Mijn excuses nogmaal, want ik wist niet dat jij ZevenInEenKlap was...Dus die kleine hint had geen nut.ZevenInEenKlap wrote:
. Verder was ik de eerste die op dat berichtje reageerde, wat toch een kleine hint voor je moet zijn geweest. Ik ben niet zo'n schizofreen die discussies met zichzelf aangaat.
PINKY
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Tja
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Het is goed dat je ook de andere kant van het verhaal wil horen, alvorens een mening te vormen.chipmunk wrote:Hans mag ik Vragen wat jouw kant van het verhaal over dit
royement is, die van dos heb ik wel al gehoord maar als ik
mijn mening moet geven wil ik tog wel beide kanten van
het verhaal horen.
Voorzichtigheidshalve doe ik dat liever niet op het forum.
Ik zal je een persoonlijk bericht sturen.
Re: Diploma
ja ik vind t ook belachelijk dat u geroyeerd bent. beetje onaardighans andriessen wrote:Een puik plan !Kosmos wrote: Hans, luister, dit is wat je moet doen:
Koop 'n grote pinguin voor Vicky, gewoon donkerblauw is goed, desnoods roze.
Laat Vicky een aandoenlijk verhaaltje uit haar hoofd leren. Als Vicky dan met die enorme Pinky in haar hand bij de damzaal komt zegt ze met haar allerliefste stemmetje:
"Mag mijn vader alstublieft weer naar binnen, meneer? Ik ben zo verdrietig dat jullie zo gemeen doen tegen papa. Snif snif."
Vervolgens stap je uit de bosjes en loopt keihard juichend de zaal in. Jullie lopen zingend en huppelend door de gang (vergeet Pinky niet!): "Papa mag naar binnen! Papa mag naar binnen!"
Welk onmens durft dan nog te protesteren?
Als dit niet werkt kun je de boel altijd nog chanteren, zo van "Anders ik haal mijn kinderen van de club af", dat is heel gebruikelijk in de damwereld en je wordt er zeker niet voor geroyeerd! Dat gebeurt pas als je de vinger op de zere wonde legt als anderen het doen.
Jij hebt volgens mij een best goed contact met Henk.
Als jij bij hem op vertrouwelijke wijze laat doorschemeren dat, dat dit geheime wapen ingezet zal worden (we kennen geen genade), gaat men vast direct overstag.
De kinderen van de club halen? Daar ligt men niet wakker van.
Ik kan er niet voor geroyeerd worden, want ik ben toch al geroyeerd !
-
Re: Diploma
Beste Joop,Joop wrote: ja ik vind t ook belachelijk dat u geroyeerd bent. beetje onaardig [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
ik vind het prettig te weten wie mijn tegenstanders zijn,
maar van medestanders vind ik het nog prettiger als ik weet wie dat zijn.
Als je je bekend maakt, kan je in het openbaar toch altijd nog een Pinky-pak aantrekken. Ze schijnen populair te worden [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]