 9- 4 24-30 52.34x25 35-40 53. 4-22 40-45 54.22x 6 45-50 55.25-20 50-45
56.20-14 45-23 57.14- 9 23- 5 58. 9- 3 5-46

Diakite,D.- Golubeva,Z. 2-0 17-08-2004 2.25/2.01 Hiltex 2004
1.32-28 17-22 2.28x17 12x21 3.37-32 7-12 4.41-37 21-26 5.33-28 11-17
6.39-33 1- 7 7.44-39 7-11 8.50-44 17-21 9.34-29 20-25 10.47-41 14-20
11.40-34 10-14 12.44-40 5-10 13.49-44 11-17 14.28-23 19x28 15.33x11 6x17
16.39-33 14-19 17.44-39 19-23 18.35-30 9-14 19.30-24 14-19 20.40-35 19x30
21.35x24 2- 7 22.45-40 4- 9 23.33-28 9-14 24.28x19 14x23 25.39-33 3- 9
26.33-28 17-22 27.28x17 21-27 28.32x21 16x27 29.31x22 18x27 30.29x18 13x11
31.43-39 20x29 32.34x23 10-14 33.38-33 9-13 34.37-31 26x37 35.42x22 13-19
36.33-28 19-24 37.39-33 24-30 38.48-43 30-35 39.43-39 35x44 40.39x50 25-30
41.33-29 8-13 42.41-37 11-16 43.36-31 7-11 44.31-27 14-20 45.46-41 12-17
46.37-32 20-24 47.29x20 15x24 48.41-37 30-34 49.23-19 34-39 50.19x 8 39-43
51. 8- 3 43-49 52. 3x26 49-40 53.26-17

Kousemaker,A.- Misans,R. 0-2 17-08-2004 1.58/1.01 Hiltex 2004
1.34-29 16-21 2.31-26 18-22 3.36-31 11-16 4.41-36 6-11 5.46-41 1- 6
6.40-34 20-25 7.45-40 14-20 8.50-45 13-18 9.32-28 18-23 10.29x27 21x23
11.37-32 8-13 12.41-37 10-14 13.33-28 23-29 14.34x23 25-30 15.35x24 20x18
16.39-33 2- 8 17.44-39 5-10 18.49-44 19-23 19.28x19 14x23 20.47-41 9-14
21.32-28 23x32 22.37x28 18-23 23.28x19 14x23 24.41-37 12-18 25.37-32 10-14
26.33-29 23x34 27.40x29 7-12 28.39-33 13-19 29.43-39 8-13 30.32-28 14-20
31.31-27 19-24 32.42-37 3- 8 33.37-32 20-25 34.29x20 15x24 35.39-34 4-10
36.44-40 10-15 37.48-42 24-30 38.40-35 30x39 39.33x44 15-20 40.38-33 20-24
41.44-40 13-19 42.40-34 18-23 43.42-38 17-21 44.26x17 11x31 45.36x27 12-17
46.27-22 16-21 47.22x11 6x17

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Aug 17, 2004 22:06

3e ronde dinsdag 17 augustus 2004

GROEP 1
A.Schwarzman - G.Valneris 1-1
E.Prosman - V.Tsjegolew 1-1 Voordeel remise Prosman
J.Ndjofang - M.Barkel 1-1
B.Provoost - N.Hoekman 1-1

Image

Stand na 3 ronden:
1.B.Provoost 3-4
2. de rest met 3-3 m.u.v.
8.N.Hoekman 3-2

Image

GROEP 2
A.Tsjizov - W.Wirny 1-1
K.Thijssen - R.Heusdens 0-2
Z.Golubeva - R.Misans 2-0
A.Kousemaker - D.Diakite 1-1 Voordeel remise Kousemaker

Image

Stand na 3 ronden:
1.Diakite en Tsjizov 3-4
3.Wirny, Heusdens, Golubjeva, Misans 3-3
7.Thijssen en Kousemaker 3-2

Zwitserse groep:
D.Souman - H.Clasquin 0-2
F.Ndonzi - G.Ganjargal 0-2
L.de GRaag - A.Damen 0-2
P.Bakelaar - E.Heslinga 0-2
J.Kok - G.Hessing 1-1
A.Groenendijk - E.Holstvoogd 1-1
M.Palmans - P.Meurs 1-1
G.Bosker - V.Kudriavcev 0-2
R.van Drunen - J.van de Weteringh 1-1
J.de Vast - W.Verschoor 0-2
K.de Jonge - C.Kentie 1-1
J.Baaijens - R.Dusebout 0-2
K.Posthumus - J.Terpstra 2-0
A.Baksoellah - A.Stehouwer 2-0
W.Koppejan - L.Schnieders 1-1
J.de Jonge - T.Meurs 2-0
J.Poppe - T.Wielaard 0-2
R.Rentmeester - F.Blaas 1-1
B.Graas - M.de Wolf 1-1
N.Roelofsen - M.Rentmeester 0-2
A.Janse - C.van Eenennaam 1-1
K.Oste - W.Bennink 1-1
J.Tilroe - J.de Wild 0-2

Stand aan kop:
1.Clasquin en Ganjargal 3-6
3.Damen, Kudriavcev en Heslinga 3-5

4e ronde woensdag 18 augustus 2004 9:30 uur

GROEP 1
A.Schwarzman - B.Provoost
G.Valneris - N.Hoekman
E.Prosman - M.Barkel
V.Tsjecholew - J.Ndjofang
Stand na 4 ronden:

GROEP 2
A.Tsjizow - A.Kousemaker
W.Wirny - D.Diakite
K.Thijssen - R.Misans
R.Heusdens - Z.Golubeva
Stand na 4 ronden:

Zwitserse groep:
B.Clasquin - G.Ganjargal
E.Heslinga - R.Dusebout
A.Damen - V.Kudrivcev
P.Meurs - K.Posthumus
E.Holstvoogd - F.Ndonzi
R.van Drunen - Jaap de Jonge
J.v.d.Weteringh - A.Groenendijk
G.Hessing - A.Baksoellah
J.Kok - M.Palmans
W.Verschoor - D.Souman
M.Rentmeester - G.Bosker
T.Wielaard - C.Kentie
W.Koppejan - P.Bakelaar
L.Schnieders - Kees de Jonge
C.van Eenennaam - Jan Baaijens
A.Stehouwer - B.Graas
J.de Wild - L.de Graag
M.de Wolf - T.Meurs
J.Terpstra - R.Rentmeester
F.Blaas - J.de Vast
K.Oste - N.Roelofsen
W.Bennink - A.Janse
J.Tilroe - J.Poppe

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Wed Aug 18, 2004 00:38

Hanco Elenbaas wrote: GROEP 1
A.Schwarzman - G.Valneris 1-1
E.Prosman - V.Tsjegolew 1-1 Voordeel remise Prosman
J.Ndjofang - M.Barkel 1-1
B.Provoost - N.Hoekman 1-1
Plusje voor Prosman, whatever that may mean

steenslag

Post by steenslag » Wed Aug 18, 2004 01:01

Kan het alsjeblieft zonder die blauwe koeieletters?

Post Reply