Ben Anoniem door herrie in de plomp
Polsstokspringer Ben Anoniem is gisteren na een spectaculaire sprong midden in de Winsumer modderpoel beland. Het luidruchtige publiek joelde begeesterd.
Het Winsums Streekblad maakte een exclusief interview voor U:
“Ben, wat een rare sprong. Hoe kwam het dat je midden in de plomp viel?�
“Het is allemaal de schuld van de speaker en het publiek! De hele middag had de speaker al lopen brullen tot mijn niet aflatende ergernis. Terwijl ik mijn aanloop nam, kreeg ik ook nog eens allerhande aanmoedigingen naar mijn hoofd geslingerd. Al die herrie deed mij denken aan het kippenhok naast mijn huis. Mijn gedachten dwaalden af naar al die lieve kippetjes. Ik kreeg een erectie en voordat ik het wist hoorde ik een luide knal en lag ik in de plomp.�
“U viel bovenop het hoofd van een neger die aan het recreëren was in de plomp. Sommige mensen beweren dat u een racist bent.â€?
“Welnee, puur toeval, ik was liever op de kop van een blanke Fries gevallen. Op fora op heel Internet scheldt ik mensen uit voor racist, dat scoort altijd goed, dus dat loopt wel los.�
“Bent u dan elders dan op het beruchte FMJD-forum, wat u dagelijks onderpist, nog op andere fora actief?�
“Jazeker, ik schuim dagelijks zo veel mogelijk fora af om andermans plezier te vergallen. Bovendien zijn het allemaal over het paard getilde capsoneslijers op die fora. Mijn inbreng is hoogst noodzakelijk, om niet te zeggen nobel.�
“Maar terug naar de wedstrijd, heer Anoniem. U sloeg wel een modderfiguur door zo middenin de moddersloot te vallen.�
“Zoals gezegd, het publiek en de speaker dragen schuld. Dat mijn polsstok van hout is en niet van aluminium? Tsja, ik meende dat men in Friesland nog van natuurlijke materialen hield. Ik weet het op fora ook altijd beter en dus dacht ik, ditmaal zal ik het ook wel weer beter weten. “
“Niet dus. Het valt ons op dat u nooit zelfkritiek heeft, maar wel dagelijks anderen afkraakt.�
Dat is het gouden evenwicht van Ben A. Het geheim van de smid. Mijn levensvisie is: “Life is only Taking And not Giving.� Al geef ik ook wel degelijk. Kijk, ik schenk al mijn braaksel, pis en uitwerpselen aan het forum en geniet enorm dat mensen die het wel leuk willen maken zich blauw ergeren. Mijn invloed in de wereld is niet gering.“
“Er gaan geruchten dat u verslaafd bent aan het drinken van azijn.�
“Ach, dat is allemaal flauwekul! Ik neem dagelijks hooguit een half litertje van dat spul en ok, in het weekend een ietsje meer, maar verslaafd? Al die kwaadsprekerij in de wereld! Het zou eens afgelopen moeten zijn!�
“Maar kippenneuker bent u wel toch?�
“Alsof daar iets mis mee is! Kijk, ik was eerst hetero, maar vrouwen konden mijn niet aflatende bijtende kritiek moeilijk verkroppen. Toen had ik een homoseksuele periode. Dat beviel goed, maar de mannen met wie ik verkeer had, klaagden steeds meer over de azijnlucht in mijn mond. Bovendien klaagden ze dat ik azijn uitzweette tijdens de seks.
Zo kwam ik op de kip terecht. Ik moet zeggen: Kippen bevallen me beter dan mensen. Ze slikken al mijn opmerkingen luid tokkelend van genot. Alleen laatst ben ik in mijn pik gepikt door een jaloerse haan. Sindsdien zit ik met een verband om mijn pik achter mijn computer. Ik heb de fora maar eens extra hard ondergepist ter compensatie. Heerlijk is het toch, dat azijnpissen. Ik kan echt niet meer zonder.�