Koops wrote:
Als het al zo is heb jij daar niks aan bijgedragen.
Laat ik dan nog een keer uitleggen wat ik bedoel. Jij bent hier op het forum dominant aanwezig en gedraagt je alsof je groter bent dan de waarheid zelf. Ik geloof best dat je oorspronkelijk de intentie had om je niet in te laten met persoonlijke vetes, maar dat is je bewijsbaar niet gelukt. Dat lijkt me een mooi moment om te stoppen met dat hypocriete gezeur van je over anonimiteit.
Ik vind je erg onvriendelijk, Koops. En bovendien schrijf je dingen die suggestief zijn en niet kloppen. Ik zal het uitleggen:
1. Ik claim niet dat ik persoonlijk bijdraag aan verbetering van omgangsvormen, vriend. Dus je opmerking daarover is overbodig en niet relevant.
2. Over wat voor persoonlijke 'vetes' heb jij het in godsnaam??
Met Hanco heb ik stevige discussies en wat mij betreft is er geen enkele vete. Ik heb sterk de indruk dat dat gevoel wederzijds is.
En ja, ik heb Bert Bertje genoemd en we zijn wederzijds niet zo vriendelijk tegen elkaar. Een persoonlijke vete? Er is geen sprake van een vete en onze geschillen hebben niet betrekking op persoonlijke kenmerken van Bert of mezelf. Ik heb het niet over Bert's uiterlijk, sexuele geaaardheid, geloofsovertuiging etc. etc. Ik heb het wel graag over zijn (m.i. incrementele) ideetjes op dit forum. Mag dat ook niet?
3. Mijn dominantie is direct gerelateerd aan de activiteit van anderen op dit forum. Als anderen meer schrijven dan ben ik minder dominant. Kijk trouwens eens naar de member list en het aantal berichtjes van de members. Dan zie je dat ik actief maar niet dominant ben.