De Vaste Zet toont zich een slecht verliezer

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Sat May 29, 2004 16:49

Ingo wrote:Bij hoeveel topics ben je naar richting mij aan het schoppen Korstmos?
Hou daar gewoon mee op jongetje, we komen elkaar tegen en dan ben je de mijne, garandeer ik je!
Jij hebt een tiendubbel bord voor je kop zeker.
Wie is hier aan het schoppen?
Een beetje kerel biedt zijn excuses aan voor dergelijke waslijst aan beledigingen. Maar jij gaat MIj beschukldigen van schoppen? Maak jezelf en je vriendenclub RAES even belachelijk!

Ingo wrote:Daarom, speciaal voor de Friesche relnicht;

Spaghettivreters? Gewoon blijven schoppen jochie..............

van Gortel&zoon en anderen (behalve EvD, die stelt tenminste intelligente en terzake doende vragen) reageren als Neanderthalers.

Geil he, als er over je wordt geschreven? Kickuhhh man

als zijn damspel een weerspiegeling is van zijn communicatieve vaardigheden, van zijn getwijfel en draaikonterij,

Ik vind dat er in het algemeen vrij beschaafd wordt gecommuniceerd, goed geformuleerd
(hahahaha)

Kosmossssssssss, (ingehouden sracasme is duidelijk, de bom staat op scherp)
welkom Gij verruimde geest, welk een onverdeeld genoegen dat Gij uw licht over deze zaak wilt laten schijnen.

Zo bijzonder is de combinatie niet en een fijn gevoel dat er een mooie partij is gespeeld kun je er als zwartspeler(getuige de diagramstand waarin slechts te zien is dat WIT iets heeft geprobeerd) toch ook niet aan over houden dacht ik zo.

Je begint een karikatuur van jezelf te worden. Je schopt me te vaak om het schoppen.

kijk in de spiegel Kosmos, opgeblazen en ego in beeld

Het wordt tijd dat je een andere spreuk gaat gebruiken, ik heb wel een suggestie; Hij die schoppen kan, schoppe!

Is klootschieten een Friese sport? (leuk zeg!)

Angstgedrag, nervositeit, gevoelsvermindering, licht gevoel in het hoofd, concentratievermindering, agitatie, abnormale gedachten, euforie en emotionele labiliteit.
9 beledigingen in 1 zin!

Nee joh, ben je gek, jij hebt geen 5 pagina`s proza nodig, ik stuur je 5 grootverpakkingen PROZAC*, daar heb jij veel meer aan.
Heaven is no location, but a state of mind

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat May 29, 2004 18:51

dam'right wrote:Nu onlangs de match Hanco-Guest zo jammerlijk geen doorgang kon vinden , lijkt me een match Ingo-Tjalling een meer dan waardig
alternatief. Een soort kooidammen , waarbij vrijwel alles is toegestaan.
Met Fokkink als arbiter lijkt me dat een waar spektakel !
Kunnen Ingo & Tjalling niet beter als team meedoen aan het toernooi van Francis?

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Sat May 29, 2004 21:37

Hanco Elenbaas wrote:
dam'right wrote:Nu onlangs de match Hanco-Guest zo jammerlijk geen doorgang kon vinden , lijkt me een match Ingo-Tjalling een meer dan waardig
alternatief. Een soort kooidammen , waarbij vrijwel alles is toegestaan.
Met Fokkink als arbiter lijkt me dat een waar spektakel !
Kunnen Ingo & Tjalling niet beter als team meedoen aan het toernooi van Francis?
Is wel een optie, misschien zijn we een fantastisch duo.
Alleen moet die Ingo niet steeds met 1.31-27 openen...

Pff het kan ook een ramp worden, liggen we constant met elkaar in de clinch!
"Ingo, wat doe je nu weer voor onzinnige zet!"
"Bek houden relnicht. Moet je je eigen zetten zien!"
"Maar Ingo dit is echt grensoverschrijdend!"
"Hier deze. Ik geef er 3 weg!"
"&*^^$$##"
"(***&%%$#^"
Heaven is no location, but a state of mind

Post Reply