NK Junioren
NK Junioren
Wie wordt Nederlands kampioen Junioren?
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik ga voor Danny Slotboom, (beetje bij de club blijven he?!?!).
En de rest vecht het maar uit [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Danny zal wel moeten, want hij is als enige over van de top 3 van vorig jaar.
En de rest vecht het maar uit [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Danny zal wel moeten, want hij is als enige over van de top 3 van vorig jaar.
Last edited by Damkoningin on Sun May 15, 2005 19:11, edited 2 times in total.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
-
-
Ik zie voor mezelf niet zo heel veel kansen. Daarvoor dam ik te weinig. normaal gesproken zou het moeten gaan tussen Slotboom Derkx en Leijenaar en zo'n beetje de rest is wel outsider. Ik denk dat het echt moeilijk wordt om van de lager geklasseerden te winnen. Die gasten zijn te solide. Daarom denk ik dat het ook dit jaar weer een barage wordt.
-
Laat ik dan de eerste zijn die op Wouter stemt [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]. Natuurlijk is hij een serieuze kanshebber voor de titel. En niet te vergeten Jochem.Bert Zwart wrote:net als vorig jaar stemt helemaal niemand op wouter... toch denk ik dat hij ook tot de kanshebbers behoort, als hij maar goed omspringt met de kansen die hij krijgt.