Ongeacht of U een van deze mogelijkheden wilt,
maar wat u de beste of de minst slechte Vind.

Ik zie ook geen toegevoegde waarde aan weer een enquete. We weten nu onderhand toch wel hoe gedacht wordt over nieuwe spelvormen.Eric van Dusseldorp wrote:Ik zie niet helemaal het nut van deze zevenentwintigste enquête over remisebeperking. Op mijn site staan 25 opties genoemd waar 111 reacties op kwamen. Is het nooit eens genoeg?
Dieter, er is wel degelijk heel veel behoefte binnen de KNDB om een discussie over ons spel te voeren en te onderzoeken hoe we het aantal remises bij de top kunnen beperken. Dat kun je echt niet ontkennen.Dieter wrote:
Met een vakkundig wervings en pr beleid kunnen we dan bouwen aan een gezonde KNDB en over een paar jaar komt dan vast wel weer eens een discussie boven over hoe het allemaal beter moet maar voor nu hebben we hier helemaal geen behoefte aan het maakt alleen maar veel kapot.
Juist die manier van discussie voeren neem ik je kwalijk Guest, Jij denkt te weten wat ik denk en trekt ook maar meteen de conclusie daaruit. Ik heb echter aangegeven dat de discussie nu voorbij moet zijn. Zelf blijf je vasthouden op wat de groep De Witt ooit een gepasseerd station noemde.Guest wrote:Dieter, er is wel degelijk heel veel behoefte binnen de KNDB om een discussie over ons spel te voeren en te onderzoeken hoe we het aantal remises bij de top kunnen beperken. Dat kun je echt niet ontkennen.Dieter wrote:
Met een vakkundig wervings en pr beleid kunnen we dan bouwen aan een gezonde KNDB en over een paar jaar komt dan vast wel weer eens een discussie boven over hoe het allemaal beter moet maar voor nu hebben we hier helemaal geen behoefte aan het maakt alleen maar veel kapot.
De dingen die jij noemt zijn ook essentieel (Werving en PR) maar ze zijn echt niet de enige zaken die belangrijk en urgent zijn.
Jij denkt dat het uitstellen/afwijzen van de Delftse Telling betekent dat iedereen alles ongewijzigd wil houden. Een foutieve en kwalijke conclusie waar je al een aantal malen (en niet allen door mij) op bent gewezen.
Gezellig, Dieter. Misschien komt het er nog van.Dieter wrote: Als je er behoefte aan hebt dan wil ik gerust eens bij een goed glas verder filosoferen over het e.e.a. en als je dan nog niet je identiteit bekend wilt maken mag je gerust een zak over je hoofd trekken, of zullen we een afspraak maken met carnaval dan valt een masker ook niet zo op.
Het antwoord is wel vaker dan twee keer gegeven.Eric van Dusseldorp wrote:Die vraag stel je zelfs twee keer en dat kan ik mij voorstellen. Je kunt je het niet vaak genoeg afvragen.Christian van der Schaaf wrote:Kan iemand mij uitleggen waarom de driepuntenregel is afgeblazen?
Ben ik nog altijd voor.