Welke forumdeelnemer heeft doorgaans uitstekende teksten?
-
Welke forumdeelnemer heeft doorgaans uitstekende teksten?
Ik ben heel benieuwd wie volgens ons als bezoekers op dit forum de meest waardevolle bijdrage levert. Wie argumenteert goed, wie brengt de leuke nieuwtjes naar buiten en wie voert op een goed beargumenteerde wijze discussies. Maar ook, wie zou u het liefst helemaal niet meer willen lezen. Mijn favoriet in positieve zin is De Witt en in negatieve zin ben ik er nog niet uit. De heren Kosmos,van Amersfoort,Klareveld,Elenbaas,Ben Anoniem zijn kanshebbers
-
Practhig topic, dit! Die Cees van der Bunt komt hier voor het eerst binnengesurft en heeft direct uitstekend door hoe het zit.
Heel kenmerkend ook dat de personen die de meest waardeloze bijdragen leveren, niet in één adem met elkaar genoemd willen worden. Terwijl ze hier toch echt in hetzelfde rijtje thuis horen.
Ook heel kenmerkend dat Fred het niet belangrijk vindt, of zijn bijdragen (en die van anderen) waardevol zijn. De meeste bezoekers zullen het toch echt niet met hem eens zijn, lijkt me.
Heel kenmerkend ook dat de personen die de meest waardeloze bijdragen leveren, niet in één adem met elkaar genoemd willen worden. Terwijl ze hier toch echt in hetzelfde rijtje thuis horen.
Ook heel kenmerkend dat Fred het niet belangrijk vindt, of zijn bijdragen (en die van anderen) waardevol zijn. De meeste bezoekers zullen het toch echt niet met hem eens zijn, lijkt me.
Last edited by GuidoB on Fri Mar 11, 2005 16:55, edited 1 time in total.
-
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
-
Laten we niet te snel oordelen over anderen en laten we uitgaan van het positieve van de mens en daarom wil ik een nieuw item invoeren op dit forum: kompliment van de dag. Deze keer voor de heer Klareveld voor zijn objektieve waarneming. Hij stond in mijn top 5 maar kon dit scheiden van dit topic en werkte sportief mee. Hulde.
- Hanco Elenbaas
Re: Welke forumdeelnemer heeft doorgaans uitstekende teksten
De meest waardevolle bijdragen op dit forum komen vanzelfsprekend van Tjalling, Fred en mij. Vooral dankzij ons is in minder dan anderhalf jaar tijd geen spruitjeslucht meer te bekennen rond het damspel.Cees van der Bunt wrote:Ik ben heel benieuwd wie volgens ons als bezoekers op dit forum de meest waardevolle bijdrage levert. Wie argumenteert goed, wie brengt de leuke nieuwtjes naar buiten en wie voert op een goed beargumenteerde wijze discussies. Maar ook, wie zou u het liefst helemaal niet meer willen lezen. Mijn favoriet in positieve zin is De Witt en in negatieve zin ben ik er nog niet uit. De heren Kosmos,van Amersfoort,Klareveld,Elenbaas,Ben Anoniem zijn kanshebbers
Jammer voor een kontkruiper als Jan Pieter Drost, die net als zijn leermeester Henk Fokkink heel veel van spruitjes houdt.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Zou je deze kwalificatie misschien toe kunnen lichten? Doel je op de correcties die ik geplaatst heb n.a.v. enkele onjuiste beweringen van jou over Fokkink? Vergeet dan niet dat ik tegelijk schreef: 'Uiteraard lijkt het nergens naar dat bestuurders het aan hen toevertrouwde geld voor prive-doeleinden gebruiken'. Of is er nog wat anders aan de hand? Ik zou zeggen, gooi het er maar uit, bij voorkeur op zo'n manier dat deze draad niet meteen naar Flame verplaatst wordt. Overigens houd ik helemaal niet van spruitjes.Hanco Elenbaas wrote:Jammer voor een kontkruiper als Jan Pieter Drost, die net als zijn leermeester Henk Fokkink heel veel van spruitjes houdt.
-
Jammer dat de heer Elenbaas zijn woordkeus wat ongelukkig kiest en ik vraag me af waar het voor nodig is. Hij is overigens geen uitzondering en is tenminste rechtstreeks doch ietwat platvloers. De heer Kosmos valt mij op door zijn strijdlust, de man lijkt me een echte liefhebber van het damspel en bovendien iemand met ideeen. Jammer dat een dergelijk iemand op dit forum soms zeer negatief aangesproken is. Verder valt de heer Zwart mij op door zijn wat mystieke oneliners die overigens wel zeer raak zijn. De heren Amersvoort en Elenbaas lijken mij ook in het dagelijks leven moeilijke heerschappen. Kosmos, De Witt en anderen, laat u niet afserveren door dergelijke lieden.
-
Kom op Korstmos, kruip uit je schulpje.
Gewoon de Verhaarten Stoopen DeVriesen Schotanussen en Wiersma's nog meer de waarheid zeggen. Laat je toch niet afserveren door ze slechts vriendelijk als Apen, Corrupten, Onsportievelingen, Leugenaars en Plagiaatplegers neer te zetten.
Dat moet beter kunnen Kotsmis.
Gewoon de Verhaarten Stoopen DeVriesen Schotanussen en Wiersma's nog meer de waarheid zeggen. Laat je toch niet afserveren door ze slechts vriendelijk als Apen, Corrupten, Onsportievelingen, Leugenaars en Plagiaatplegers neer te zetten.
Dat moet beter kunnen Kotsmis.
Meest waardevolle bijdragenCees van der Bunt wrote:Ik ben heel benieuwd wie volgens ons als bezoekers op dit forum de meest waardevolle bijdrage levert. Wie argumenteert goed, wie brengt de leuke nieuwtjes naar buiten en wie voert op een goed beargumenteerde wijze discussies. Maar ook, wie zou u het liefst helemaal niet meer willen lezen. Mijn favoriet in positieve zin is De Witt en in negatieve zin ben ik er nog niet uit. De heren Kosmos,van Amersfoort,Klareveld,Elenbaas,Ben Anoniem zijn kanshebbers
1. Kosmos (wanneer inhoudelijk gaat het goed)
2. Hanco (struint elke hoek op het internet af om het forum op de hoogte te houden)
3. Wieger Wesselink
Minst waardevolle bijdragen
1. Ben Anoniem
Fred van Amersfoort (kon niet kiezen zeldzaam slechte figuren)
2. Hanco Edelenbaas (af en toe bot)
3. Kosmos (soms zo emotioneel)
Last edited by mikkeltje on Sun Mar 13, 2005 00:27, edited 1 time in total.
-
Inhoudelijk gezien vind ik Alexander Presman en Jacques Permal ook zeker in de top thuishoren.mikkeltje wrote:Meest waardevolle bijdragenCees van der Bunt wrote:Ik ben heel benieuwd wie volgens ons als bezoekers op dit forum de meest waardevolle bijdrage levert. Wie argumenteert goed, wie brengt de leuke nieuwtjes naar buiten en wie voert op een goed beargumenteerde wijze discussies. Maar ook, wie zou u het liefst helemaal niet meer willen lezen. Mijn favoriet in positieve zin is De Witt en in negatieve zin ben ik er nog niet uit. De heren Kosmos,van Amersfoort,Klareveld,Elenbaas,Ben Anoniem zijn kanshebbers
1. Kosmos (wanneer inhoudelijk gaat het goed)
2. Hanco (struint elke hoek op het internet af om het forum op de hoogte te houden)
3. Wieger Wesselink