Bommelding tijdens damwedstrijd!

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Ravan

Post by Ravan » Fri Mar 26, 2004 01:56

Kijk, dan is denken in die richting toch de moeite waard. Het gaat ze dus om dat stukje grond. Gelijk waarom vriend Blair plotseling met de eveneens belangrijke buurtzandbak van hybrid Gadhaffi gaat praten, onder de glimlach van - de wereld verandert, en wij dus ook -

En wat dacht je van de alternatieve locatie Mexico. Goh, toevallig blijken daar plotseling een paar highly getrainde Britse militairen onder de grond te zitten. Kijk op de kaart en het is niet zo ver van Dulce verwijderd.

Er worden voorbereidingen getroffen. Nu alleen nog weten waarvoor precies.
The Key to Win is: "KIN-IN-I-GIN"

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Puzzel

Post by Kosmos » Fri Mar 26, 2004 01:58

Je puzzelt het vast nog wel in elkaar.
Heaven is no location, but a state of mind

Ravan

Re: Iblies

Post by Ravan » Fri Mar 26, 2004 01:59

Kosmos wrote:
Ravan wrote:
Kosmos wrote:Wel, in Irak was ooit de hof van Eden, met Adam, Eva en de slang Iblies (zie Koran).
Misschien dat dat er mee te maken heeft?
Behalve een slangentong had Sadam weinig massavernietigingswapens.
Als de Amerikaanse inlichtingendiensten achter de WTC-aanslagen zitten, zitten ze vast ook achter Madrid, Bali e.a.?

Ja, en Babylon was daar, En Ediru de zogenaamde eerste stad op Aarde volgens de Sumeriers, en de root/naam van de aarde - Eridu - Erde - Earth - Aarde...

Las vandaag een ongelofelijke analyse over WTC. Werd er niet vrolijk van, maar wijst wel naar de Amerikanen. En deze keer was het niet je huis/tuin/en keuken conspiracy zal ik maar zeggen
Ediru?
Was die stad er al voordat de Hemel en Aarde door Jahweh geschapen werden?

Nee, hemel en aarde, lees de aarde moest gecultiveerd worden, was daarvoor. Ediru ontstond daarna, samen met een viertal andere steden.

Hanco Elenbaas

Re: Iblies

Post by Hanco Elenbaas » Fri Mar 26, 2004 02:00

Kosmos wrote:Wel, in Irak was ooit de hof van Eden, met Adam, Eva en de slang Iblies (zie Koran).
Misschien dat dat er mee te maken heeft?
Behalve een slangentong had Sadam weinig massavernietigingswapens.
Als de Amerikaanse inlichtingendiensten achter de WTC-aanslagen zitten, zitten ze vast ook achter Madrid, Bali e.a.?
"The Crown" heeft Echelon. Sadam was een vergelijkbaar soort handelspartner als Noriega van Panama. Als een marionet op de plaats gezet en na enige tijd weer verstoten.

Ravan

Re: Puzzel

Post by Ravan » Fri Mar 26, 2004 02:07

Kosmos wrote:Je puzzelt het vast nog wel in elkaar.
Het zijn niet mijn puzzels. Het is terug te vinden in de geschiedenis van de Sumeriers, Hindoestanen, Chinezen, Tibetanen, Afrikanen, Joden, Native Americans en zelfs Slavische volken.

In west/europa is het moeilijk. Teveel inquisities en andere politiek christelijke belangen vanaf de jaren 500. Maar de Grieken en Romeinen vertellen eigenlijk al hetzelfde verhaal als de andere werelddelen.

Het probleem is om tussen onzin, fantastische intoxicatie en vervreemding door te laveren tot je de juiste combinatie hebt gemaakt.

Terwijl de klok blijft tikken.

Dominique

Post by Dominique » Fri Mar 26, 2004 08:48

Sterk spul he, die Spa Blauw en Spa Rood mix.....

Sorry, ik wil er voorlopig nog niet aan. Maar vannacht nog al slecht geslapen, dus eerst maar eens een bakkie en dan verder kijken... [img]images/smilies/new_gmorning.gif[/img]

steenslag

Post by steenslag » Fri Mar 26, 2004 21:10

Dominique wrote:Sterk spul he, die Spa Blauw en Spa Rood mix.....

Sorry, ik wil er voorlopig nog niet aan. Maar vannacht nog al slecht geslapen, dus eerst maar eens een bakkie en dan verder kijken... :morning:
Wist je dat Spa Rood een zeer hoog gehalte Dihydrogen Monoxide heeft? Om van Spa Blauw nog maar te zwijgen.

Kosmos

Droom

Post by Kosmos » Fri Mar 26, 2004 22:50

Het schijnt dat dat hoge gehalte er van de Tempeliers in moet, Steenslag, om het volk dom te houden.
Vannacht heel raar gedroomd.
Ik speelde een dampartij tegen Juliana. Juliana zei: "Ja, mijn man is wat ziekjes, je moet dus tegen mij spelen."
Toen we even bezig waren veranderde het dambord in een torus!!!
Juliana speelde verder alsof ze er niks vreedms aan vond. Ik protesteerde dat ik het niet eerlijk was. Toen veranderde Juliana's hoofd plots heel even in een hagedissenkop! Heel eng.
Ik durfde niks meer te zeggen, beefde als een riet en werd door een gigantische torusslagzet die maar rond blééf tollen over het bord weggeblazen.

Ravan

Re: Droom

Post by Ravan » Fri Mar 26, 2004 23:53

Kosmos wrote:Het schijnt dat dat hoge gehalte er van de Tempeliers in moet, Steenslag, om het volk dom te houden.
Vannacht heel raar gedroomd.
Ik speelde een dampartij tegen Juliana. Juliana zei: "Ja, mijn man is wat ziekjes, je moet dus tegen mij spelen."
Toen we even bezig waren veranderde het dambord in een torus!!!
Juliana speelde verder alsof ze er niks vreedms aan vond. Ik protesteerde dat ik het niet eerlijk was. Toen veranderde Juliana's hoofd plots heel even in een hagedissenkop! Heel eng.
Ik durfde niks meer te zeggen, beefde als een riet en werd door een gigantische torusslagzet die maar rond blééf tollen over het bord weggeblazen.

Zie je, je kunt beter voorbereid zijn. Dan schrik je niet zo erg, en win je het spel wellicht.

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Sun Mar 28, 2004 16:04

Terwijl Hanco zich zorgen maakt over de shapeshifters, komt het echt gevaar van de International Sisterhood of Female Power. Dit internationale gezelschap, enkel bestaande uit vrouwen, bestaat al sinds het begin van de moderne mens en heeft als doel absolute wereldheerschappij door vrouwen. Dit probeert men te bereiken door een eenvoudig, maar effectief middel, seksuele manipulatie. Achter elke grote man staat een sterke vrouw. Deze vrouwen manipuleren hun mannen op fijnzinnige wijze met seksuele chantage. Alle belangrijke wereldleiders zijn zeer gevoelig voor de charmes van de vrouw. Ga maar na, Chirac, Schroeder, Berlusconi, zelfs Blair. Allemaal seksmaniakken. Alle presidenten van de VS zijn gevoelig voor vrouwelijke schoon. Zeer duidelijk geval is Bill Clinton, die zo seksverslaafd is dat ie zich zelfs in de Oval Office aan z’n leuter liet zuigen. Het is aan de opstelling van Hilary Clinton, een belangrijk lid van de Sisterhood, te danken dat de kneedbare Bill op z’n post bleef. Hillary zelf zal zeer waarschijnlijk in 2008 een succesvolle poging doen de machtigste mens op aarde worden.
Een ander belangrijk lid is Camilla Parker Bowles. Het plan om de kroon van het Verenigd Koninkrijk te beheersen viel in duigen toen Charles, ondanks zijn geilheid voor Camilla (“ik wil je tampon zijn�) toch met Diana trouwde. Dus moest die dood. Over niet al te lange tijd zal Charles met Camilla in het huwelijk treden.
De aanwijzingen zijn talrijk en overduidelijk, maar je moet ze wel willen zien.
Waarom moest Pim Fortuijn dood? Omdat hij als homoseksueel totaal niet kneedbaar was. De arme Volkert van der G. dacht dat hij het uit ideële overwegingen deed, maar was gemanipuleerd door zijn vriendin, die nog even vast zat, maar zich snel vrij wist te konkelen.
Wie zijn de enigen die baat hebben gehad bij de aanslagen van 11 september? De vrouwen van Afghanistan. Zij hebben hun mannen aangezet tot de jihad, omdat ze wisten dat (met behulp van de Amerikaanse Sisters) de VS de Taliban, die het niet zo op vrouwen hadden, uit Afghanistan zou verdrijven. Zorgvuldig wordt de mythe voor de argeloze mannen in stand gehouden, dat ze beloond zullen worden met 77 maagden. Wie wil daarvoor niet een vliegtuigje een toren in sturen?
De technieken van de Sisterhood zijn al zeer oud. In de Indusvallei waren al duizenden jaren voor onze jaartelling matriarchale steden. Een van de inspirerendste figuren uit de geschiedenis, Jezus, liet zich zelf inspireren door de beroemdste hoer, Maria Magdalena. Zorgvuldig is haar invloed uit de geschiedenisboeken gehouden, maar lees het boek van Jose Saramago (het evangelie volgens Jesus Christus) er maar eens op na.
Ergens is er iets misgegaan, want de vrouwen kwamen tijdelijk op achterstand. Maar na de tweede wereldoorlog, ontketend om chaos te scheppen (onderschat de invloed van Eva Braun niet!) zijn de eerste en tweede feministische golf op gang kunnen komen en al voltooid. De derde golf zal de definitieve zijn en de vrouw de wereldmacht brengen. Het einde der mannenoverheersing is nabij. Op internet zijn genoeg sites te vinden waar de vrouwen al open en bloot hun plannen en schema’s op tafel leggen om de mannen aan zich te onderwerpen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Mark Hees

Post by Mark Hees » Sun Mar 28, 2004 18:48

Eric Sanders wrote:Terwijl Hanco zich zorgen maakt over de shapeshifters, komt het echt gevaar van de International Sisterhood of Female Power. Dit internationale gezelschap, enkel bestaande uit vrouwen, bestaat al sinds het begin van de moderne mens en heeft als doel absolute wereldheerschappij door vrouwen. Dit probeert men te bereiken door een eenvoudig, maar effectief middel, seksuele manipulatie. /willekeurige knip willekeurige knip. Het einde der mannenoverheersing is nabij. Op internet zijn genoeg sites te vinden waar de vrouwen al open en bloot hun plannen en schema’s op tafel leggen om de mannen aan zich te onderwerpen.
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Ach, zolang ze nog niet zo sterk als mannen kunnen dammen..... Alhoewel, 2 dames in het paastoernooi, laat ik me mond maar even dicht houden..... En je weet nooit wat Chub doet in Huissen....

Kosmos

Sisterhood of Female Power

Post by Kosmos » Mon Mar 29, 2004 23:08

Eric, je opent mijn ogen!
De aanwijziingen voor een Wereldwijd Vrouwlijk Complot zijn duizelingwekkend! Vooral je analyse van de moord op Pim Fortuyn is ijzersterk!
Neem Margaret Thatcher, een prominent lid van de Sisterhood!
Neem Saddam Hoessein, wier vrouw met miljarden aan baar goud het land verliet en de schuilplaats van haar man verraadde.
Denk aan Cleopatra, een van de vrouwen die aan de basis van de Sisterhood stond!
Neem de profeet Mohammed -vzmh-, die ooit 11 vrouwen had en die als een van de weinigen op Aarde besefte welke verderfelijke invloed de vrouw heeft op de man. Vandaar de terechte plicht zich te sluieren buitenshuis! Vandaar dat mannen die minder sterk van karakter waren als Hijzelve maar 4 vrouwen mochten huwen. Vandaar dat een langslopende ezel, hond of vrouw het gebed ongeldig maakt. Vandaar dat vrouwen die met hun lichaam mannen manipuleren (ontucht) gestenigd worden met onbevilte stenen. Vandaar dat de manipulatieve aard van de vrouw nog immer wordt ingetoomd in landen als Egypte en Somalië door de meisjes meteen hun onreine clitoris af te snijden.
In het Westen is de noodzaak om de vrouwlijke machtswellust te beteugelen niet doorgedrongen. Twee golven van geweld (emancipatie) hebben wij, westerse mietjes, over ons heen laten komen en de derde zal volgens Profeet S. Anders -vzmh- ons defintief vernietigen.
Het Beest, wier getal 666 is, zal een Vrouw zijn - beslist - en zij zal als laatste Paus het celibaat afschaffen!
Nu denken de Christenen natuurlijk: Ja, maar ons Richtsnoer, Jezus Christus is nooit getrouwd, hij was dus vrij van zonden!
Lees dan maar eens Het Evangelie van de Heilge Twaalven, waaruit blijkt dat Jezus voordat hij voor een tijd naar Egypte trok, 3 jaar gehuwd was! Zijn vrouw heeft hem verteld dat hij naar Egypte moest gaan, alwaar hij de Christos en de Logos ontving!
Ik volg profeet S. Anders!- vrede en zegen zijn met hem!- hij heeft de schellen van mijn ogen gehaald!
Last edited by Kosmos on Mon Mar 29, 2004 23:25, edited 1 time in total.

Kosmos

Post by Kosmos » Mon Mar 29, 2004 23:17

Foutje.
Last edited by Kosmos on Tue Mar 30, 2004 00:50, edited 1 time in total.

steenslag

Re: ?‰?‰?‰

Post by steenslag » Mon Mar 29, 2004 23:59

Kosmos wrote:Het getal van het Beest 666
?‰?‰?‰(dit moeten rondjes zijn met het pijltje naar rechtsboven, je weet wel het teken voor de vrouw)

Nooit ged8 dat het zoo simpel zou zijn!
Haahaha... (niks aan Kosmos verklappen hoor, die gaat nog een heleboel verkeerde wc's inlopen)

Kosmos

Post by Kosmos » Tue Mar 30, 2004 00:50

Oja kut, haha. Verkeerdom. hahaha

Post Reply