Oudejaarstoernooi IJmuiden

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Dolly's brother

Oudejaarstoernooi IJmuiden

Post by Dolly's brother » Mon Sep 29, 2003 18:39

Misschien een beetje vroeg, maar een ieder kan zich weer opgeven voor het jaarlijks terugkerende oliebollentoernooi in IJmuiden. Inmiddels zijn er al een paar deelnemers bekend. Belangstellenden kunnen surfen naar
http://homepage.scw.vu.nl/~s0996335/deelnemers.html

GuidoB

Post by GuidoB » Mon Sep 29, 2003 20:19

Jongens, wie heeft Erik van de Weerdhof nu weer voor dit toernooi ingeschreven? Of is hij het dit keer echt zelf? Kom je ook, Kosmos? Lijkt me gezellig.

Ik zal me maar snel inschrijven, want voor je het weet is het vol.

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Wed Nov 26, 2003 19:46

Nog ff wat promotie [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] voor ons mooie oudejaarstoernooi in IJmuiden. De eregroep begint inmiddels aardig vol te stromen. Met nog een maand te gaan wordt de lijst van deelnemers steeds duidelijker. Het begint ook duidelijk te worden dat wie nu niet snel opgeeft, wellicht voor dit jaar buiten de boot valt [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img] . Dus surf allemaal snel naar bovenstaand adres [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters » Wed Dec 24, 2003 17:28

Vraagje wrote: Hoeveel punten krijgen we in IJmuiden eigenlijk voor een overwinning Marcel?
Hoi Erik,

Zie http://homepage.scw.vu.nl/~s0996335/wed ... arden.html
(2 punten dus).

Voor de nieuwsgierige forumbezoekers: In IJmuiden wordt in drie groepen van maximaal 29 spelers een rond toernooi gespeeld met 5 minuten per persoon per partij. Het maximum aantal deelnemers is in de promotiegroep bereikt. De hoofdgroep heeft nog zes plaatsen beschikbaar en de eregroep drie.

Marcel

Vraagje

Post by Vraagje » Wed Dec 24, 2003 18:43

GuidoB wrote:Jongens, wie heeft Erik van de Weerdhof nu weer voor dit toernooi ingeschreven? Of is hij het dit keer echt zelf? Kom je ook, Kosmos? Lijkt me gezellig.

Ik zal me maar snel inschrijven, want voor je het weet is het vol.
Zo he die Guido van den Berg is echt grappig.

Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters » Sat Dec 27, 2003 00:52

Door een storing werkt het inschrijfformulier op de toernooiwebsite momenteel niet goed. Inschrijven kan nu enkel via de telefoonnummers en het e-mailadres op de website. Als u zich in de afgelopen dagen heeft aangemeld voor het toernooi, maar geen inschrijfbevestiging (zoals op de website aangegeven) heeft ontvangen, wordt u beschouwd als niet ingeschreven. Bij twijfel kunt u het beste controleren of uw naam op de
online deelnemerslijst voorkomt. Het toernooi is bijna uitverkocht. In de
eregroep is nog één plaats beschikbaar, in de hoofdgroep vier plaatsen.
De promtiegroep is vol.

Dolly Dagger : Revisited

Post by Dolly Dagger : Revisited » Fri Jan 02, 2004 16:53

Een geslaagd toernooi, en daar was ook Jesse Bos het mee eens...

Image

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jan 02, 2004 18:47

Dolly Dagger : Revisited wrote:Een geslaagd toernooi, en daar was ook Jesse Bos het mee eens...

Image
Jesse heeft ons laten zien hoe je tot een puntendeling kunt komen met de gevaarlijke sneldammer Peter van Heun.

Peter van Heun

Post by Peter van Heun » Sat Jan 03, 2004 04:40

Het was een dolle pret. Daar in IJmuiden.

Post Reply