Hallo,
Mijn zoontje oefent zo nu en dan nogal eens damzetje. het gaat alleen wel eens vervelen om ieder keer de beginstand op te zetten als het niet juistr blijkt te gaan.
Kan ik in het programma Dragon Dammen een zetje opzetten en zo oefenen en wanneer het niet juist blijkt te gaan de beginstand weer op te roepen.
Alvast dank voor eventuele reacties.
stuk.
Dragon dam sofware gebruiken voor oefenen damzetjes
Re: Dragon dam sofware gebruiken voor oefenen damzetjes
Dam 2.2 gebruiken (ook gratis te downloaden).stuk wrote:Hallo,
Mijn zoontje oefent zo nu en dan nogal eens damzetje. het gaat alleen wel eens vervelen om ieder keer de beginstand op te zetten als het niet juistr blijkt te gaan.
Kan ik in het programma Dragon Dammen een zetje opzetten en zo oefenen en wanneer het niet juist blijkt te gaan de beginstand weer op te roepen.
stuk.
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen
Leonard Cohen
-
- Real name: Alexander Presman
Ik denk dat in elke damprogramma is het mogelijk de zetten terugnemen en zo naar het beginstand te komen.stuk wrote:Hallo,
stuk.
https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html
zit er inderdaad in en werkt perfect.
Dank,
Dank,
Nice post. I like it. Thanks for sharing these information. Keep it up.
alton